Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Franky R.

Citaat van: Wizard op 06 november 2011 - 20:30:00
Citaat van: KVDracer op 06 november 2011 - 20:27:47
Je kan ook in je contract het aantal dagen voor PR activiteiten laten zetten. En als Williams door de komst van Kimi extra sponors en publiciteit krijgt is het goed meegenomen of hij nu PR activiteiten doet of niet.

En wat denk je dat sponsoren, die miljoenen inversteren, willen? Een coureur die niet graag voor de camera verschijnt?


Als Kimi weer terugkomt, dan verschijnt hij sowieso voor de alom aanwezige camera's... 8)

Wizard

Kijk, dat bedoel ik nou. Je ontkomt er niet aan. ;)

Niels_

Tja, het feit dat hij er niet van houdt, maakt hem natuurlijk net speciaal en is ook iets waardoor de fans hem graag zien.

janke

Citaat van: Franky R. op 06 november 2011 - 20:31:32
Citaat van: Wizard op 06 november 2011 - 20:30:00
Citaat van: KVDracer op 06 november 2011 - 20:27:47
Je kan ook in je contract het aantal dagen voor PR activiteiten laten zetten. En als Williams door de komst van Kimi extra sponors en publiciteit krijgt is het goed meegenomen of hij nu PR activiteiten doet of niet.

En wat denk je dat sponsoren, die miljoenen inversteren, willen? Een coureur die niet graag voor de camera verschijnt?


Als Kimi weer terugkomt, dan verschijnt hij sowieso voor de alom aanwezige camera's... 8)

Als hij dan maar (zou die werkelijk terugkomen) uit de beurt van RTL/Kalff blijft. :D
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Hamilton heet toch ook aangegeven volgend jaar een pak minder PR werk te willen doen. Dat je PR werk moet doen een paar dagen voor de race voor de sponsors zal, denk ik, iedereen moeten doen. Maar als je op één dag van Engeland naar (ik zeg maar iets) Turkije moet vliegen en terug dat kan je voorbereiding niet ten goede komen.

janke

#80
Sponsor items of niet, eerst maar wachten wat Raikkonen zelf gaat doen. Williams zegt dat het een optie is, that's all. Wat aandacht krijgen aangaat, heeft hij in zijn WRC carriëre daar wel voldoende van gehad. En niet alleen in positieve zin. Maar ik persoonlijk (met pro of anti media) juich het toe dat een Kimi misschien weer terugkomt. Slechter dan MS kan hij het niet doen. Ik lees nog de posts dat MS fans schreeuwden van dat hij geheid een wk winner wordt/is. Nou dat is van hen dan een klein inschattingsfoutje geweest. Niet erg. Maar zeg niet gelijk dat ene Raikkonen niets meer waard is. Wel of niet met een Williams. Wel of niet met de media.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 07 november 2011 - 11:35:03
Citaat van: Franky R. op 06 november 2011 - 20:31:32
Citaat van: Wizard op 06 november 2011 - 20:30:00
Citaat van: KVDracer op 06 november 2011 - 20:27:47
Je kan ook in je contract het aantal dagen voor PR activiteiten laten zetten. En als Williams door de komst van Kimi extra sponors en publiciteit krijgt is het goed meegenomen of hij nu PR activiteiten doet of niet.

En wat denk je dat sponsoren, die miljoenen inversteren, willen? Een coureur die niet graag voor de camera verschijnt?


Als Kimi weer terugkomt, dan verschijnt hij sowieso voor de alom aanwezige camera's... 8)

Als hij dan maar (zou die werkelijk terugkomen) uit de beurt van RTL/Kalff blijft. :D


;D ;D ;D

Wizard

Citaat van: janke op 07 november 2011 - 21:20:49
Sponsor items of niet, eerst maar wachten wat Raikkonen zelf gaat doen. Williams zegt dat het een optie is, that's all. Wat aandacht krijgen aangaat, heeft hij in zijn WRC carriëre daar wel voldoende van gehad. En niet alleen in positieve zin. Maar ik persoonlijk (met pro of anti media) juich het toe dat een Kimi misschien weer terugkomt. Slechter dan MS kan hij het niet doen. Ik lees nog de posts dat MS fans schreeuwden van dat hij geheid een wk winner wordt/is. Nou dat is van hen dan een klein inschattingsfoutje geweest. Niet erg. Maar zeg niet gelijk dat ene Raikkonen niets meer waard is. Wel of niet met een Williams. Wel of niet met de media.

Dat moet blijken, dat klopt. En Schumacher kan nog WK worden hé. ;)

Wizard

Overigens, offtopic, maar Schumacher heeft dit seizoen toch erg jofel gereden en liet in races waarin de factor coureur meer gewicht in de schaal legde zien dat hij het kan. Natuurlijk moet de situatie daar wel naar zijn!! Terugkomend op Kimi, ik zie Kimi als iemand die bloedsnel is. Geef die man een snelle auto en hij doet exact hetgeen wat men van hem verwacht. Presteren!! Maar, that's it. Voor een topteam misschien de ideale coureur. Echter lijkt het mij niet de man die de handen in elkaar slaat en een team op sleeptouw neemt. Echt een typetje racer en voor de rest geen poespas.

meatball

Zolang ze het maar niet meer in hun hoofd halen om hem in een Ferrari te zetten mij niet gelaten die terugkeer.
Een middelmatige rijder past nu eenmaal beter in een middelmatig team.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Massa rijdt toch ook bij Ferrari? Webber rijdt toch ook bij RedBull?

meatball

Massa rijdt bij Ferrari,het team dat Kimi gedumpt heeft,dat zegt genoeg denk ik .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Zegt niets over het talent (of 'n gebrek aan) van Kimi, maar alles over z'n motivatiegebrek.
Je kunt toch niet serieus menen dat Massa 'n betere coureur is ??

meatball

Natuurlijk wel hij was Kimi toch de baas bij Ferrari
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Misschien wat kort door de bocht maar het klopt wel, egaal welk excuus daar tegenover wordt gezet.