Round 18: Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 07 november 2011 - 14:13:16

« vorige - volgende »

Kootje

Inderdaad.
Als er al ooit 'n kans was, dan was het gisteren wel.

Anderzijds hield ik ook Zuid Korea in m'n hoofd.
Ook daar leek Hamilton de beste papieren te hebben, maar was 't wederom Vettel die aan de horizon verdween.
Daarom ben ik stiekem toch wel blij met Vettel's uitvallen.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 06:16:04
Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 16:35:42
Ach, ik kan me voorstellen dat iedere niet-Vettel-fan het niet erg vond. Ik in ieder geval niet. Niet zozeer omdat ik het Vettel niet gun maar ik had gehoopt dat we eens getrakteerd zouden worden op een gevecht voor de overwinning. Helaas bleef dit uit. Dus achteraf gezien had het weinig meerwaarde met betrekking tot de spanning om de zege.
Achteraf denk ik dat we wellicht een mooie strijd zijn misgelopen, want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat LEwis Vettel bij had kunnen houden, maar goed.

Die kans zat er zeker in, hoewel McLaren wel eens vaker snel was tijdens de VT maar Red Bull (lees: Vettel) tijdens de race, orde op zaken stelt. En z'n pace was nu ook weer niet zo gigantisch veel beter dan die van Ferrari. Dus toch twijfel.

Fabian

Alonso had die DRS vorig jaar al nodig

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 17 november 2011 - 11:40:01
Alonso had die DRS vorig jaar al nodig

Ach ..... nu had hij DRS en deed hij er niets mee. ;)


btw: Welkom op de Pits.  :)

robbert

Citaat van: Kootje op 17 november 2011 - 17:51:24
Citaat van: Fabian van Tiel op 17 november 2011 - 11:40:01
Alonso had die DRS vorig jaar al nodig

Ach ..... nu had hij DRS en deed hij er niets mee. ;)


btw: Welkom op de Pits.  :)

voor drs moet je binnen een seconde zitten, maar die ferrari was trager dan mclaren om zo dichter te komen

Folkert

#110
Citaat van: Wizard op 14 november 2011 - 20:15:35
Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 06:16:04
Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 16:35:42
Ach, ik kan me voorstellen dat iedere niet-Vettel-fan het niet erg vond. Ik in ieder geval niet. Niet zozeer omdat ik het Vettel niet gun maar ik had gehoopt dat we eens getrakteerd zouden worden op een gevecht voor de overwinning. Helaas bleef dit uit. Dus achteraf gezien had het weinig meerwaarde met betrekking tot de spanning om de zege.
Achteraf denk ik dat we wellicht een mooie strijd zijn misgelopen, want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat LEwis Vettel bij had kunnen houden, maar goed.

Die kans zat er zeker in, hoewel McLaren wel eens vaker snel was tijdens de VT maar Red Bull (lees: Vettel) tijdens de race, orde op zaken stelt. En z'n pace was nu ook weer niet zo gigantisch veel beter dan die van Ferrari. Dus toch twijfel.
De Ferrari race snelheid was dus toch sneller dan in kwalificatie en snel genoeg om Mclaren bij te houden. Misschien was de pace van Mclaren en Ferrari in de race groter dan die van RBR. Die kans acht ik toch aanwezig, Ferrari rijd hele jaar al op podia dus Ferrari is zo slecht nog niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ferrari was denk ik wel iets trager, ik geloof dat McLaren Lewis niet voluit liet racen ivm de banden. Maar ik ben het met je eens dat ook ik het idee heb dat Lewis Vettel dit keer bij had kunnen houden. Maar ja, we zullen het nooit weten helaas.

Kootje

Citaat van: robbert op 17 november 2011 - 18:29:41
Citaat van: Kootje op 17 november 2011 - 17:51:24
Citaat van: Fabian van Tiel op 17 november 2011 - 11:40:01
Alonso had die DRS vorig jaar al nodig

Ach ..... nu had hij DRS en deed hij er niets mee. ;)


btw: Welkom op de Pits.  :)

voor drs moet je binnen een seconde zitten, maar die ferrari was trager dan mclaren om zo dichter te komen

Oooh ..... dah wisk nie joh  :P :D ;D

Was ook maar 'n geintje hé, vandaar de knipoog.
Net als deze reactie, getuige de smileys.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 17 november 2011 - 19:23:09
Ferrari was denk ik wel iets trager, ik geloof dat McLaren Lewis niet voluit liet racen ivm de banden. Maar ik ben het met je eens dat ook ik het idee heb dat Lewis Vettel dit keer bij had kunnen houden. Maar ja, we zullen het nooit weten helaas.

Misschien 'n mooi slotakkoord in Brazilië ??

0634


Gerard