Round 17:Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Enzo, 25 oktober 2011 - 01:47:38

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Jeroen op 01 november 2011 - 07:00:43
Citaat van: robbert op 31 oktober 2011 - 23:01:35

nee inderdaad, maar hamilton heeft toch ook geen reden om anderen te beroven van hun race
Dat doet hij ook niet. Je kan hem hooguit verwijten wel eens een fout te hebben gemaakt waar een ander de dupe van was, maar hey, dat hebben ze allemaal wel eens.

ah, en waarom werd hij bij verschillende races bestraft, wegens een aanrijding veroorzaken?

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 01 november 2011 - 08:29:21
Omdat hij zwart is ;)

ahja juist, dat heeft hij zelf nog gezegd in een interview. Vond ik wel wat zwak van hem. Bewijst toch dat hij een slechte verliezer is

Folkert

Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 09:31:49
Citaat van: Burorri op 01 november 2011 - 08:29:21
Omdat hij zwart is ;)

ahja juist, dat heeft hij zelf nog gezegd in een interview. Vond ik wel wat zwak van hem. Bewijst toch dat hij een slechte verliezer is
Que? Je weet toch wel dat dat als grap bedoelt was? Als Quote van Ali G?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 08:21:21
Citaat van: Jeroen op 01 november 2011 - 07:00:43
Citaat van: robbert op 31 oktober 2011 - 23:01:35

nee inderdaad, maar hamilton heeft toch ook geen reden om anderen te beroven van hun race
Dat doet hij ook niet. Je kan hem hooguit verwijten wel eens een fout te hebben gemaakt waar een ander de dupe van was, maar hey, dat hebben ze allemaal wel eens.

ah, en waarom werd hij bij verschillende races bestraft, wegens een aanrijding veroorzaken?
Omdat ze bij de FIA vinden dat hij die fout had kunnen voorkomen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 01 november 2011 - 12:36:23
Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 08:21:21
Citaat van: Jeroen op 01 november 2011 - 07:00:43
Citaat van: robbert op 31 oktober 2011 - 23:01:35

nee inderdaad, maar hamilton heeft toch ook geen reden om anderen te beroven van hun race
Dat doet hij ook niet. Je kan hem hooguit verwijten wel eens een fout te hebben gemaakt waar een ander de dupe van was, maar hey, dat hebben ze allemaal wel eens.

ah, en waarom werd hij bij verschillende races bestraft, wegens een aanrijding veroorzaken?
Omdat ze bij de FIA vinden dat hij die fout had kunnen voorkomen.

voila, het juiste antwoord. Meerendeel van de acties van hamilton, kon voorkomen worden, door wat te wachten. Zoals massa zondag eigenlijk ook kon voorkomen dat er een aanrijding kwam tussen hem en hamilton. Gewoon hamilton voorbij laten, dan was dit allemaal niet gebeurd. Hij ging gewoon wellicht kritiek gekregen hebben dat hij zijn lijn niet wou verdedigen.

Schumiiii

Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 14:40:26
Citaat van: Schumiiii op 30 oktober 2011 - 14:28:52

Hij is idd een idioot als je zo'n uitspraak doet.

Waarom mag hij zijn mening niet geven en jij wel? Ben je dan meteen een idioot? Hij beledigd Schumacher niet, zegt niets verkeerds, alleen zijn mening en dan ben je meteen een idioot.... Yeah,right.

Je bent idd een idioot als je zaken gaat gaan aanhalen die nergens op slaan, die niet bewezen zijn ook en ik krijg nog steeds geen antwoord op mijn vraag dus.......laatste ik erover zeg, DOOEEEEEIIIIIIII.

Franky R.

Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 09:31:49
Citaat van: Burorri op 01 november 2011 - 08:29:21
Omdat hij zwart is ;)

ahja juist, dat heeft hij zelf nog gezegd in een interview. Vond ik wel wat zwak van hem. Bewijst toch dat hij een slechte verliezer is


Volgens mij heb je het e.e.a. niet begrepen, nog het interview gezien? ???

