Man van de wedstrijd: Zuid Korea

Gestart door Folkert, 16 oktober 2011 - 09:52:25

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
3 (16.7%)
Lewis Hamilton
7 (38.9%)
mark Webber
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (5.6%)
Felipe Massa
0 (0%)
Jaime Algusuarie
7 (38.9%)
Nick Rosberg
0 (0%)
Sebastian Buemi
0 (0%)
Paul DiResta
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

T.Nuvolari

Had Kovalainen gestemt had ie ertussen gestaan, nu voor de next best thing Alguersuari.
Voor de rest vond ik iedereen zowat doen wat iem moest en iemand man of the race stemmen omdat hij in de weg reed van Webber is mijn ding niet. Kan het wel verstaan, net als op Vettel stemmen.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 16 oktober 2011 - 21:52:20
tja, als we beide andere criteria hanteren, dan weten we dat op een gegeven moment toch wel?? krijgen we steeds dezelfde discussie's. En k vind wel dat je wel een beetje iets meer 'respect' mag hebben iemand anders zn keuze en toelichting.

Ik heb meer dan voldoende respect voor jouw mening. Dat ik het er niet mee eens ben, staat hier los van. Ik reageer inhoudelijk zonder jou op de man aan te vallen. Maar goed, ik vind het wel prima.

Niels_

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 20:34:36
Vettel zwiept om Hamilton met een dominante wagen en verdwijnt aan de horizon.
Daar stel ik mij toch ook wel serieuze vragen bij. Als Vettel zijn wagen echt zo dominant zou zijn, zou hij in de kwalificaties wel VOOR Hamilton hebben gestaan. ;)

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 17 oktober 2011 - 16:57:07
Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 20:34:36
Vettel zwiept om Hamilton met een dominante wagen en verdwijnt aan de horizon.
Daar stel ik mij toch ook wel serieuze vragen bij. Als Vettel zijn wagen echt zo dominant zou zijn, zou hij in de kwalificaties wel VOOR Hamilton hebben gestaan. ;)

Vettel had supersofts gespaard door steeds maar één stint te doen.
Had hij wel die 2e stint gedaan, had hij wellicht voor Hamilton gestaan ??
Anderzijds had hij 't dan, mede door de SC, in de race 'n stuk moeilijker gehad.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 17 oktober 2011 - 17:01:16
Citaat van: Scuderia91 op 17 oktober 2011 - 16:57:07
Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 20:34:36
Vettel zwiept om Hamilton met een dominante wagen en verdwijnt aan de horizon.
Daar stel ik mij toch ook wel serieuze vragen bij. Als Vettel zijn wagen echt zo dominant zou zijn, zou hij in de kwalificaties wel VOOR Hamilton hebben gestaan. ;)

Vettel had supersofts gespaard door steeds maar één stint te doen.
Had hij wel die 2e stint gedaan, had hij wellicht voor Hamilton gestaan ??
Anderzijds had hij 't dan, mede door de SC, in de race 'n stuk moeilijker gehad.
Vettel deed ook gewoon 2 runs in Q2, over één ronde hadden ze gewoon niet de snelheid van de McLaren/Hamilton. Dat Vettel m dus in de 1e ronde pakt zonder DRS is gewoon netjes, zeker voor iemand die niet kan inhalen ;)

Kootje

CitaatDat Vettel m dus in de 1e ronde pakt zonder DRS is gewoon netjes, zeker voor iemand die niet kan inhalen

Dat spreek ik ook niet tegen, was gewoon 'n mooie move.
Heeft hij de laatste tijd overigens wel vaker gedaan, dus mijn twijfels daarover zihjn al ff weg.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 16:42:59
Citaat van: monaco2011 op 16 oktober 2011 - 21:52:20
tja, als we beide andere criteria hanteren, dan weten we dat op een gegeven moment toch wel?? krijgen we steeds dezelfde discussie's. En k vind wel dat je wel een beetje iets meer 'respect' mag hebben iemand anders zn keuze en toelichting.

