Round 17:Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Enzo, 25 oktober 2011 - 01:47:38

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: janke op 29 oktober 2011 - 12:47:49
Citaat van: gloudiesaurus op 29 oktober 2011 - 12:31:47
Ben benieuwd hoe Ferrari zal reageren over die ophanging, kan natuurlijk gevaarlijk zijn in de race. Hiermee wil je niet racen...

Maar als je constant over de curbs rondvliegt is het ook niet vreemd dat zoiets gebeurd. Is niet de 1ste keer dat dit voorkomt met een ophanging. Als het een constructie fout is, wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Ja, in Q2 heeft dat rechtervoorwiel al een keiharde klap te verduren gekregen, volgens mij precies op dezelfde plek (wat de crash van Massa wel dom maakt, maar goed). Dus ik kan me best voorstellen dat die ophanging al wat beschadigd was en het daardoor begaf toen er een tweede harde klap kwam.

Folkert

Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 19:54:29
Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D

Maak je geen illusies Burorri. ;D
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

lewis P5 en Massa P6??oh dear ;D
maar..... Wie staat er aan de schone kant van de baan??? Dat scheelt nogal mag ik aannemen???

Niels_

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 19:54:29
Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D
Volgens jullie is Hamilton toch steeds veel sneller dan Massa? :P Dat wil dus zeggen dat je morgen Massa voor Hamilton ziet zitten in de race? 8)

Gerard

Wie start vanaf de stoffige kant op deze nieuwe baan? Dan heb je je antwoord Scuderia91

0634

Citaat van: Scuderia91 op 29 oktober 2011 - 21:36:15
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 19:54:29
Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D
Volgens jullie is Hamilton toch steeds veel sneller dan Massa? :P Dat wil dus zeggen dat je morgen Massa voor Hamilton ziet zitten in de race? 8)
Hamilton is uiteraard ook veel sneller dan Massa, los van de wagen. Maar Massa kan wel verdomd goed starten, dus wie weet wat er morgen gebeurt. Maar goed, Massa is geen vervelende jongen dus het zal allemaal wel loslopen.

Gerard

Button ontsnapt aan straf...

Terecht in mijn ogen, de gele vlag zone was er na het ongeval ook nog, onterecht IMO  ::)

Hij remde af en had dus sneller kunnen gaan... Vanaf P4 kan hij dus misscien nog ets naar voren komen...
Wordt spannend, met de goed startende Alonso, de pruts startende Webber, Massa en Lewis op P 5 en 6....

mmm Een voorspelling voor de top 8wordt lastig....

Waag me er toch maar aan ;)

1: Vettel
2: Alonso
3: Button
4: Hamlton
5: Webber
6: Massa
7: Nico
8: Alguersuari

0634

Tja, als JB 14 km langzamer is gegaan dan in de rondes ervoor dan heeft hij dus idd gelift. Terecht dat hij niet gestraft is dan.

Franky R.

Hm,


Ik vind het wel een 'lekker circuit'. Een mooie flow en ritme, met rechte stukken op de juiste plekken.
Ik heb echter wel maar 1 ideale lijn gezien!


Dus de rijders zijn wat meer afhankelijk van de DRS, denk ik!


En over de crash van Massa...verkeerd gegokt en zijn ophanging verloren, moet hij niet gaan klagen dat dat punt moet worden aangepast.


Hij was de enige die zijn ophanging erop kapot reed...

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2011 - 23:19:39
Tja, als JB 14 km langzamer is gegaan dan in de rondes ervoor dan heeft hij dus idd gelift. Terecht dat hij niet gestraft is dan.
14 op ruim 200 km/u stelt natuurlijk weinig voor, maar een straf was hier natuurlijk wel belachelijk geweest. Hij reed vlak achter Massa en had normaal gesproken nooit een gele vlag/bord tegen moeten komen, ware het niet dat er een foutje werd gemaakt door de marshals.

0634

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 00:28:48
Hm,


Ik vind het wel een 'lekker circuit'. Een mooie flow en ritme, met rechte stukken op de juiste plekken.
Ik heb echter wel maar 1 ideale lijn gezien!


Dus de rijders zijn wat meer afhankelijk van de DRS, denk ik!


En over de crash van Massa...verkeerd gegokt en zijn ophanging verloren, moet hij niet gaan klagen dat dat punt moet worden aangepast.


Hij was de enige die zijn ophanging erop kapot reed...
Mwah, ik vind dat dat echt niet zou moeten kunnen hoor en vind dat hij dus echt wel een punt heeft.

meatball

Persoonlijk vind ik ook dat Massa zeker een punt heeft.
We zullen tijdens de race zien wat er gebeurd.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


Gerard

Thnx wizard, maar we zijn nu 10 ronden onderweg, en ik zit naar een optocht te kijken... :(