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 01 november 2011 - 14:05:35
Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 09:31:49
Citaat van: Burorri op 01 november 2011 - 08:29:21
Omdat hij zwart is ;)

ahja juist, dat heeft hij zelf nog gezegd in een interview. Vond ik wel wat zwak van hem. Bewijst toch dat hij een slechte verliezer is


Volgens mij heb je het e.e.a. niet begrepen, nog het interview gezien? ???
volgens mij zijn de meningen daar sowieso over verdeeld, maar laten we dit soort onzin aub niet weer ter sprake brengen (burrori!)


0634

Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 13:02:34

voila, het juiste antwoord. Meerendeel van de acties van hamilton, kon voorkomen worden, door wat te wachten. Zoals massa zondag eigenlijk ook kon voorkomen dat er een aanrijding kwam tussen hem en hamilton. Gewoon hamilton voorbij laten, dan was dit allemaal niet gebeurd. Hij ging gewoon wellicht kritiek gekregen hebben dat hij zijn lijn niet wou verdedigen.
Ik weet het niet, kan je het maken van een foutje voorkomen dan?

Maakt niet iedereen fouten? Gaan we nou van rijders verwachten dat ze geen fouten meer maken?


Gerard

Hamilton heeft bij een aantal incidenten zijn excuses gemaakt aan de verschillende partijen (Maldonado/Massa), andersom is dat niet zo!!!

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 31 oktober 2011 - 23:57:48
lekker niveau op dat andere forum ;) maar hier ben je het toch niet mee eens, want je verwijt Hamilton niks zeg je zelf??

Je schiet mijn doel voorbij. ;)

Wizard

Citaat van: janke op 01 november 2011 - 06:15:12
Citaat van: Wizard op 31 oktober 2011 - 22:46:49
Citaat van: janke op 31 oktober 2011 - 21:25:53
Ik verwijt Massa hier heel veel. Namelijk de race van Hamilton om zeep helpen. En naar de stemming te zien zijn er wel meerdere die hier zo over denken. En die hebben allemaal ongelijk.

Op een ander forum waar je eveneens post krijg je dat gelijk niet. Zelfs Hamilton-aanhangers schaven hun mening daar bij, na het 'bestuderen' van de beelden. Dus nu niet doen alsof het Wizard, against the world is. Vind ik flauw. Ik zal de reactie op jouw post hierheen halen zodat je je kunt overtuigen dat er meerdere zijn die beide meningen delen. En dat moet kunnen.



Ik doe hier helemaal niks als alleen mijn visie over de zaak neer te zetten. Dat een ander zijn mening bij schaaft moet die persoon weten MDP.  Na wat ik gezien heb concludeer ik dat dit ongelukje te wijten is aan Massa. Hjj heeft Hamilton gezien, dat kan niet anders. Voor de tik zat Hamilton met zijn voorwiel bij de sidepod. Toen Massa naar binnen stuurde (waarom eigenlijk, hij weet dat Hamilton er zit) probeerde Hamilton nog te remmen/liften. Een fractie te laat, waardoor ze elkaar raken. Had Hamilton niet afgeremd/gelift dan waren ze vol tegen elkaar aan gereden. En dan had Hamilton natuurlijk weer alle verwensingen naar zijn hoofd geslingerd gekregen.

Dan verzoek ik je om mijn postings beter te lezen. Want ik verwijt beide juist niks. Dat heb ik inmiddels al zo'n 1200 keer geroepen. Maar waar ik op doelde is dat je doet alsof het Wizard is, tegen allen. De meningen zijn daarover nogal verdeeld. En nogmaals, ik kan er prima mee leven maar blijf bij mijn standpunt en schaar dit in onder een race-incident.

Wizard

Citaat van: robbert op 01 november 2011 - 09:31:49
ahja juist, dat heeft hij zelf nog gezegd in een interview. Vond ik wel wat zwak van hem. Bewijst toch dat hij een slechte verliezer is

Ik ook. Ondanks dat hij zich razend snel en wel twijfelachtig herstelde om het af te zwakken met de link aan Ali G. :P Maar goed, hetgeen wat vooraf werd gezegd, sloeg ook nergens op. Kan hij achteraf wel excuses maken. Ik hou niet van dit politiekcorrect en geïnjecteerd gedrag.