Round 16: Grand Prix Zuid-Korea, Yeongam

Gestart door Enzo, 11 oktober 2011 - 00:37:43

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 08:33:35
Petrov zijn wraak voor Singapore  :-\
Nu zal hij de banaan van de race worden zeker?
Waarom zou hij wraak moeten nemen? Schumacher en Petrov hadden toch geen contact?
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 16 oktober 2011 - 08:35:13
Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 08:33:35
Petrov zijn wraak voor Singapore  :-\
Nu zal hij de banaan van de race worden zeker?
Waarom zou hij wraak moeten nemen? Schumacher en Petrov hadden toch geen contact?
Sorry, gemist met Perez. Maar toch spijtig, want Schumacher was geen slechte race aan het rijden.

Folkert

#107
Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 08:37:01
Citaat van: Burorri op 16 oktober 2011 - 08:35:13
Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 08:33:35
Petrov zijn wraak voor Singapore  :-\
Nu zal hij de banaan van de race worden zeker?
Waarom zou hij wraak moeten nemen? Schumacher en Petrov hadden toch geen contact?
Sorry, gemist met Perez. Maar toch spijtig, want Schumacher was geen slechte race aan het rijden.
Hehe, ik dacht ook al, wat mis ik nu. Schumacher reed zeker goed, Mercedes heeft het toch beter voor elkaar.
Nu Hamilton uit de weg is, moet podium, of misschien wel een overwinning er in zitten voor Massa ;D

Never the less,s hij rijd wel goed nu.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Dit is waarvoor we naar de F1 kijken. Nu vechten ze tenminste voor hun plaats.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 09:07:56
Dit is waarvoor we naar de F1 kijken. Nu vechten ze tenminste voor hun plaats.
Eindelijk voor mij een Vettel waar ik graag naar kijk. Zeer mooie race, maar denk dat RBR net beetje extra snelheid heeft deze race om wel de beste race trim te hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ontzettend jammer dat het Vettel weer zo makkelijk af ging. Met groot gemak gewonnen. Smaakmaker voor mij is Lewis Hamilton. Geweldig gevecht met Mark Webber die Lewis niet kopje onder kreeg.

Wizard

Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 09:07:56
Dit is waarvoor we naar de F1 kijken. Nu vechten ze tenminste voor hun plaats.

Schijngevechten. Want niemand heeft ingehaald na de eerste ronde van de top 6.

_Makke_

Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 08:33:35
Nu zal hij de banaan van de race worden zeker?

Tja, dat was nu ook wel heel lullig.

Wizard

Of Alonso. Want die remde net zo laat met het verschil dat hij wel kon uitwijken.

Kootje

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2011 - 09:49:49
Citaat van: KVDracer op 16 oktober 2011 - 09:07:56
Dit is waarvoor we naar de F1 kijken. Nu vechten ze tenminste voor hun plaats.

Schijngevechten. Want niemand heeft ingehaald na de eerste ronde van de top 6.

Dus Webber vs Hamilton was 'n schijngevecht omdat er nietr werd ingehaald ??
Net als Button vs Rosberg waar overigens wel ingehaald werd ??

Vreemde gedachte.
Mijn idee van 'n schijngevecht waren de gevechten tussen Massa en Alonso, Alonso en Button, Button en Webber.
Daar werd er alleen maar druk gezet.
Zodra er ook daadwerkelijk pogingen gedaan worden om in te halen, is het voor mij 'n echt gevecht.

Wizard

Nou ja, om niet in details te treden, het gevecht tussen Hamilton en Webber was het enige boeiende wat er gebeurde. De rest was boring en ik vond de race beneden peil voor F1-begrippen. Maar het kan niet ieder raceweekend feest zijn, natuurlijk.

Folkert

Mooie race, maar toch weer duidelijk hoe ongelovelijk sterk en snel de RBR is. Niet niet normaal. Hoop dat de Auto;s volgend jaar heel veel dichter bij elkaar liggen.

Goede race van Vettel, wel geholpen door zijn te goede auto, maar reed erg sterke race.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ja ach, wat moet je er van zeggen? Met de snelste auto vooraan rijden en met gemak winnen zonder ook maar een beetje dreiging. Natuurlijk goed maar sterk komt niet écht in mij op.

Kootje

Citaat van: Burorri op 16 oktober 2011 - 10:09:46
Goede race van Vettel, wel geholpen door zijn te goede auto, maar reed erg sterke race.

Uiteraard.
Maar ja .... hij doet 't er wel mee, terwijl Webber het weer nét niet voor elkaar krijgt.

Wizard

Tsja, dat weten we nu. Webber is gewoon minder sterk dan Vettel. En inhalen was geen koud kunstje. Als je dan in een druk veld rijd, gaat dat ten koste van je racetrim. Al met al was Webber vandaag sterk en heeft hij een prima race gereden tussen de McLaren.