Man van de race: Suzuka

Gestart door 0634, 09 oktober 2011 - 10:04:20

« vorige - volgende »

wie was jouw man?

Button
12 (54.5%)
Alonso
3 (13.6%)
Vettel
2 (9.1%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Schumacher
4 (18.2%)
Massa
0 (0%)
Perez
1 (4.5%)
Petrov
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 16 oktober 2011 - 10:04:20

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 10 oktober 2011 - 23:11:39
Citaat van: Makke op 10 oktober 2011 - 16:12:24
Citaat van: Schumiiii op 10 oktober 2011 - 13:28:19
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?

De cel in met dat crapuul! Hij moest zich schamen. Altijd maar expres tegen Massa inrijden... Een schande is het! De kogel! Wat zeg ik... In vierendelen!
De eerste keer dat iemand een straf vraagt door aanrijding waarin Hamilton het slachtoffer is, geef ik ook zo'n reactie.

Doen!

Ik kan er niet aan doen dat je de context niet vat.

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 10 oktober 2011 - 13:28:19
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?
Expres? Hoe kom je daar nu bij? Massa haalt in op een manier die ongebruikelijk en praktisch onmogelijk is, Hamilton weet niet eens dat hij daar zit. Onhandig en onoplettend? Ja zeker, een fout? Nee. Massa moet eens ophouden met zeuren en keer gaan racen.

Zijn maar weinige die expres mensen de baan afrijden en daar is jou favoriet er 1 van.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 13:29:55
Citaat van: Schumiiii op 10 oktober 2011 - 13:28:19
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?
Expres? Hoe kom je daar nu bij? Massa haalt in op een manier die ongebruikelijk en praktisch onmogelijk is, Hamilton weet niet eens dat hij daar zit. Onhandig en onoplettend? Ja zeker, een fout? Nee. Massa moet eens ophouden met zeuren en keer gaan racen.

Zijn maar weinige die expres mensen de baan afrijden en daar is jou favoriet er 1 van.
op zich ben ik het met je eens. Maar t was nog geen eens echt een inhaalpoging van Massa denk ik, Hamilton maakt in 130r een foutje waardoor Massa min of meer onbedoeld naast Hamilton terecht komt. Wat Massa daar doet is iig 100% logisch. Ik denk ook niet dat Hamilton expres op Massa instuurt. Had hij het wel expres gedaan was een drive through natuurlijk wel op zn plaats geweest.

Wizard

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 13:29:55
Expres? Hoe kom je daar nu bij? Massa haalt in op een manier die ongebruikelijk en praktisch onmogelijk is, Hamilton weet niet eens dat hij daar zit. Onhandig en onoplettend? Ja zeker, een fout? Nee. Massa moet eens ophouden met zeuren en keer gaan racen.

Ach kom op zeg, na 4 touchés mag je best wat te mokken hebben. Terecht! Waarom zou Massa niet mogen zeggen wat hij denkt? Omdat het Hamilton betreft? Maar zodra Andere zeggen wat ze denken is het tof en stoer. Zelfde geldt voor Button die ongenoegen uitsprak jegens Vettel. Daar moeten de jongens maar tegen kunnen.

De poging van Massa was niet onmogelijk en zeker niet onlogisch. Hamilton worstelde met zijn banden en bleef na het uitkomen van de 130R aan de rechterkant rijden, in de wetenschap dat hij minder snelheid had, en dus zijn lijn verdedigd. Massa doet precies wat jij van hem verwacht. Racen! Heeft meer snelheid en plempt de Ferrari er naast. Logisch. Je gaat niet dezelfde verdedigende lijn rijden. Los daarvan is 'het onverwachte' de sleutel tot een geslaagde inhaalactie. Juist waar je het niet verwacht, je bolide ernaast gooien en gaan! Geweldig dat Massa het daar probeerde. Ik juich het toe en mijn complimenten aan het adres van Massa. Als hij daar sullig achter Hamilton was aangetufd en het niet probeerde, juist dan had ik hem verweten niet te willen maximaliseren. Dat Hamilton Massa niet ziet (vibratie-spiegels) kun je Massa op werkelijk géén enkele wijze aanrekenen.

