Round 17:Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Enzo, 25 oktober 2011 - 01:47:38

« vorige - volgende »

janke

Oké, het is maar een VT, maar Schumacher schijnt het hier niet te hebben. Williams en Renault gewoon slecht. En Massa weer op zijn plek waar hij meestal staat.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Gave baan maar wat een zand om en op de baan, zelf in Bahrein heb ik nooit zoveel rotzooi op de baan gezien.  ;D Wel tekenend 
voor het land India = ook een grote bende

Wizard

Niks spannends aan de kwalificatie. En die wielophanging van Massa....pfffff!

0634

http://www.gppits.net/nieuws/india_de_kampioen_op_pole//

Vettel verslapt niets! Goed gedaan. Vreemde crash van Massa. Zijn ophanging breekt op de curbs. Zag er heel gek uit...

gloudiesaurus

Ben benieuwd hoe Ferrari zal reageren over die ophanging, kan natuurlijk gevaarlijk zijn in de race. Hiermee wil je niet racen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 29 oktober 2011 - 10:46:56
Gave baan maar wat een zand om en op de baan, zelf in Bahrein heb ik nooit zoveel rotzooi op de baan gezien.  ;D Wel tekenend 
voor het land India = ook een grote bende

Beetje mee eens, al heeft India wel wat meer als Bahrein hoor.

Maar ze hebben het ook wel lekker gepland, de race als er daar een soort van kerstmis is. En dan die kaarten, de goedkoopste kosten 30 euro. Dat is in India een gemiddeld maandsalaris...

Maar veel stoff iig, ze moeten maar wat stukjes verharden of een soort van kunstgras aanleggen. Dan is dat stof iig. al een stuk minder....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Jammer dat de spanning uit Q3 gehaald werd door de 'crash' van Massa! Verder een middelmatige qualy.. Geen verrassingen...hopen dat Jens geen penalty krijgt.. Er werd geel 'gezwaaid' ná het incident....

janke

Citaat van: Gerard op 29 oktober 2011 - 12:39:25
Jammer dat de spanning uit Q3 gehaald werd door de 'crash' van Massa! Verder een middelmatige qualy.. Geen verrassingen...hopen dat Jens geen penalty krijgt.. Er werd geel 'gezwaaid' ná het incident....

Ik geloof niet dat Massa zonder dat crashje voorin had gestaan.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 29 oktober 2011 - 12:31:47
Ben benieuwd hoe Ferrari zal reageren over die ophanging, kan natuurlijk gevaarlijk zijn in de race. Hiermee wil je niet racen...

Maar als je constant over de curbs rondvliegt is het ook niet vreemd dat zoiets gebeurd. Is niet de 1ste keer dat dit voorkomt met een ophanging. Als het een constructie fout is, wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Some things are too important to be left in the past.

Niels_

Citaat van: janke op 29 oktober 2011 - 12:45:06
Citaat van: Gerard op 29 oktober 2011 - 12:39:25
Jammer dat de spanning uit Q3 gehaald werd door de 'crash' van Massa! Verder een middelmatige qualy.. Geen verrassingen...hopen dat Jens geen penalty krijgt.. Er werd geel 'gezwaaid' ná het incident....

Ik geloof niet dat Massa zonder dat crashje voorin had gestaan.
Ik wel. Werd gezegd dat hij voor zijn crash aan een goed rondje bezig was, dus ik vermoed dat hij zeker op de eerste 2 rijen had gestaan. Maar goed, race is nog lang.

Schumiiii

Schumacher en qualificaties wil maar niet lukken, verschil was wel heel groot nu dus er zal zeker wel een probleem zijn geweest of mss er nog is maar toch wil dat niet echt lukken, schumi is een diesel geworden die op gang moet komen want tijdens de race lukt het meestal wel om dezelfde snelheden te behalen als oa rosberg.

