Round 16: Grand Prix Zuid-Korea, Yeongam

Gestart door Enzo, 11 oktober 2011 - 00:37:43

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Enzo op 16 oktober 2011 - 14:21:44
Wat ik trouwens wel mooi vond was Alonso op de boardradio:"Ok I quit, I quit!"
Alsof Button dan ineens in cruisemodus gaat en Alonso het dan alsnog kan proberen, erg geslepen van de Spanjool... ;D

Ik heb het red button forum van de beeb gisteren gezien, daar legde Alonso e.e.a. uit..
Hij had ongeveer 20 kwalificatie rondjes gereden om bij het groepje Button/Webber/Lewis te komen, toen hij daar was vroeg hij aan het team hoeveel ronden er nog te rijden waren.. Het antwoord was 2,
Toen wist en zei hij [Alonso] dat dat tekort was om een aanval in te zetten en gaf het op...

Maar het was een mooi momentje haha

Enzo

Citaat van: Gerard op 18 oktober 2011 - 11:20:14
Citaat van: Enzo op 16 oktober 2011 - 14:21:44
Wat ik trouwens wel mooi vond was Alonso op de boardradio:"Ok I quit, I quit!"
Alsof Button dan ineens in cruisemodus gaat en Alonso het dan alsnog kan proberen, erg geslepen van de Spanjool... ;D

Ik heb het red button forum van de beeb gisteren gezien, daar legde Alonso e.e.a. uit..
Hij had ongeveer 20 kwalificatie rondjes gereden om bij het groepje Button/Webber/Lewis te komen, toen hij daar was vroeg hij aan het team hoeveel ronden er nog te rijden waren.. Het antwoord was 2,
Toen wist en zei hij [Alonso] dat dat tekort was om een aanval in te zetten en gaf het op...

Maar het was een mooi momentje haha

Ah ok, ik dacht dat het een sluw trucje was om Jenson minder defensief te maken.

robbert

ja ik dacht dat ook. Dus de fia kan dat ook zo monteren, dat men dan heel andere gedachten krijgt

0634

En waarom zouden ze dat doen dan? Om net te doen alsof Alonso heel sluw is?

robbert

je kan de vraag ook anders stellen. Waarom laat de FIA juist het laatste van het gesprek horen??

Enzo

Citaat van: robbert op 18 oktober 2011 - 20:56:03
je kan de vraag ook anders stellen. Waarom laat de FIA juist het laatste van het gesprek horen??

Volgens mij hoef je hier niks achter te zoeken Robbert, begrijp ook niet echt waar je heen wilt.  :)

T.Nuvolari

Misschien heeft men het zo niet bedoeld, maar als ze een deel van het gesprek hebben weggelaten en je hoort enkel "I give up!" krijgt die uitspraak toch een heel andere connotatie dan wat eigenlijk bedoeld werd. Ik zou er echter niet te zwaar aan tillen.

Folkert

Citaat van: M@rc op 19 oktober 2011 - 09:25:47
Misschien heeft men het zo niet bedoeld, maar als ze een deel van het gesprek hebben weggelaten en je hoort enkel "I give up!" krijgt die uitspraak toch een heel andere connotatie dan wat eigenlijk bedoeld werd. Ik zou er echter niet te zwaar aan tillen.
Misschien waren ze wel telefonisch aan het wordfeuten en had Alonso alleen nog de X, de Q en de Y over.  ;)

enk dat we er niet veel achter moeten zoeken. Zeker niet om te laten denken dat Alonso sluw zou kunnen zijn, want denk toch neit dat Button en Webber rustiger zouden rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

CitaatMisschien waren ze wel telefonisch aan het wordfeuten en had Alonso alleen nog de X, de Q en de Y over.
:D I like


Kootje

Citaat van: Gerard op 18 oktober 2011 - 11:20:14
Ik heb het red button forum van de beeb gisteren gezien, daar legde Alonso e.e.a. uit..
Hij had ongeveer 20 kwalificatie rondjes gereden om bij het groepje Button/Webber/Lewis te komen, toen hij daar was vroeg hij aan het team hoeveel ronden er nog te rijden waren.. Het antwoord was 2,
Toen wist en zei hij [Alonso] dat dat tekort was om een aanval in te zetten en gaf het op...

Hier 't filmpje: http://www.gppits.net/nieuws/video_fernando_over_zn_i_give_up/

Gerard

Citaat van: Kootje op 19 oktober 2011 - 16:22:18
Citaat van: Gerard op 18 oktober 2011 - 11:20:14
Ik heb het red button forum van de beeb gisteren gezien, daar legde Alonso e.e.a. uit..
Hij had ongeveer 20 kwalificatie rondjes gereden om bij het groepje Button/Webber/Lewis te komen, toen hij daar was vroeg hij aan het team hoeveel ronden er nog te rijden waren.. Het antwoord was 2,
Toen wist en zei hij [Alonso] dat dat tekort was om een aanval in te zetten en gaf het op...

Hier 't filmpje: http://www.gppits.net/nieuws/video_fernando_over_zn_i_give_up/

Told you so..... ;)

Kootje

Geloofde je ook.  ;)

Alleen de rest blijkbaar niet hé ??
Die zullen je nu ook geloven.  ;D

0634

Naah, die beelden zijn geshopt. Zo obvious.  ;)

robbert

hier nog iets anders. Men heeft een ufo ontdekt tijdens de kwalificaties ;D Wat gaan we nu nog meemaken lol