banaan van de race

Gestart door Folkert, 30 oktober 2011 - 13:33:15

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van de wedstrijd? India

Felipe Massa
14 (60.9%)
Lewis Hamilton
2 (8.7%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)
Mark Webber
5 (21.7%)
Heiki Kovaleinen( Naar ik hoor, de veroorzaker van de start crash)
0 (0%)
iemand anders
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

Citaat van: M@rc op 31 oktober 2011 - 20:21:28
Ik stem op Karthikeyan, die kerel reed meer in de weg van hen die hem gingen dubbelen dan wat anders.
Maar eindigt wel vóór supertalent Ricciardo...

T.Nuvolari

Als dat het criterium is, moeten we vanaf nu enkel maar de laatste in de eindstand nomineren.

0634

Citaat van: M@rc op 01 november 2011 - 21:50:56
Als dat het criterium is, moeten we vanaf nu enkel maar de laatste in de eindstand nomineren.
Naja, iedereen vindt dat Karthikeyan er weinig van kan, en Ricciardo een supertalent is. Dan zeg ik niet dat Ricciardo tot banaan moet worden uitgeroepen, maar je kan moeilijk zeggen dat hij indruk heeft gemaakt.

T.Nuvolari

Juist, maar daar ging het over. Ik zie het verband niet met waarom ik Karthikeyan nomineer.

0634

Citaat van: M@rc op 01 november 2011 - 22:33:13
Juist, maar daar ging het over. Ik zie het verband niet met waarom ik Karthikeyan nomineer.
Oh, het gaat niet zozeer om het nomineren, ieder heeft zijn eigen redenen, ik geef alleen mijn mening en zeg dat hij qua resultaat het tov zijn hoger aangeslagen teamgenoot het zo slecht nog niet deed  ;).

Gerard

Ik zit heel hard na te denken waarom ik Massa NIET zou nomineren, maar ik weet niet wie ik dan wel zou moeten domineren...
Vooral de manier waarop Felipe na afloop, verongelijkt zat te doen, terwijl hij zelf zn poot stijf ield en instuurde alsof LH niet red waar hij reed... Nee, Massa it is...

Vieze baas


Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 02 november 2011 - 15:34:07
COulthard zn mening over de botsing

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/270849/coulthard-hamilton-is-goed-weggekomen/


DC weer eens...Maar hij vertelt er niet bij dat Massa Hamilton wel had gezien. Herbert had het nog zo uitgelegd....http://www.gppits.net/nieuws/herbert_penalty_terecht/

Kootje

Coulthard mag dat vinden.  ::)

Ik vind het 'n domme actie van Massa, juist omdat hij Hamilton duidelijk naast hem zag.
Iets wat hij in eerste instantie ontkende, maar later in het interview ongewild toegaf.
Versprak zich per ongeluk, en das niet zo handig.  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 02 november 2011 - 16:13:38
Coulthard mag dat vinden.  ::)

Ik vind het 'n domme actie van Massa, juist omdat hij Hamilton duidelijk naast hem zag.
Iets wat hij in eerste instantie ontkende, maar later in het interview ongewild toegaf.
Versprak zich per ongeluk, en das niet zo handig.  ;)


Precies! :)

Wizard

Citaat van: Vieze baas op 02 november 2011 - 15:34:07
COulthard zn mening over de botsing

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/270849/coulthard-hamilton-is-goed-weggekomen/

Inderdaad. Zeker omdat Hamilton er niet volledig naast zat en eerder moest remmen. Eens met DC!!

Wizard

Citaat van: Kootje op 02 november 2011 - 16:13:38
Ik vind het 'n domme actie van Massa, juist omdat hij Hamilton duidelijk naast hem zag.

???


monaco2011

Citaat van: Wizard op 02 november 2011 - 16:22:49
Citaat van: Kootje op 02 november 2011 - 16:13:38
Ik vind het 'n domme actie van Massa, juist omdat hij Hamilton duidelijk naast hem zag.

???


pak dan ook ff een screencap van een seconde eerder. Hij weet gewoon dat Hamilton daar zit, kan niet anders. Couldhart zn redenatie is absoluut niet van toepassing op deze situatie. Het zal best een regel zijn zoals hij zeg, maar dr is ook een regel dat je niet kunt/mag insturen als je weet dat  er iemand naast je zit.
En Wizard, de ene keer roep je dat je beiden niks verwijt, maar nu zeg je weer dat je t eens bent met couldhart, die weer wat anders roept dan jij...

Wizard

Ik zal specifieker zijn: Op het stukje ruimte laten.

Citaat DC: "Het was anders geweest als dit in een krappe chicane was gebeurd, waarvoor veel langer en harder geremd moet worden. Dan had Felipe wel ruimte moeten laten voor Lewis. Maar moet hij dit ook doen in een bocht waar ze in de vierde versnelling doorheen gaan, met snelheden tussen de 150 en 160 kilometer per uur? Waar je misschien maar één seconde de remmen aanraakt? Ik vind van niet."

Deze mening deel ik vanaf de eerste minuut. Vandaar dat ik Massa geen 100% schuld toeschrijf. Nog steeds verwijt ik beide niks en doe ik aan een 50/50 verdeling. Maar, dan ben ik behoorlijk mild. Ga ik het zwart-wit benaderen, zoals DC doet, valt Hamilton meer te verwijten. Want Hamilton zit er niet volledig naast en moet eerder remmen. Dus het eens zijn met DC is totaal niet afwijkend van eerder gedane uitspraken.

0634

Op die foto heeft Lewis al geremd... beetje suggestief dus ;)