banaan van de race

Gestart door Folkert, 16 oktober 2011 - 10:16:57

« vorige - volgende »

Banaan van de Race/Weekends

Lewis Hamilton
0 (0%)
Vitali Petrov
20 (95.2%)
Mark Webber
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Bruno Senna
1 (4.8%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Folkert

En daarbij dat er voor Alonso ook nog een auto reed. Alonso heeft heel veel geluk dat hij niemand raakte daar. Gewoon veel te laat geremd en dan geluk hebben dat niemand naar links stuurt om Petrov te ontwijken of andere lijn te nemen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

CitaatEn daarbij dat er voor Alonso ook nog een auto reed.
Volgens mij was dat juist Schumacher, toch?

Folkert

Citaat van: Matthijs op 17 oktober 2011 - 10:27:17
CitaatEn daarbij dat er voor Alonso ook nog een auto reed.
Volgens mij was dat juist Schumacher, toch?
Nee, ik geloof niet dat dat Schumacher was, maar een sauber geloof ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Petrov, without a doubt.

Matthijs

CitaatNee, ik geloof niet dat dat Schumacher was, maar een sauber geloof ik.
Het was toch Schumacher, kijk maar aan het eind van het filmpje onder. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar als Schumacher niet naar rechts had gestuurd (de bocht in), maar naar links om Petrov te ontwijken hadden we nu met z'n allen Alonso de banaan gevonden die Schumacher eruit ramde.


Folkert

Citaat van: Matthijs op 17 oktober 2011 - 12:25:32
CitaatNee, ik geloof niet dat dat Schumacher was, maar een sauber geloof ik.
Het was toch Schumacher, kijk maar aan het eind van het filmpje onder. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar als Schumacher niet naar rechts had gestuurd (de bocht in), maar naar links om Petrov te ontwijken hadden we nu met z'n allen Alonso de banaan gevonden die Schumacher eruit ramde.


Jep, zag het. Sauber rijder er nog net voor. Maar Alonso had wel geluk bij deze, remt Schumacher eerder, of meer naar links en Alonso was de haas.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Matthijs op 17 oktober 2011 - 09:17:55
http://www.youtube.com/watch?v=jmGom8pYH0s&feature=related
Zie bovenstaand filmpje. Je kunt dan echt niet met droge ogen beweren dat Alonso niet veel te laat heeft geremd en veel te ver rechtdoor schiet. Hij blokkeert zijn voorwielen zelfs. Eerder insturen was echt geen mogelijkheid. Petrov en Alonso wilden gewoon niet eerder remmen dan de ander. Als Schumacher in zijn spiegels had gezien dat Petrov eraan kwam en naar links had gestuurd, was Alonso er vervolgens vol op geknald. Meer geluk dan wijsheid dus (voor Alonso dan, niet voor Petrov en Schumi).
Ik beweer toch ook niet dat hij niet te laat remt?? Ik kan het alleen geen geluk noemen dat er helemaal in de buitenbocht niemand voor m rijdt. Als Alonso aan de binnenkant had gezeten was hij ongetwijfeld eerder in de remmen gegaan, daar ben ik absoluut van overtuigd. Ook al had Schumacher Petrov aan zien komen, dan was er nog meer dan genoeg ruimte voor Alonso.

Wizard


Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 17 oktober 2011 - 16:05:24

Ik beweer toch ook niet dat hij niet te laat remt?? Ik kan het alleen geen geluk noemen dat er helemaal in de buitenbocht niemand voor m rijdt. Als Alonso aan de binnenkant had gezeten was hij ongetwijfeld eerder in de remmen gegaan, daar ben ik absoluut van overtuigd. Ook al had Schumacher Petrov aan zien komen, dan was er nog meer dan genoeg ruimte voor Alonso.


Waarop baseer je je overtuiging? Alonso is een mens die ook foutjes kan maken...

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 17 oktober 2011 - 20:46:18
Citaat van: monaco2011 op 17 oktober 2011 - 16:05:24

Ik beweer toch ook niet dat hij niet te laat remt?? Ik kan het alleen geen geluk noemen dat er helemaal in de buitenbocht niemand voor m rijdt. Als Alonso aan de binnenkant had gezeten was hij ongetwijfeld eerder in de remmen gegaan, daar ben ik absoluut van overtuigd. Ook al had Schumacher Petrov aan zien komen, dan was er nog meer dan genoeg ruimte voor Alonso.


Waarop baseer je je overtuiging? Alonso is een mens die ook foutjes kan maken...
op zn verleden. Alonso maakt zeker ook fouten, maar niet van dit kaliber, k heb Alonso nog nooit vol op iemand anders zien knallen.

T.Nuvolari

Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 16:43:40
Citaat van: M@rc op 17 oktober 2011 - 11:28:19
Petrov, without a doubt.

Are you sure? ;)

Ik vraag mij eerder af wat Bruno Senna heft gedaan om Banaan van de race te worden.

Folkert

Citaat van: M@rc op 17 oktober 2011 - 21:35:06
Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 16:43:40
Citaat van: M@rc op 17 oktober 2011 - 11:28:19
Petrov, without a doubt.

Are you sure? ;)

Ik vraag mij eerder af wat Bruno Senna heft gedaan om Banaan van de race te worden.
Ja, nou. Best terecht, hij had beste uitgangspositie om de race te winnen en was duidelijk het snelste van iedereen met die super renault. Had nog makkelijk WK kunnen worden toen hij instapte bij Renault, maar maakt fout op fout en rijd langzaam.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: monaco2011 op 17 oktober 2011 - 21:24:56
Citaat van: Franky R. op 17 oktober 2011 - 20:46:18
Citaat van: monaco2011 op 17 oktober 2011 - 16:05:24

Ik beweer toch ook niet dat hij niet te laat remt?? Ik kan het alleen geen geluk noemen dat er helemaal in de buitenbocht niemand voor m rijdt. Als Alonso aan de binnenkant had gezeten was hij ongetwijfeld eerder in de remmen gegaan, daar ben ik absoluut van overtuigd. Ook al had Schumacher Petrov aan zien komen, dan was er nog meer dan genoeg ruimte voor Alonso.


Waarop baseer je je overtuiging? Alonso is een mens die ook foutjes kan maken...
op zn verleden. Alonso maakt zeker ook fouten, maar niet van dit kaliber, k heb Alonso nog nooit vol op iemand anders zien knallen.
Ja, enkel vol op brokstukken geklapt in Braziliƫ 2003 ofzo... 8)

0634

Citaat van: Burorri op 17 oktober 2011 - 22:25:59
Citaat van: M@rc op 17 oktober 2011 - 21:35:06
Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 16:43:40
Citaat van: M@rc op 17 oktober 2011 - 11:28:19
Petrov, without a doubt.

Are you sure? ;)

Ik vraag mij eerder af wat Bruno Senna heft gedaan om Banaan van de race te worden.
Ja, nou. Best terecht, hij had beste uitgangspositie om de race te winnen en was duidelijk het snelste van iedereen met die super renault. Had nog makkelijk WK kunnen worden toen hij instapte bij Renault, maar maakt fout op fout en rijd langzaam.

ha, nee hoor. Mijn schuld. Ik klikte de verkeerde Renault rijder aan. That's all. Ik heb Bruno al een excuus tweet gestuurd ;).