Beoordeling van de steward: India

Gestart door Niels_, 03 november 2011 - 18:01:30

« vorige - volgende »

Steward van dienst: Johnny Herbert

Goed
Matig
Slecht

monaco2011

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:39:28
Citaat van: janke op 05 november 2011 - 00:21:50
Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:02:43
Citaat van: monaco2011 op 04 november 2011 - 22:52:03
Citaat van: Scuderia91 op 04 november 2011 - 22:31:57
Citaat van: Enzo op 04 november 2011 - 20:19:09
Citaat van: Jozef op 04 november 2011 - 19:09:58
Citaat van: Scuderia91 op 04 november 2011 - 18:26:04

Nee, maar Herbert trekt wel de kar. Hij neemt hierin de eindbeslissing en zijn mening was de belangrijkste van allemaal.
Bron?

Ja, ik trek dat ook in twijfel...
Volgens mij heeft de oud-coureur meer een adviserende rol. (assistent)
Geloof me, als Herbert zei dat er geen straf nodig was hadden ze hem gevolgd en omgekeerd. Men gaat er vanuit dat degene die daar zit de man met ervaring is en er het meeste van kent. Enkel is het ook maar een mens en kan die er net zo goed naast zitten.
ok, dus die andere 2 zitten er gewoon voor spek en bonen bij??? als je t niet erg vind geloof ik jou (als Ferrari supporter) in dit geval niet direct. k zou zeggen pak het leven weer op en move on, erg zielig dat je nu Ferrari 'benadeeld' is ineens met zo'n poll aan komt zetten.
Ik vind het zielig dat jij het feit dat ik Ferrari-fan ben tegen mij probeert uit te spelen.

Dit is gewoon het bewijs dat er nog steeds geen lijn zit in de beslissingen van de stewards. Het is al erger geweest, maar het kan echt nog een pak beter. Dat jij dat dan zielig vindt dat ik dit nu post en dat anderen dit al lachertjes vinden, zal mij een zorg wezen. Ik zie wat ik zie.

PS.: Uiteraard beslist Herbert er niet alleen over, maar ik bedoelde dus gewoon dat hij een enorm groot aandeel heeft in de beslissingen.

Hij heeft net zoveel aandeel in die beslissing als de anderen van de commissie en die van de FIA. Je bent een dromer. Belachelijk dat jij zo een stelling aan neemt. Laat staan er een nieuw topic voor opent.
Hij heeft zeker meer aandeel dan die anderen. Leg mij anders eens uit waarom ze tegenwoordig anders oud-piloten erbij halen? Ik zal het zeggen: om naar hun raad te luisteren, omdat zij race ervaringen hebben. Beslist hij dan alleen? Nee. Gaat zijn stem meer doorwegen dan die van Joske Vermeulen die nooit in een F1-wagen zat? Ja. Belachelijk dat zelfs daar discussie moet over zijn.
dat wil toch niet zeggen dat dit dan Herbert zn beslissing was. Misschien vond Herbert het wel een twijfelgeval en waren de andere 2 (of 3) van mening dat Massa een drive-through zou moeten krijgen. Maar da's ook het hele probleem, wij weten helemaal niet hoe het precies in zn werk gaat en wat voor extra informatie ze daar hebben etc. Je kunt het eens zijn met een beslissing of niet, op basis van wat jij hebt gezien, maar om daarmee direct het functioneren van één bepaalde steward in twijfel te trekken gaat mij gewoon wat ver.

Niels_

Nee, dat vond hij niet. Nochtans hier verschenen: http://www.gppits.net/nieuws/herbert_penalty_terecht/

En ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Herbert is die die beslissing pakt. Misschien is de pollvraag fout door alleen op Herbert te vestigen ja, maar ik postte dit nadat ik dit artikel en zijn uitleg had gelezen. Met dat feit was ik het niet volledig eens, net zoals een hoop anderen ben ik zeker.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 04 november 2011 - 20:09:00
Citaat van: Jozef op 04 november 2011 - 17:10:56
Tja, dat heet zelfrelativering, je zou er wel wat aan hebben hoor. ;)
Zelfrelativering heeft er niets mee te maken. Dit is een discussieforum en het is gewoon nergens voor nog om alles af te doen met: Zij weten nou eenmaal meer dan wij. Dan is het klaar met iedere discussie en kunnen we nooit meer kritiek hebben op de wedstrijdleiding.

Lauda vond dat Hamilton nog eens iemand dood ging rijden: moeten wij hem gelijk in geven volgens jou, want hij weet er veel meer van dan wij. Toch vind ik niet dat Lauda gelijk heeft.

Dat heeft niets te maken met zelfrelativering, ik verklaar mijn mening niet tot waarheid, dat is gewoon je eigen mening vormen.

Dat is dus niet zo, want Lauda is ook maar een buitenstaander die oordeelt op basis van dezelfde informatie die wij ook hebben.