Enzo

Citaat van: Schumiiii op 29 oktober 2011 - 17:33:51
Schumacher en qualificaties wil maar niet lukken, verschil was wel heel groot nu dus er zal zeker wel een probleem zijn geweest of mss er nog is maar toch wil dat niet echt lukken, schumi is een diesel geworden die op gang moet komen want tijdens de race lukt het meestal wel om dezelfde snelheden te behalen als oa rosberg.

Ach het is jammer, las weer iets voor vibratie in z'n laatste setje banden.
Maar om eerlijk te zijn worstelde Schumacher in de trainingen ook al met de afstelling.
Racepace is doorgaands beter dus een goede puntenfinish is nog steeds goed mogelijk, mits hij niet betrokken raakt bij een crash... :-X

janke

Citaat van: Scuderia91 op 29 oktober 2011 - 15:03:23
Citaat van: janke op 29 oktober 2011 - 12:45:06
Citaat van: Gerard op 29 oktober 2011 - 12:39:25
Jammer dat de spanning uit Q3 gehaald werd door de 'crash' van Massa! Verder een middelmatige qualy.. Geen verrassingen...hopen dat Jens geen penalty krijgt.. Er werd geel 'gezwaaid' ná het incident....

Ik geloof niet dat Massa zonder dat crashje voorin had gestaan.
Ik wel. Werd gezegd dat hij voor zijn crash aan een goed rondje bezig was, dus ik vermoed dat hij zeker op de eerste 2 rijen had gestaan. Maar goed, race is nog lang.

Oh, in Q2 liet hij al steken vallen. Zou hij ineens in Q3 zoveel beter zijn?? Geloof ik niet in. Massa is goed voor plek 5/6 en minder, nu ook weer. In de race zal dat niet beter zijn zonder uitvallers voor hem.
Some things are too important to be left in the past.

monaco2011

Citaat van: janke op 29 oktober 2011 - 18:17:23
Citaat van: Scuderia91 op 29 oktober 2011 - 15:03:23
Citaat van: janke op 29 oktober 2011 - 12:45:06
Citaat van: Gerard op 29 oktober 2011 - 12:39:25
Jammer dat de spanning uit Q3 gehaald werd door de 'crash' van Massa! Verder een middelmatige qualy.. Geen verrassingen...hopen dat Jens geen penalty krijgt.. Er werd geel 'gezwaaid' ná het incident....

Ik geloof niet dat Massa zonder dat crashje voorin had gestaan.
Ik wel. Werd gezegd dat hij voor zijn crash aan een goed rondje bezig was, dus ik vermoed dat hij zeker op de eerste 2 rijen had gestaan. Maar goed, race is nog lang.

Oh, in Q2 liet hij al steken vallen. Zou hij ineens in Q3 zoveel beter zijn?? Geloof ik niet in. Massa is goed voor plek 5/6 en minder, nu ook weer. In de race zal dat niet beter zijn zonder uitvallers voor hem.
Massa verloor in het rondje van zn crash ook al zo'n 3/10e tov Alonso in de 1e sector, dus zo snel was hij nou ook weer niet onderweg. Hele kwalificatie zat hij op paar 10e van Alonso, dus Massa had zeker niet voor m gestaan, dus was P5 t maximaal haalbare. Morgen staat ie naast Hamilton en Ferrari start goed, dat kan weer leuk worden dus. Voor P1 ook trouwens, met Alonso pal achter Vettel. Ben benieuwd!

Gerard

Wat ik eigenlijk bedoelde was dat er geel hing door zijn [Massa] crash, en dus niemand meer de tijd had een snelle ronde te doen.... Wel link trouwens die hoge 'varkensrug' daar in die chicane.

wat me trouwens verbaasde was dat zed bij Torro Rosso onwijs blij waren in Q3 te staan,maar vervolgens niet naar buiten gingen?? Zou dat setje banden (wat ze nu spaarden) zoveel meer opleveren dan een plek of 2,of misschien meer, op de startgrid ???