Wie rijden er volgend jaar bij STR??

Gestart door Enzo, 23 oktober 2011 - 12:20:48

« vorige - volgende »

Als ergens een groot vraagteken boven hangt is het wel de rijdersbezetting van STR in 2012. Wie rijden er volgend jaar voor dit team?

Buemi en Alguersuari
Buemi en Vergne
Buemi en Ricciardo
Alguesuari en Vergne
Alguesuari en Ricciardo
Ricciardo en Vergne

Enzo


0634

Tja, ik zou toch Ricciardo nog wel een kans willen zien krijgen in een betere wagen. Vergne schijnt echter ook een toptalent te zijn en Algu blijf ik een aantrekkelijke rijder vinden. Goede racer. Met Buemi heb ik niets. Lastig dus. Ik ga dan maar voor Vergne en Alguersuari.

Kootje

Ik ga toch voor Ricciardo en Alguersuari.

Red Bull is zo'n team wat z'n rijders niet snel zal afvallen, kijk naar de huidige STR rijders, en dus zie ik ze Ricciardo wel 'n kans geven.
Voor Vergne komt 'n STR zitje nog te vroeg, dus er moet er maar één plaatsmaken.
En dan presteerd Alguersuari net iets beter dan Buemi.

Wizard


Gerard

#4
Ik ga met Kootje mee..
Algu heeft veel laten zien dit jaar, en Ricciardo doet niets onder voor de veel ervarener Liuzzi bij STR..
Waar Buemi heen moet?? Geen idee ;D

Niels_

Ik verkies zeker Alguersuari boven Buemi, maar ken Vergne eigenlijk niet goed genoeg om over hem te oordelen. Ricciardo heeft al F1-ervaring en lijkt me iets meer ervaring te hebben, dus ik zou hem de kans geven denk ik.

Franky R.


T.Nuvolari

Alguersuari wordt testrijder bij McLaren i.p.v. die andere Spanjaard, Buemi mag zijn 2 pollen kussen en mag naast Ricciardo blijven zitten.

Vlaams > Nederlands
pollen = handen
;)

Gerard

CitaatAlguersuari wordt testrijder bij McLaren
Denk je M@rc?
Bij McLaren hebben ze Paffet ook nog....

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 24 oktober 2011 - 08:30:21
CitaatAlguersuari wordt testrijder bij McLaren
Denk je M@rc?
Bij McLaren hebben ze Paffet ook nog....

De La Rosa zit daar toch ook, tegenwoordig heeft elk zich respecterend topteam toch een hele rits testrijders.
Trouwens Paffet is meer bezig met de DTM dan met testen, hij is dan ook niet de belagrijkste testrijder van het team.

Matthijs

Na een trage start (onervarenheid) rijdt Ricciardo nu toch wel echt beter dan Liuzzi. Als 'ze' ontevreden zijn over Ricciardo vraag ik me wel af wat dan de verwachtingen waren.

monaco2011

Citaat van: M@rc op 24 oktober 2011 - 09:34:29
Citaat van: Gerard op 24 oktober 2011 - 08:30:21
CitaatAlguersuari wordt testrijder bij McLaren
Denk je M@rc?
Bij McLaren hebben ze Paffet ook nog....

De La Rosa zit daar toch ook, tegenwoordig heeft elk zich respecterend topteam toch een hele rits testrijders.
Trouwens Paffet is meer bezig met de DTM dan met testen, hij is dan ook niet de belagrijkste testrijder van het team.
dr wordt toch sowieso vrijwel niet getest, dus tijd zat voor DTM.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 24 oktober 2011 - 14:58:16
Citaat van: M@rc op 24 oktober 2011 - 09:34:29
Citaat van: Gerard op 24 oktober 2011 - 08:30:21
CitaatAlguersuari wordt testrijder bij McLaren
Denk je M@rc?
Bij McLaren hebben ze Paffet ook nog....

De La Rosa zit daar toch ook, tegenwoordig heeft elk zich respecterend topteam toch een hele rits testrijders.
Trouwens Paffet is meer bezig met de DTM dan met testen, hij is dan ook niet de belagrijkste testrijder van het team.
dr wordt toch sowieso vrijwel niet getest, dus tijd zat voor DTM.

Mercedes heeft ook geen derde/test rijder...

gloudiesaurus

Ik gok op Alguersuari en Vergne.

Alguersuari is Buemi de baas... en Vergne zie je gewoon komen. Hij mag steeds meer testen en maakte al indruk bij Toro Rosso, dus die gaat gewoon zijn kans krijgen.

Buemi gaat redelijk maar niet meer dan dat.

Toch hangt er ook nog veel af van die laatste GP's!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Tja, ik vind Buemi niet eens zo slecht, af en toe kan hij best verrassen.
Alquesuari wel net een tikkie meer talent, maar het ontloop elkaar niet heel veel vind ik.