Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Wizard

Schumacher die zou stoppen (2002-2004). Volgens mij veelal door hen geplaatst. En nogmaals, ik ken ze niet als betrouwbare informant wat niet per definitie betekent dat ze dat ook niet zijn. ;)

0634

Auto Motor und Sport is redelijk betrouwbaar, maar idd niet altijd helemaal accuraat hoor. Daar mag ook soms best wat twijfel bijkomen.

0634

Ha, Kimi naar Renault! leuk voor de sport, hopelijk kan hij het team vooruit helpen.

Gerard

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/272273/lotus-renault-laat-raikkonen-terugkeren-in-f1/

Ja, ik kees het net!! Ik hoop echt dat hij mooie dingen laat zien!!!

6 wereldkampioenen op de startgrid.. WOW!!

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 29 november 2011 - 10:16:12
6 wereldkampioenen op de startgrid.. WOW!!

Da's ook het eerste wat ik dacht. 14 wereldtitels aan de start volgend seizoen, een voor mij nog indrukwekkender getal.

Enzo

Citaat van: M@rc op 29 november 2011 - 10:23:33
Citaat van: Gerard op 29 november 2011 - 10:16:12
6 wereldkampioenen op de startgrid.. WOW!!

Da's ook het eerste wat ik dacht. 14 wereldtitels aan de start volgend seizoen, een voor mij nog indrukwekkender getal.

Nou inderdaad een indrukwekkend getal! Leuk dat Kim terug komt, had het niet meer verwacht eigenlijk.

Folkert

Citaat van: Gerard op 29 november 2011 - 10:16:12
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/272273/lotus-renault-laat-raikkonen-terugkeren-in-f1/

Ja, ik kees het net!! Ik hoop echt dat hij mooie dingen laat zien!!!

6 wereldkampioenen op de startgrid.. WOW!!
WOW, super vet. Kan me niet meer herinneren wanneer ik zo blij en enthousiast was. Als ze alle 6 ook nog eens competitieve wagen hebben is het helemaal gaaf.

Dit bericht stelt mij ook gerust
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/272279/lopez-komst-raikkonen-is-nog-maar-het-begin/
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Liever dat hij naar Renault gaat dan naar Williams eigenlijk. Bij dat laatste team zou zijn talent wellicht toch nooit uit de verf gekomen zijn en dreigde hij een Jacques Villeneuve-achtige tweede carrière tegemoet te gaan.

Niels_

Schitterend nieuws! Meteen ook weer bekend wie volgende jaar wint in Spa. 8)

Enzo

Citaat van: Scuderia91 op 29 november 2011 - 13:52:21
Schitterend nieuws! Meteen ook weer bekend wie volgende jaar wint in Spa. 8)

Schumacher natuurlijk!  8)

rafael25

Ik snap eigelijk niet wat die oude ''coureurs'' nog te zoeken hebben in de F1? Ja ze zijn wellicht een aanwinst voor het team zelf,maar niet om tegaan racen! Dan had die destijds niet moeten stoppen?

Rijders die nu al zeg 2 jaar in de GP2 rijden en ook goed rijden, kunnen niet door stromen naar de F1 omdat er nu allemaal bijna bejaarde in rijden! Denk eens aan Giedo v/d Garde! of andere jonge talenten.

Tuurlijk is Schummie een topper en ben ook een grote fan van hem! Maar zie zijn resultaten, Rosberg doet het toch bijna elke race stukken beter en in de kwali!

Dus stoppen bij je 35ste in de F1 hebben ze dan nog niet genoeg hun zakken gevuld? ga dan lekker in een team als manneger aan de slag, en geef de jinge honden jouw rijders info door.

Zo word wellicht de F1 ook weer spannend? Ook Rubens Barichello, ga lekker pet pensioen man! of help je team Williams met jouw ervaring?

Niels_

Lol, oude coureurs. Alsof Kimi een bejaarde is.

Over Barrichello denk ik ook het mijne, maar daar denkt volgens mij wel iedereen hetzelfde over.

Gerard

Citaat van: rafael25 op 29 november 2011 - 14:57:30
Ik snap eigelijk niet wat die oude ''coureurs'' nog te zoeken hebben in de F1? Ja ze zijn wellicht een aanwinst voor het team zelf,maar niet om tegaan racen! Dan had die destijds niet moeten stoppen?

Rijders die nu al zeg 2 jaar in de GP2 rijden en ook goed rijden, kunnen niet door stromen naar de F1 omdat er nu allemaal bijna bejaarde in rijden! Denk eens aan Giedo v/d Garde! of andere jonge talenten.

Tuurlijk is Schummie een topper en ben ook een grote fan van hem! Maar zie zijn resultaten, Rosberg doet het toch bijna elke race stukken beter en in de kwali!

Dus stoppen bij je 35ste in de F1 hebben ze dan nog niet genoeg hun zakken gevuld? ga dan lekker in een team als manneger aan de slag, en geef de jinge honden jouw rijders info door.

Zo word wellicht de F1 ook weer spannend? Ook Rubens Barichello, ga lekker pet pensioen man! of help je team Williams met jouw ervaring?

Ik snap je punt Rafael, en je hebt ook zeker een punt, maar dat vind ik meer van toepassing bij een rijder als Barrichello en de la Rosa... Daar zou ik liever een Hulkenberg of een Grosjean voor in de plaats rijden...

Mag ik even " wishfull" denken? :)

stel nou, stel... dat Renault een stap voorwaarts maakt, en Mercedes doet een stapje vooruit.... dan zien we 6!!! wereldkampioenen meestrijden om de bekers!
Zou dat niet geweldig zijn?? OMG!
Okay, back to earthe....
Ik houd mijn hart vast voor Kimi, ik hoop van harte dat hij niet een jaar krijgt als Schumacher vorig jaar. Want dan ben ik bang dat bij hem de motivatie (weer) wegzakt en dooft het kaarsje net als bij Villeneuve...

Om eerlijk te zijn, zie ik liever Kimi rijden dan een G vd G.....
Wie weet wat de jaren er tussenuit hebben gedaan met de Fin? Hij is een ervaring rijker als WRC rijder.. Misschien is zijn batterij weer net zo vol geladen als in 2005?

In G vd G zie ik meer een tweede Christijan Albers....
Dus wat dat betreft... nee... doe mij dan maar de "oudjes"

Wizard

Citaat van: Jeroen op 29 november 2011 - 10:04:54
Ha, Kimi naar Renault! leuk voor de sport, hopelijk kan hij het team vooruit helpen.

Ik vernam het vanmorgen maar kon het niet geloven. Dus toch!! Ik ben benieuwd wat het gaat brengen.

Franky R.