Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Gerard

Ik ben het deels met Jeroen eens.. Kimi is dan welliswaar niet iemand die veel spreekt,maar al die coureurs die als robotten staan te vertellen hoezeer ze hun team willen bedanken, en dat ze blij zijn met de vooruitgang blablabla, dan weet ik niet wat ik liever zie.. :-\ Een kimi die recht voor zn raap zegt hoe het is,met af en toe de nodige dosis HUMOR.. of??? Op de baan is Kimi altijd snel GEWEEST, SNELLER DAN Z'N TEAMMATEN, en voooral tussen 2003 en 2007,,, maar tgerugkeren na 3 jaar is niet meteen weer vooraan meestrijden... Al helemaal niet in een Williams... Daarom voor mij.. 'ik weet het niet.
'..

Korre

ik wil hem terug!!!
En laat Kimi gewoon Kimi zijn. Lekker ijsje eten terwijl de rest nog op de grid staat. Zalig gewoon.


robbert

ja inderdaad ma toen was er veel kritiek op

Wizard

Waarom dat? Ik heb me een slag in de rondte gelachen.

gloudiesaurus

Ik vond het ook wel grappig, maar gaf wel aan dat de "echte spirit" bij hem toen wel weg was...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Bwa, hij had zowiezo problemen die race denk ik, was niet herstelbaar op die tijd denk ik... Dan moet dit soort dingen wel kunnen. :P

Gerard

Als je eruit ligt ben je klaar voor die dag... Dan kun je aan de pitmuur gaan zitten, de kont van je teambaas likken, maar je kunt ook een ysje gaan eten als ze er zijn..
En Kimi wist waar ze lagen die dag ;D

Gerard

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2011/11_november/26/111126_onderhandelingen_raikkonen_afgebroken.xml

Over and out.....

janke

Afgebroken is natuurlijk niet definitief. Maar mede eigenaar worden?? Ik denk niet dat Frank Williams daar interesse in heeft, lijkt mij. Olaf had het vanmiddag over Raikkonen/Lotus-Renault. Ik zie wel.
Some things are too important to be left in the past.

Niels_

Dit lijkt weer hetzelfde te worden als vorig jaar. Veel zever maar weinig wat ik echt zie gebeuren.

janke

Citaat van: Scuderia91 op 26 november 2011 - 20:57:32
Dit lijkt weer hetzelfde te worden als vorig jaar. Veel zever maar weinig wat ik echt zie gebeuren.

Och, we krijgen nog wel een nieuwjaars kado. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Goh! Lekker voorspelbaar. Overigens kan ik de eis niet écht plaatsen. Wil dat wel eens vernemen van een betrouwbare bron.

janke

Citaat van: Wizard op 26 november 2011 - 23:49:30
Goh! Lekker voorspelbaar. Overigens kan ik de eis niet écht plaatsen. Wil dat wel eens vernemen van een betrouwbare bron.

Je mag Auto Motor und Sport wel zien als betrouwbare bron. Het is geen Bild of Gazetta.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Mwa, ik heb ze toch veel geruchten zien plaatsen welke later ontkent werden door coureurs/managers zelf. En natuurlijk ontkent men wel eens wat, maar het gaat om geruchten die alleen hun in de wereld brachten. Ik heb me nooit écht verdiept in Auto Motor und Sport maar bij mij rinkelen de alarmbellen des fabeltjes bij het lezen van een door hun geplaatst bericht.

janke

#209
Citaat van: Wizard op 27 november 2011 - 10:02:43
Mwa, ik heb ze toch veel geruchten zien plaatsen welke later ontkent werden door coureurs/managers zelf. En natuurlijk ontkent men wel eens wat, maar het gaat om geruchten die alleen hun in de wereld brachten. Ik heb me nooit écht verdiept in Auto Motor und Sport maar bij mij rinkelen de alarmbellen des fabeltjes bij het lezen van een door hun geplaatst bericht.

AMS staat bekend als een betrouwbaar/onafhankelijk autoblad net als AutoVisie. Ik wil wel eens voorbeelden van je lezen/zien waar ze volledig de plank mis hebben geslagen en geruchten de wereld in hebben geholpen waar geen reet van waar was/is. Ik ken ze namelijk niet. Op hun site staat te lezen "offenbar soll Raikkonen" wat betekend, schijnbaar. Ze hebben het niet over iets wat definitief is.
Some things are too important to be left in the past.