Man van de wedstrijd: India

Gestart door 0634, 30 oktober 2011 - 12:56:38

« vorige - volgende »

Wie vond jij de beste?

Vettel
5 (35.7%)
Button
2 (14.3%)
Alonso
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Schumacher
2 (14.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Alguesuari
1 (7.1%)
Sutil
0 (0%)
Perez
4 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 06 november 2011 - 12:56:38

0634

Ik ga maar voor Alguersuari. Reed goed, aanvallend. Prima. Verder weinig uitblinkers.

Wizard

Perez. Van 20 naar 10. En een paar leuke gevechten. Meer dan prima gedaan met als beloning, een punt.

0634

Oh ja, die was ook goed inderdaad. Netjes. Overvleugeld Kamui toch wel enigszins de laatste tijd.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 13:10:58
Oh ja, die was ook goed inderdaad. Netjes. Overvleugeld Kamui toch wel enigszins de laatste tijd.
Misschien overvleugeld Perez Kobayashi ligtjes, maar niet heel veel als ik me vergis. Finishen nagenoeg bij elkaar.

Perez reed sterke race. Imo komt geen van de top 6 echt in aanmerking, Al deed Schumacher het wel erg knap moet ik zeggen. Beetje geluk dat Massa en Hamilton wegvielen, maar sterk.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Voor mij Vettel weer, foutloos en gewoon de snelste opnieuw.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 30 oktober 2011 - 13:23:29
Voor mij Vettel weer, foutloos en gewoon de snelste opnieuw.
Persoonlijk heb ik moeite met rijders kiezen die met zulke overmacht en zo'n auto winnen. Hij doet het super, dat zeker.Maar de auto geeft hem de meeste ruimte.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ja en? Voor mij geen reden om hem te kiezen, maar ik ga Vettel daar ook niet op veroordelen. Je moet het wel 'eventjes doen', dat bewijst Webber die geen eens een podium rijdt. In vergelijking tot Webber, doet Vettel het meer dan prima. Hij blijft constant, snel en maakt geen fouten. Dat er punten voor worden toegekend zou ik niet willen tegenstrijden ondanks dat ik een andere criteria hanteer.

gloudiesaurus

Citaat van: Burorri op 30 oktober 2011 - 13:26:57
Citaat van: gloudiesaurus op 30 oktober 2011 - 13:23:29
Voor mij Vettel weer, foutloos en gewoon de snelste opnieuw.
Persoonlijk heb ik moeite met rijders kiezen die met zulke overmacht en zo'n auto winnen. Hij doet het super, dat zeker.Maar de auto geeft hem de meeste ruimte.

Natuurlijk hij heeft de beste auto, maar zoals Jeroen zegt je moet het dan nog wel eventjes doen.
Voor mij waren er vandaag geen echte uitschieters, dus dan word het voor mij automatisch Vettel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Ga je mij nu vergelijken met Jeroen?? Passende sancties zijn hier wel op z'n plaats. ;) Hoewel, een groot compliment aan het adrs van Jeroen. Strepen we dat tegen elkaar weg. Voor deze keer.

Schumiiii

Had er nu een andere echt bovenuit gestoken zoals vorige keer waarvan ik zegde, dik oke maar nu niet, alleen wat schumacher deed vond ik wel straf alweer, daarom heb ik deze genomen maar je kan evenzeer vettel nemen maar die heeft dan ook een steengoeie wagen en hoefde maar z'n rondjes alweer af te malen. Anderen hebben ook niks speciaals getoond vind ik, toch niet wat mij opviel dusja, ik neem dan schumacher omwille van de reden die ik hier al heb opgenoemd in de andere topics.

gloudiesaurus

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 13:32:40
Ga je mij nu vergelijken met Jeroen?? Passende sancties zijn hier wel op z'n plaats. ;) Hoewel, een groot compliment aan het adrs van Jeroen. Strepen we dat tegen elkaar weg. Voor deze keer.

Uhm damn, foutje  ;D :D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 30 oktober 2011 - 13:37:24
Had er nu een andere echt bovenuit gestoken zoals vorige keer waarvan ik zegde, dik oke maar nu niet, alleen wat schumacher deed vond ik wel straf alweer, daarom heb ik deze genomen maar je kan evenzeer vettel nemen maar die heeft dan ook een steengoeie wagen en hoefde maar z'n rondjes alweer af te malen. Anderen hebben ook niks speciaals getoond vind ik, toch niet wat mij opviel dusja, ik neem dan schumacher omwille van de reden die ik hier al heb opgenoemd in de andere topics.


Tsja, simpelweg zijn rondjes tuffen vind ik oneerbiedig. Kijk wat Webber doet met het zelfde materiaal! Die rijdt geen eens een podium. Het verschil tussen Vettel en Webber is velen malen groter dan het verschil tussen Schumacher en Rosberg, dus als 'voor je teamgenoot' finishen behoort tot je criteria, zou je Vettel kunnen verkiezen boven Schumacher, indien je consequent bent.

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 13:45:02
Citaat van: Schumiiii op 30 oktober 2011 - 13:37:24
Had er nu een andere echt bovenuit gestoken zoals vorige keer waarvan ik zegde, dik oke maar nu niet, alleen wat schumacher deed vond ik wel straf alweer, daarom heb ik deze genomen maar je kan evenzeer vettel nemen maar die heeft dan ook een steengoeie wagen en hoefde maar z'n rondjes alweer af te malen. Anderen hebben ook niks speciaals getoond vind ik, toch niet wat mij opviel dusja, ik neem dan schumacher omwille van de reden die ik hier al heb opgenoemd in de andere topics.


Tsja, simpelweg zijn rondjes tuffen vind ik oneerbiedig. Kijk wat Webber doet met het zelfde materiaal! Die rijdt geen eens een podium. Het verschil tussen Vettel en Webber is velen malen groter dan het verschil tussen Schumacher en Rosberg, dus als 'voor je teamgenoot' finishen behoort tot je criteria, zou je Vettel kunnen verkiezen boven Schumacher, indien je consequent bent.

Als je op achterstand staat en nog voor kan eindigen, zo simpel is het niet tenzij je teamgenoot belange zo goed nie is.

janke

Schumacher had een degelijke race. Maar hem nu de man v/d wedstrijd te noemen vind ik wat overdreven. Alguersuari en Perez verdienen het meer, vind ik. Maar pole, alle rondes aan de leiding, snelste ronde, winner. Dan moet het toch Vettel wel zijn. Kampioen of niet, schijnbaar blijft hij gewoon doorharken. Respect.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 30 oktober 2011 - 14:31:18
Als je op achterstand staat en nog voor kan eindigen, zo simpel is het niet tenzij je teamgenoot belange zo goed nie is.

Schumacher reed daar al na één bocht, dus ook dat argument is wankel.