Ik heb meer dan voldoende respect voor jouw mening. Dat ik het er niet mee eens ben, staat hier los van. Ik reageer inhoudelijk zonder jou op de man aan te vallen. Maar goed, ik vind het wel prima.
k zeg ook niet dat je op de man aanvalt, maar k vind dat je wel wat vreemd reageerd met je 'meen je dat nou serieus', 'nou, poeh poeh, heftig hoor' en dat je zegt dat je 'surprised' bent. Je kunt toch ook wel gewoon begrip hebben voor iemand anders zn keuze?? of is het echt zo dat Hamilton er wel volledig recht op heeft en Vettel totaal niet??

Wizard

Apart dat je het nu wel vraagt daar waar je het doodnormaal vind om iemands mening te schetsen als "onzin"....dat mag dan weer wel. En dat is wel respect opbrengen voor een mening. Toch? En, verbaasd zijn is tegenwoordig al inboeten van respect? Gaat vlug anno 2011. En nu doen we weer lief.

Wizard

Citaat van: Kootje op 17 oktober 2011 - 17:01:16
Citaat van: Scuderia91 op 17 oktober 2011 - 16:57:07
Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 20:34:36
Vettel zwiept om Hamilton met een dominante wagen en verdwijnt aan de horizon.
Daar stel ik mij toch ook wel serieuze vragen bij. Als Vettel zijn wagen echt zo dominant zou zijn, zou hij in de kwalificaties wel VOOR Hamilton hebben gestaan. ;)

Vettel had supersofts gespaard door steeds maar één stint te doen.
Had hij wel die 2e stint gedaan, had hij wellicht voor Hamilton gestaan ??
Anderzijds had hij 't dan, mede door de SC, in de race 'n stuk moeilijker gehad.

Los daarvan zeggen kwalificaties tegenwoordig vrij weinig over de racetrim.

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 18:13:08

Los daarvan zeggen kwalificaties tegenwoordig vrij weinig over de racetrim.

Das ook weer waar.  ::)
Het is natuurlijk ook pure speculatie.
Maar dan wel aannemelijk.
Althans ... iig voor mij.  ;)

Wizard


monaco2011

Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 18:11:03
Apart dat je het nu wel vraagt daar waar je het doodnormaal vind om iemands mening te schetsen als "onzin"....dat mag dan weer wel. En dat is wel respect opbrengen voor een mening. Toch? En, verbaasd zijn is tegenwoordig al inboeten van respect? Gaat vlug anno 2011. En nu doen we weer lief.
als het puur een mening is dan zal ik dat niet afdoen als onzin. Nee, verbaasd zijn is niet inboeten van respect, maar ging meer om de combinatie en ook de reden waarom je verbaasd bent/was. En ik reageerde omdat jij er specifiek om vroeg, dan kun je toch ook gewoon 'ok' zeggen ipv mij uit proberen te leggen dat ik de verkeerde keus heb gemaakt?? volgens mij is t in de afgelopen weken allang duidelijk geworden dat wij een hele andere kijk op 'de man vd wedstrijd' hebben, ik hoef daar niet elke keer weer over te discussiëren of zelfs maar een toelichting bij te geven.

Wizard

Ik gaf eerder al te kennen dat meningen kunnen verschillen en zeg nergens dat jouw keuze verkeerd is. Alleen dat mij een andere mening is toegedaan. In mijn optiek doe ik niks verkeerds en heb ik voldoende respect voor jouw mening alsook inhoudelijk gereageerd. En daar laat ik het bij.

Kootje

@Monaco2011 en Wizard,

Het is genoeg nu !!!  >:(
Of gaan we nu ook nog van mening verschillen over wat 'n meningsverschil precies is ?? ???

;D :D ;D

monaco2011

Citaat van: Wizard op 17 oktober 2011 - 18:44:33
Ik gaf eerder al te kennen dat meningen kunnen verschillen en zeg nergens dat jouw keuze verkeerd is. Alleen dat mij een andere mening is toegedaan. In mijn optiek doe ik niks verkeerds en heb ik voldoende respect voor jouw mening alsook inhoudelijk gereageerd. En daar laat ik het bij.
dat jou een andere mening was toegedaan had ik al begrepen uit post 2 en 3 van dit onderwerp ;)
Citaat van: Kootje op 17 oktober 2011 - 18:47:03
@Monaco2011 en Wizard,

Het is genoeg nu !!!  >:(
Of gaan we nu ook nog van mening verschillen over wat 'n meningsverschil precies is ?? ???

;D :D ;D
dat laatste zou op zich nog niet zo gek zijn?? in hoeverre is deze keuze een mening??