Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Enzo

Vandaag een stoeltje gepast bij Lotus.




Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Hier een amateur filmpje van de eerste lap van Kimi in de Lotus. 8)


Gerard

Citaat van: Enzo op 23 januari 2012 - 21:25:19
Hier een amateur filmpje van de eerste lap van Kimi in de Lotus. 8)


Cool! Dat geluid..... nog 53 dagen....

Kootje


Enzo

Citaat van: Gerard op 24 januari 2012 - 12:56:55
Citaat van: Enzo op 23 januari 2012 - 21:25:19
Hier een amateur filmpje van de eerste lap van Kimi in de Lotus. 8)


Cool! Dat geluid..... nog 53 dagen....

Wel leuk om te zien dat hij zo snel durft te pushen. In de eerste ronde komt hij al driftend het rechte stuk op glijden.  8)

Kootje

istie gewend van t WRC hé  ;)

Matthijs

CitaatWel leuk om te zien dat hij zo snel durft te pushen. In de eerste ronde komt hij al driftend het rechte stuk op glijden.
Dat was ook mijn eerste reactie, maar het kan ook zijn dat zijn reflexen zijn verwaterd en dat hij een beetje poweroversteer nog niet optimaal kan opvangen...

Vieze baas

Lijkt mij dat hij er gewoon zin in heeft. Hij zegt ook in een interview dat hij weer zin had om tegen anderen te racen nadat hij een paar races in NASCAR heeft gedaan.

JimmySPA

Haha, wat een geluid toch!! Zeker winterstop?  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 24 januari 2012 - 14:29:36
CitaatWel leuk om te zien dat hij zo snel durft te pushen. In de eerste ronde komt hij al driftend het rechte stuk op glijden.
Dat was ook mijn eerste reactie, maar het kan ook zijn dat zijn reflexen zijn verwaterd en dat hij een beetje poweroversteer nog niet optimaal kan opvangen...


Reflexen verwaterd? Alsof je geen reflexen nodig hebt als je in een rallyauto rijdt?
Nee, ik denk dat het eerder aan de banden lag...Vergeet aub niet dat Kimi op demo-banden reed. Als hij met recente Pirelli's gaat rijden, dan is het driften wel gedaan.


Wel jammer eigenlijk, want er is IMHO niets veel mooier dat een F1-auto te zien driften... :)

Kootje

Banden of niet, het geeft gewoon aan dat hij aan het pushen was.
Als hij rustig aan had gedaan, was hij nooit in die drift geraakt.

Wizard

Ik kwam laatst met de 75 van mijn maatje driftend het klaverblad uit. Niet omdat ik pushte, maar omdat ik te vroeg op het gas ging op een glad wegdek. :D

0634


JimmySPA

Citaat van: Wizard op 26 januari 2012 - 18:26:11
Ik kwam laatst met de 75 van mijn maatje driftend het klaverblad uit. Niet omdat ik pushte, maar omdat ik te vroeg op het gas ging op een glad wegdek. :D

Achja gebeurt iedereen wel eens. Tijdje geleden is het bij mij fout gegaan stond opeens verkeerd om op de ander kant van de weg. Conclusie was toen driften en smsen gaat niet samen helemaal niet met een oude Amerikaanse v8.
Met de motor ook wel eens gehad, das helemaal spannend.  :-\

Maar goed ontopic:

Mooi filmpje van Kimi op Spa! Zn laatste? Ook grappig om de andere teams te zien als Kimi naar parc ferme rijdt.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"