Beoordeling van de steward: India

Gestart door Niels_, 03 november 2011 - 18:01:30

« vorige - volgende »

Steward van dienst: Johnny Herbert

Goed
Matig
Slecht

T.Nuvolari

Waarom niet? Jij reageert toch ook op iets dat jou niet aanstaat.
Ik vind een topic over Stewards en hun beslissingen niet overbodig, maar wel als de intentie om ze op te starten in mijn ogen verkeerd is.

Wizard

Onderwerpgerelateerd wel. Niet als een onderwerp mij niet boeit. Persoonlijk voel ik me dan niet geroepen om dat te melden.

Enzo

Zo zo, het is hier warm geworden... ;D

T.Nuvolari

Dan hebben we een andere mening. Zoals eerder gezegd boeit het onderwerp mij wel, het gaat immers over F1, maar de de achetrliggende rede stoort me wat. Als forumlid staat het mij ook vrij dat te melden.

Citaat van: Enzo op 04 november 2011 - 13:41:23
Zo zo, het is hier warm geworden... ;D

De zon schijnt weer even hé. ;)

Enzo

Begrijp de ophef niet zo, dit is toch een forum waar we lekker met elkaar kunnen discussieren?
Blijf gewoon inhoudelijk en vertel elkaar wat je ervan vind, goed of slecht.


Wizard

Citaat van: M@rc op 04 november 2011 - 13:46:24
Dan hebben we een andere mening. Zoals eerder gezegd boeit het onderwerp mij wel, het gaat immers over F1, maar de de achetrliggende rede stoort me wat. Als forumlid staat het mij ook vrij dat te melden.

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Excuses.

Enzo


T.Nuvolari

#37
Citaat van: Enzo op 04 november 2011 - 14:05:40foto

;D ;D ;D

Citaat van: Wizard op 04 november 2011 - 13:55:03
Citaat van: M@rc op 04 november 2011 - 13:46:24
Dan hebben we een andere mening. Zoals eerder gezegd boeit het onderwerp mij wel, het gaat immers over F1, maar de de achetrliggende rede stoort me wat. Als forumlid staat het mij ook vrij dat te melden.

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Excuses.

Dat gebeurt de beste wel eens.  ;)


monaco2011

ok, maar dit gaat uiteindelijk toch puur over het Massa/Hamilton incident, dat al tot in den treure is besproken?? sorry hoor, maar dit gaat echt nergens over, laten we gewoon lekker inhoudelijk blijven discussieren en niet aan dit soort onzinnige polls beginnen.

0634

Wat jij onzin vind, is niet per definitie onzin.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 04 november 2011 - 09:46:24
Nee helemaal niet, dat zij meer info hebben blijkt een kulargument. We kunnen nooit meer wat over wie dan ook in de F1 roepen want wij zijn geen van allen insiders.

Wie het ooit nog waagt om Bernie te bekritiseren krijgt de wind van voren want hij weet immers dingen die wij niet weten. Kulargument dus.

Dit zijn wel de kanttekeningen die ik bij mezelf ALTIJD maak als ik op een forum post, ja. Jij niet dan? ???

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 04 november 2011 - 16:17:41
Wat jij onzin vind, is niet per definitie onzin.
nou, vertel me dan eens wat de zin hier van is??

0634

Nee. Als de stewards een straf uitdelen waar ik het niet mee eens ben ga ik niet twijfelen of zij toch niet gelijk hebben omdat ze meer weten dan ik.

En als Bernie vind dat wij in Valencia moeten racen ga ik ook niet denken dat hij meer weet dan ik en dus gelijk heeft.

En dat soort argumenten heb ik hier nog nooit gehoord dus ik denk dat er maar weinigen zijn die zich daardoor laten leiden.

Jozef

Tja, dat heet zelfrelativering, je zou er wel wat aan hebben hoor. ;)