banaan van de race

Gestart door Folkert, 30 oktober 2011 - 13:33:15

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van de wedstrijd? India

Felipe Massa
14 (60.9%)
Lewis Hamilton
2 (8.7%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)
Mark Webber
5 (21.7%)
Heiki Kovaleinen( Naar ik hoor, de veroorzaker van de start crash)
0 (0%)
iemand anders
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Toch wel vreemd dat het alleen hem overkomt ??
En notabene nog 2x ook. ::)

De touche met Hamilton was op z'n achterwiel, dus ik betwijfel of dat mede de oorzaak was.
Leuk dat ze dit bij Ferari beweren, maar ik geloof daar niet in.

Wizard

#16
Citaat van: Kootje op 30 oktober 2011 - 17:19:59
Toch wel vreemd dat het alleen hem overkomt ??
En notabene nog 2x ook. ::)

De touche met Hamilton was op z'n achterwiel, dus ik betwijfel of dat mede de oorzaak was.
Leuk dat ze dit bij Ferari beweren, maar ik geloof daar niet in.

Oh geen idee of Ferrari dat beweerd. En volgens mij raakte de McLaren ook het voorwiel omdat Massa de rondte in ging. Ik ga het nog eens bekijken.

[edit]



Sterker nog, de McLaren toucheert, nadat Massa de rondte in gaat, VOL het voorwiel en schopt de Ferrari zo de andere kant uit. Dus, als Ferrari dit heeft meegenomen als argument kan ik dat niet als onzin afwimpelen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:34:27
Oh geen idee of Ferrari dat beweerd. En volgens mij raakte de McLaren ook het voorwiel omdat Massa de rondte in ging. Ik ga het nog eens bekijken.

[edit]



Sterker nog, de McLaren toucheert, nadat Massa de rondte in gaat, VOL het voorwiel en schopt de Ferrari zo de andere kant uit. Dus, als Ferrari dit heeft meegenomen als argument kan ik dat niet als onzin afwimpelen.

Je hebt gelijk.
Heb toevallig ook net 'n filmpje bestudeerd, en er was idd ook contact op het voorwiel.

Goed te zien op de on-board van Lewis.


Maar goed, dat maakt het idd aannemelijker, al blijf ik er wel m'n twijfels over houden.
Want hoe je 't ook wend of keert, het is wel frappant dat alleen Massa z'n wielophanging kapot rijdt.

0634

En zaterdag was er geen touche geweest he.

Wizard

Toen heeft Lewis er tegenaan staan te schoppen. Saboteur!! Nee, alle gekkigheid op een stokje, dat de wielophanging van de Ferrari (van Massa) het zwaar had, duidelijk. Daarover geen twijfel. Als deze vervolgens een optater krijgt is dat niet bevordelijk voor de levensduur. Maar ik heb geen idee hoe Ferrari dat verwoord heeft. Zal het straks eens nalezen.

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:54:35
Toen heeft Lewis er tegenaan staan te schoppen.
Ik sluit niets uit...

Folkert

Ik heb zo mijn bedenkingen bij massa. Als je auto een optater krijgt op devoot wielen, ga je toch iets rustiger te werk in je auto en controleer je toch eerst het een en ander? Of heb ik rare gedachten?
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Het is de eerste keer dat iemand die een hele wedstrijd op de ideale lijn gereden heeft banaan van de race wordt? :-\

monaco2011

Citaat van: Scuderia91 op 31 oktober 2011 - 00:25:43
Het is de eerste keer dat iemand die een hele wedstrijd op de ideale lijn gereden heeft banaan van de race wordt? :-\
denk het niet. t gaat vaker fout als er 2 mensen om de ideale lijn vechten. Soms moet je juist heel even van de ideale lijn af om niet de banaan van de race te worden ;)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 30 oktober 2011 - 23:44:16
Ik heb zo mijn bedenkingen bij massa. Als je auto een optater krijgt op devoot wielen, ga je toch iets rustiger te werk in je auto en controleer je toch eerst het een en ander? Of heb ik rare gedachten?


Hm,


Ik denk dat die tik tegen het voorwiel wel meeviel. Anders had Hamilton wel zijn complete voorvleugel onder zijn eigen voorwielen gekregen, toch?


Enne, Massa? Ach..Massa... ::)  ...Die gelooft nog steeds dat die kerb zijn voorwielophanging heeft vernageld (QT).


Wel opvallend. Wederom rijdt Hamilton op een positie waar hij niet behoorde te rijden, na zijn P3 in de QT. Jammer van die straf, want dan was dit gedoe niet gebeurd.


Massa rijdt normaal gesproken niet in de buurt van Hamilton... ;D
;)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 31 oktober 2011 - 02:09:36
Citaat van: Burorri op 30 oktober 2011 - 23:44:16
Ik heb zo mijn bedenkingen bij massa. Als je auto een optater krijgt op devoot wielen, ga je toch iets rustiger te werk in je auto en controleer je toch eerst het een en ander? Of heb ik rare gedachten?


Hm,


Ik denk dat die tik tegen het voorwiel wel meeviel. Anders had Hamilton wel zijn complete voorvleugel onder zijn eigen voorwielen gekregen, toch?


Enne, Massa? Ach..Massa... ::)  ...Die gelooft nog steeds dat die kerb zijn voorwielophanging heeft vernageld (QT).


Wel opvallend. Wederom rijdt Hamilton op een positie waar hij niet behoorde te rijden, na zijn P3 in de QT. Jammer van die straf, want dan was dit gedoe niet gebeurd.


Massa rijdt normaal gesproken niet in de buurt van Hamilton... ;D
;)
Klopt ook, maar ik ging er van uit dat het waar was dat de ophanging een harde tik had gehad. Als dat het geval is, ga je toch niet zo hard weer over de curbs rijden? Zeker ook niet als je gister je ophanging er afreed.

Nee, het maakt  het voor mij banaan waardig genoeg. + de crash met Hamilton....
jup hij is voor mij de banaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:47:17
Mag ik nog een banaan uitdelen?
Deze is voor het gehele weekeinde...Zag per ongeluk de GP reportage op RTL. Het korte interview van Kalff met Bernie...OMG!


Die Allard die de ironische antwoorden van Bernie nog serieus gaat nemen, ook! ::)

Waar ging het precies over? Ik kijk F1 via de BBC, dus ik heb het niet gezien.

Franky R.

Citaat van: SDG op 31 oktober 2011 - 11:51:18
Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 15:47:17
Mag ik nog een banaan uitdelen?
Deze is voor het gehele weekeinde...Zag per ongeluk de GP reportage op RTL. Het korte interview van Kalff met Bernie...OMG!


Die Allard die de ironische antwoorden van Bernie nog serieus gaat nemen, ook! ::)

Waar ging het precies over? Ik kijk F1 via de BBC, dus ik heb het niet gezien.


Het "Kalffje" ondervroeg Bernie omtrent de tweede GP in Amerika...Op een moment zegt Bernie dat er eigenlijk 5 a 6 GP's in de States zouden moeten kunnen.


Het antwoord van "Kalffje"; 'Gaat dat ook gebeuren?'... ::)


T.Nuvolari

Ik stem op Karthikeyan, die kerel reed meer in de weg van hen die hem gingen dubbelen dan wat anders.

janke

Massa, de dood of de gladiolen. Gewoon klunzig. Gelukkig zien dat er hier meer, gezien de stemming.
Some things are too important to be left in the past.