Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Wizard


0634

Vermoedelijk. Ik geloof totaal niet in een terugkeer van Kimi, als zal Boullier best contact hebben gehad.

Wizard

Ik samen met jou. Maar de komkommertijd is aangebroken en ik zie de touwtrekkerij met gepaste enthousiasme tegemoet.

0634


Folkert

Altijd vermakelijk de komkommkertijd, en laat ik nou eens gek zijn op zure kommommersla  ;D

Ik zou het geweldig vinden als Kimi weer terug komt, al heb ik er een hard hoofd in. Maar dan wel de Kimi van 2001-2007. En dan met name 2003, 2005 en 2007.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Het schijnt dat Venezuela een onderzoek is begonnen naar de sponsordeal met Williams en of dit wel conform de regels is verlopen. In het slechtse geval raken ze een grote sponsor kwijt en daarmee het budget om een grote naam als Kimi aan te trekken. Dit kan nog wel eens vervelemd uitpaken voor dit team.

0634

#186
Ik heb er even een polletje aan toegevoegd, omdat ik eigenlijk wel benieuwd ben.

Dit is wat ik ervan vind... : http://www.gppits.net/magazine/niet_doen_kimi._niet_doen/

Een duidelijke 'nee' dus! Zeggen jullie t maar.

Kootje

Ik zeg: JA, en dan wel bij Williams  ;)

Niels_

Ik mis zijn emotionele interviews voor en na de race, daarom zeg ik duidelijk ja!

0634

Citaat van: Kootje op 20 november 2011 - 00:21:37
Ik zeg: JA, en dan wel bij Williams  ;)
Vanuit het perspectief van een Williams-fan geef ik je volkomen gelijk ;D.

janke

Ik weet het niet, Renault, Williams? En Force India misschien. Line up nog niet bekend en ze hebben best een goede auto dit jaar, vind ik. Je hoort van alles, alleen van Raikkonen heel weinig.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

#191
Citaat van: Jeroen op 19 november 2011 - 23:13:02
Ik heb er even een polletje aan toegevoegd, omdat ik eigenlijk wel benieuwd ben.

Dit is wat ik ervan vind... : http://www.gppits.net/magazine/niet_doen_kimi._niet_doen/

Een duidelijke 'nee' dus! Zeggen jullie t maar.

Ik heb je tekst even vlug doorgenomen en kan me er wel in vinden. Geen idee waar het polletje staat maar voor mij ook 'een nee' en wel een volmondig.

[edit]

Polletje gevonden en gestemd.

Folkert

Ik ben nog hard aan het twijfelen. Ene kant wil ik de kimi van 2007 en eerder terug, andere kant als hij gaat rijden zoals in 2008 en 9 hoeft het van mij niet. Maar ik denk dat Kimi niet zomaar interesse toont. Denk dat hij zijn vlam weer terug heeft als hij echt bij Williams gaat rijden. Maar andere kant, las iets over die sponsor die ze gaan verliezen bij Williams? en dat zij daarmee Kimi niet meer kunnen betalen?

Ik stem ik weet het niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Ik zou Kimi graag zien terugkeren. Ik vraag me alleen af of Williams daar een goede zaak aan zou doen. Financieel blijkbaar wel, maar sportief? Kimi is niet de man die de wagen écht zal helpen ontwikkelen. Je moet zijn bevindingen werkelijk uit hem sleuren. Als je dan ziet dat er een beperkte en vrij onervaren piloot naast hem zou zitten dan tja... Ik ben helemaal niet wild van Rubinho. Ik heb het altijd een grijze muis gevonden, en ik zal dat ook altijd vinden. Maar die man lijkt me wel een betere optie als het gaat om de ontwikkeling van de auto. Hij heeft de ervaring, hij heeft de kennis én hij is mondig.

Sabai

Ik hoop ook dat hij terug komt. En 2009 vond ik geeneens zo'n slecht seizoen van hem als je kijk naar het aantal podiums van hem dat jaar,lag volgens meer aan de Ferrari dan aan hem net als nu bij alonso het geval is.