Jozef

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:39:28
Citaat van: janke op 05 november 2011 - 00:21:50
Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:02:43
Citaat van: monaco2011 op 04 november 2011 - 22:52:03
Citaat van: Scuderia91 op 04 november 2011 - 22:31:57
Citaat van: Enzo op 04 november 2011 - 20:19:09
Citaat van: Jozef op 04 november 2011 - 19:09:58
Citaat van: Scuderia91 op 04 november 2011 - 18:26:04

Nee, maar Herbert trekt wel de kar. Hij neemt hierin de eindbeslissing en zijn mening was de belangrijkste van allemaal.
Bron?

Ja, ik trek dat ook in twijfel...
Volgens mij heeft de oud-coureur meer een adviserende rol. (assistent)
Geloof me, als Herbert zei dat er geen straf nodig was hadden ze hem gevolgd en omgekeerd. Men gaat er vanuit dat degene die daar zit de man met ervaring is en er het meeste van kent. Enkel is het ook maar een mens en kan die er net zo goed naast zitten.
ok, dus die andere 2 zitten er gewoon voor spek en bonen bij??? als je t niet erg vind geloof ik jou (als Ferrari supporter) in dit geval niet direct. k zou zeggen pak het leven weer op en move on, erg zielig dat je nu Ferrari 'benadeeld' is ineens met zo'n poll aan komt zetten.
Ik vind het zielig dat jij het feit dat ik Ferrari-fan ben tegen mij probeert uit te spelen.

Dit is gewoon het bewijs dat er nog steeds geen lijn zit in de beslissingen van de stewards. Het is al erger geweest, maar het kan echt nog een pak beter. Dat jij dat dan zielig vindt dat ik dit nu post en dat anderen dit al lachertjes vinden, zal mij een zorg wezen. Ik zie wat ik zie.

PS.: Uiteraard beslist Herbert er niet alleen over, maar ik bedoelde dus gewoon dat hij een enorm groot aandeel heeft in de beslissingen.

Hij heeft net zoveel aandeel in die beslissing als de anderen van de commissie en die van de FIA. Je bent een dromer. Belachelijk dat jij zo een stelling aan neemt. Laat staan er een nieuw topic voor opent.
Hij heeft zeker meer aandeel dan die anderen. Leg mij anders eens uit waarom ze tegenwoordig anders oud-piloten erbij halen? Ik zal het zeggen: om naar hun raad te luisteren, omdat zij race ervaringen hebben. Beslist hij dan alleen? Nee. Gaat zijn stem meer doorwegen dan die van Joske Vermeulen die nooit in een F1-wagen zat? Ja. Belachelijk dat zelfs daar discussie moet over zijn.

Met dat verschil dat Joske Vermeulen geen steward is, maar wel mensen van de FIA die dit als vaste baan hebben en de regels door en door kennen. De oud-coureurs zijn erbij gehaald om de stewards een uitleg te geven vanuit het standpunt van een coureur. Dat jij dan maar aanneemt dat de oud-coureurs plots alles voor te zeggen hebben, is een slag in het duister. Als je zoiets wilt beweren, dan moet je afkomen met citaten van mensen die het kunnen weten, in plaats van het zo maar te veronderstellen.

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:56:20
Nee, dat vond hij niet. Nochtans hier verschenen: http://www.gppits.net/nieuws/herbert_penalty_terecht/

En ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Herbert is die die beslissing pakt. Misschien is de pollvraag fout door alleen op Herbert te vestigen ja, maar ik postte dit nadat ik dit artikel en zijn uitleg had gelezen. Met dat feit was ik het niet volledig eens, net zoals een hoop anderen ben ik zeker.

Natuurlijk zegt hij dat. Als hij publiekelijk commentaar gaat leveren op een beslissing van de stewards waar hij zelf deel van uitmaakte, hoeft hij ook nooit meer als steward terug te komen hé... ::)

monaco2011

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:56:20
Nee, dat vond hij niet. Nochtans hier verschenen: http://www.gppits.net/nieuws/herbert_penalty_terecht/

En ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Herbert is die die beslissing pakt. Misschien is de pollvraag fout door alleen op Herbert te vestigen ja, maar ik postte dit nadat ik dit artikel en zijn uitleg had gelezen. Met dat feit was ik het niet volledig eens, net zoals een hoop anderen ben ik zeker.
maar dat is al heeeel uitgebreid aan de orde geweest in het GP India topic.

Niels_

Citaat van: Jozef op 05 november 2011 - 01:09:42
Natuurlijk zegt hij dat. Als hij publiekelijk commentaar gaat leveren op een beslissing van de stewards waar hij zelf deel van uitmaakte, hoeft hij ook nooit meer als steward terug te komen hé... ::)
Alsof hij aan het publiek een andere mening zou meedelen als die hij werkelijk heeft. Als hij dat gaat doen, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?

