Man van de wedstrijd: India

Gestart door 0634, 30 oktober 2011 - 12:56:38

« vorige - volgende »

Wie vond jij de beste?

Vettel
5 (35.7%)
Button
2 (14.3%)
Alonso
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Schumacher
2 (14.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Alguesuari
1 (7.1%)
Sutil
0 (0%)
Perez
4 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 06 november 2011 - 12:56:38

Franky R.

Perez,


goed hersteld van zijn shit van de laatste tijd...Vettel heb ik niet genoemd, omdat hij geen strijd leverde i.i.t. bijvoorbeeld Monza.

Kootje

Twijfelde tussen Perez en Alguersuari, maar heb uiteindelijk voor Perez gekozen.
Van 20 naar 10 vind ik toch net ff knapper dan wat Jaime deed.  8)

Sabai

Vettel met eervolle vermelding voor button. Kan als enige het gevecht met vettel aangaan dit jaar .

Wizard

Wat was er zo goed aan de race van Vettel? Van A tot Z onbedreigd aan de leiding met de snelste auto van het veld, vertrokken vanaf pole. Prima, niks mis mee, maar is dat nu echt zaligmakend? Kijk eens naar Perez en Jaime, die mannen hebben gevechten moeten leveren om puntjes zeker te stellen. Perez komt zelfs vanaf P20 en rijdt zijn Sauber in de punten. Waarom doet Vettel het dan beter dan een Vettel?

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:16:19
Wat was er zo goed aan de race van Vettel?
Ja, wat was er niet goed aan dan?

Wizard

Erg selectief. Citaat: Prima, niks mis mee, maar is dat nu echt zaligmakend?

Wizard

Om er dieper op in te springen, natuurlijk prima, maar de situatie was er ook naar. Deze was ideaal. Snelste auto, pole position, geen dreiging van achter. Er zijn mensen, coureurs, die niet in deze ideale situatie verkeren maar deze wel ombuigen tot resultaat. Perez, bijvoorbeeld, rijdt met beduidend minder materiaal, komt van P20, levert strijd wat hem een punt opleverd. Nu hoeven we niet allemaal en alleen te stemmen op Perez daarom, maar als deze vervolgens in een hoekje worden gestopt mag ik daar toch naar vragen? Waarom doe je deze coureur te kort? Heb jij zijn race gemist? Daarvoor zit ik op een forum. En om daar kracht bij te zetten, zal ik daar een stuk tekst aan moeten koppelen. Dat doe ik door meteen uit te sturen naar een richting die helder is.

Kootje

CitaatPerez, bijvoorbeeld, rijdt met beduidend minder materiaal, komt van P20, levert strijd wat hem een punt opleverd. Nu hoeven we niet allemaal en alleen te stemmen op Perez daarom, maar als deze vervolgens in een hoekje worden gestopt mag ik daar toch naar vragen? Waarom doe je deze coureur te kort? Heb jij zijn race gemist?

Wie zegt er iets negatiefs over Perez dan ??

Wizard


0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:19:07
Erg selectief. Citaat: Prima, niks mis mee, maar is dat nu echt zaligmakend?
Okee, een beetje selectief was mijn quote wel ( ;D), maar ik snap best dat mensen voor Vettel kiezen. Toch gewoon weer pole, snelste ronde en zege. Snel, foutloos. Je moet het iedere keer maar doen. Verder waren er geen overduidelijke uitblinkers, dus dan kan Vettel een prima keuze zijn, al heb ik hem zelf niet gekozen trouwens.

Kootje

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:33:25
Waar zeg ik dat??

Niet letterlijk, maar in zekere zin hier: "maar als deze vervolgens in een hoekje worden gestopt"

Vandaar mijn vraag.  :)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:16:19
Wat was er zo goed aan de race van Vettel? Van A tot Z onbedreigd aan de leiding met de snelste auto van het veld, vertrokken vanaf pole. Prima, niks mis mee, maar is dat nu echt zaligmakend? Kijk eens naar Perez en Jaime, die mannen hebben gevechten moeten leveren om puntjes zeker te stellen. Perez komt zelfs vanaf P20 en rijdt zijn Sauber in de punten. Waarom doet Vettel het dan beter dan een Vettel?
ga je dat nou elke keer roepen??
ik wilde eigenlijk niet gaan stemmen omdat ik geen idee heb op wie, maar dan toch maar gewoon op de winnaar.

Wizard

Citaat van: Kootje op 30 oktober 2011 - 17:37:08
Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:33:25
Waar zeg ik dat??

Niet letterlijk, maar in zekere zin hier: "maar als deze vervolgens in een hoekje worden gestopt"

Vandaar mijn vraag.  :)

Dat is niet negatief uitlaten maar een goede prestatie negeren/over het hoofd zien. Iets heel anders dan jij roept. No offence hé! ;)

Wizard

#28
Citaat van: monaco2011 op 30 oktober 2011 - 17:39:26
Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:16:19
Wat was er zo goed aan de race van Vettel? Van A tot Z onbedreigd aan de leiding met de snelste auto van het veld, vertrokken vanaf pole. Prima, niks mis mee, maar is dat nu echt zaligmakend? Kijk eens naar Perez en Jaime, die mannen hebben gevechten moeten leveren om puntjes zeker te stellen. Perez komt zelfs vanaf P20 en rijdt zijn Sauber in de punten. Waarom doet Vettel het dan beter dan een Vettel?
ga je dat nou elke keer roepen??
ik wilde eigenlijk niet gaan stemmen omdat ik geen idee heb op wie, maar dan toch maar gewoon op de winnaar.

Ja, en ga jij dat iedere keer bekritiseren? Hypocriet, vind je niet? Zelf iets doen wat je een ander verwijt. Als ik het niet eens ben met een gegeven mening is het mijn volste recht om daar op in te spelen. Zo zijn mensen het niet eens met mijn 50/50 schuldverdeling aangaande de zoveelste touché tussen Massa en Hamilton en bepraten we dit. Daarvoor zit ik op een forum. En hé, ik verplicht jou niet om mijn postings te lezen! Je staat er vrij in deze te negeren als de manier van mijn forummen jou niet aanstaat. Maar ik ga na iedere race in discussie of ik forum naar jouw wens. Zolang het moderaille mij niet voorziet van een reprimande heb ik het volste recht om kanttekeningen te plaatsen bij meningen. Mits onderbouwd natuurlijk. Denkt het moderaille daar anders over, verneem ik dat graag.

[edit]

Oh, en wat betreft je keuze voor Vettel: Prima hoor!! Het meest geloofwaardige argument tot nu toe. Ik ga hier volledig in mee.

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:40:05
Citaat van: Kootje op 30 oktober 2011 - 17:37:08
Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 17:33:25
Waar zeg ik dat??

Niet letterlijk, maar in zekere zin hier: "maar als deze vervolgens in een hoekje worden gestopt"

Vandaar mijn vraag.  :)

Dat is niet negatief uitlaten maar een goede prestatie negeren/over het hoofd zien. Iets heel anders dan jij roept. No offence hé! ;)

Maar goed, er waren wel meer goede prestaties. Dus tja. Alguersuari vond ik ook heel goed, Vettel, Button en Alonso deden ook niets mis. Schumacher was wel aardig en inderdaad Perez ook prima. Persoonlijk vond ik Alguersuari en Perez de besten, maar ik snap de keuze voor bijvoorbeeld Vettel prima.