Citaat van: Jozef op 05 november 2011 - 01:09:42
Dat jij dan maar aanneemt dat de oud-coureurs plots alles voor te zeggen hebben, is een slag in het duister.
Ik zeg net dat de keuze NIET alleen door Herbert kwam, ik zeg dat hij een GROTE INVLOED heeft, zie je het verschil niet?

Niels_

Citaat van: monaco2011 op 05 november 2011 - 01:27:50
Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:56:20
Nee, dat vond hij niet. Nochtans hier verschenen: http://www.gppits.net/nieuws/herbert_penalty_terecht/

En ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Herbert is die die beslissing pakt. Misschien is de pollvraag fout door alleen op Herbert te vestigen ja, maar ik postte dit nadat ik dit artikel en zijn uitleg had gelezen. Met dat feit was ik het niet volledig eens, net zoals een hoop anderen ben ik zeker.
maar dat is al heeeel uitgebreid aan de orde geweest in het GP India topic.
Dat het voor jou al 3 dagen klaar is, weten we ondertussen wel. Ik ben/was er nog niet klaar mee. De straffen die de FIA uitdeelt vind ik nog steeds niet terecht soms als je vergelijkt met andere voorvallen. Het incident van zondag was er gewoon bij mij net teveel aan. Het feit dat er niet opkwam 'no further action' irriteerde me gewoon mateloos, gezien dit een puur race-incident voor mij is. En dat had ik ook gezegd indien het ging over pakweg Webber, Kobayashi of Alguersuari. In het verleden zou dit soort dingen echt veel minder snel bestraft worden.

monaco2011

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 01:38:18
Citaat van: monaco2011 op 05 november 2011 - 01:27:50
Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 00:56:20
Nee, dat vond hij niet. Nochtans hier verschenen: http://www.gppits.net/nieuws/herbert_penalty_terecht/

En ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Herbert is die die beslissing pakt. Misschien is de pollvraag fout door alleen op Herbert te vestigen ja, maar ik postte dit nadat ik dit artikel en zijn uitleg had gelezen. Met dat feit was ik het niet volledig eens, net zoals een hoop anderen ben ik zeker.
maar dat is al heeeel uitgebreid aan de orde geweest in het GP India topic.
Dat het voor jou al 3 dagen klaar is, weten we ondertussen wel. Ik ben/was er nog niet klaar mee. De straffen die de FIA uitdeelt vind ik nog steeds niet terecht soms als je vergelijkt met andere voorvallen. Het incident van zondag was er gewoon bij mij net teveel aan. Het feit dat er niet opkwam 'no further action' irriteerde me gewoon mateloos, gezien dit een puur race-incident voor mij is. En dat had ik ook gezegd indien het ging over pakweg Webber, Kobayashi of Alguersuari. In het verleden zou dit soort dingen echt veel minder snel bestraft worden.
Stel dan de stewards in het algemeen of de regelgeving  ter discussie, of wat dan ook, maar dit is wel heel erg op één persoon  en één incident gericht. Als iemand bewust instuurt terwijl hij weet dat daar iemand zit zoals de stewards met alle extra info geconstateerd hebben, dan is dat dat gewoon een overtreding van de regels en dus een drive-through. Als Massa bewust instuurt kun je het niet afdoen als race-incident.

Jozef

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2011 - 01:32:59
Citaat van: Jozef op 05 november 2011 - 01:09:42
Natuurlijk zegt hij dat. Als hij publiekelijk commentaar gaat leveren op een beslissing van de stewards waar hij zelf deel van uitmaakte, hoeft hij ook nooit meer als steward terug te komen hé... ::)
Alsof hij aan het publiek een andere mening zou meedelen als die hij werkelijk heeft. Als hij dat gaat doen, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?

Zoals ik al zei, stel nu dat hij het er niet mee eens zou zijn, dan gaat hij dat toch nog altijd ontkennen in de media omdat hij anders niet meer moet verwachten dat hij nog een keer uitgenodigd wordt door de FIA.

Dat betekent niet automatisch dat hij het er niet mee eens was (waarschijnlijk spreekt hij gewoon de waarheid) maar het is wel een belangrijke korrel zout die je moet gebruiken als je zulke dingen leest in de media.

robbert

kleine kinderen. Hamilton is al bestraft geweest voor zo'n gelijkaardige feiten. Awel nu moet massa ook eens bestraft worden. Iedereen gelijk voor de wet.
Ik heb het al gezegd, het is gewoon beter dat Hamilton technische problemen krijgt, dan zullen we nooit zo'n dwaze discussies hebben.
Het is net of dat Massa en Hamilton de enigste zijn die agressief rijgedrag hebben.  Maar men vergeet gewoon wat schumacher allemaal gedaan heeft. En nee we gaan daarover nu niet beginnen. Ik wens gewoon een slot op dit topic, want hier zijn alleen maar nutteloze discussies, die zich alleen maar herhalen