Wizard

Citaat van: Makke op 10 oktober 2011 - 22:32:17
En meneer is er nog trots op ook!  ;)

Nederlands of Belgisch Limburg?

Nederlands. En trots, tsja, wat heet trots?? ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 11 oktober 2011 - 18:12:04
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 13:29:55
Expres? Hoe kom je daar nu bij? Massa haalt in op een manier die ongebruikelijk en praktisch onmogelijk is, Hamilton weet niet eens dat hij daar zit. Onhandig en onoplettend? Ja zeker, een fout? Nee. Massa moet eens ophouden met zeuren en keer gaan racen.

Ach kom op zeg, na 4 touchés mag je best wat te mokken hebben. Terecht! Waarom zou Massa niet mogen zeggen wat hij denkt? Omdat het Hamilton betreft? Maar zodra Andere zeggen wat ze denken is het tof en stoer. Zelfde geldt voor Button die ongenoegen uitsprak jegens Vettel. Daar moeten de jongens maar tegen kunnen.

De poging van Massa was niet onmogelijk en zeker niet onlogisch. Hamilton worstelde met zijn banden en bleef na het uitkomen van de 130R aan de rechterkant rijden, in de wetenschap dat hij minder snelheid had, en dus zijn lijn verdedigd. Massa doet precies wat jij van hem verwacht. Racen! Heeft meer snelheid en plempt de Ferrari er naast. Logisch. Je gaat niet dezelfde verdedigende lijn rijden. Los daarvan is 'het onverwachte' de sleutel tot een geslaagde inhaalactie. Juist waar je het niet verwacht, je bolide ernaast gooien en gaan! Geweldig dat Massa het daar probeerde. Ik juich het toe en mijn complimenten aan het adres van Massa. Als hij daar sullig achter Hamilton was aangetufd en het niet probeerde, juist dan had ik hem verweten niet te willen maximaliseren. Dat Hamilton Massa niet ziet (vibratie-spiegels) kun je Massa op werkelijk géén enkele wijze aanrekenen.
Weet het niet zeker, maar jij was volgens mij 1 van de mensen die torenhoog van de toren afschreeuwde hoe idioot Hamilton wel niet bezig was in Monaco.....
Maar je kan je ook afvragen: Waarom komt juist Massa altijd in contact met Hamilton, misschien doet hij wel iets fout?
En tuurlijk mag hij zeggen wat hij wilt, maar niet op de zeur manier waarop hij het doet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

#81
Zeurmanier? Hij geeft gewoon antwoord op de vraag die hem gesteld wordt. Daar is niks zeurigs aan. En nee, ik heb Hamilton op basis van zijn optreden in Monaco niet afgeschoten. Neem het enkel mee als argument om aan te geven dat hij vaker betrokken is bij incidenten en het onheil van straffen over zichzelf afroept. En om te onderstrepen dat je na de zoveelste touché best recht van spreken hebt, in geval van Massa. Wat ik jammer vind is dat je mij dingen toeschrijft op basis van aannames, want over Monaco schreef ik eerder dat de straf dan wel terecht mag zijn, ik zou hem niet gegeven hebben omdat ik het meer een race-incident vond, zonder dat ik direct een schuldige aanwijs. Maar ik ga ook niet doen alsof Hamilton zijn handen wast in onschuld. Dat is het andere uiterste. Zo zie je maar dat ik objectiever ben dan jij mij wel eens verwijt.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 11 oktober 2011 - 18:43:37
Zeurmanier? Hij geeft gewoon antwoord op de vraag die hem gesteld wordt. Daar is niks zeurigs aan. En nee, ik heb Hamilton op basis van zijn optreden in Monaco niet afgeschoten. Neem het enkel mee als argument om aan te geven dat hij vaker betrokken is bij incidenten en het onheil van straffen over zichzelf afroept. En om te onderstrepen dat je na de zoveelste touché best recht van spreken hebt, in geval van Massa. Wat ik jammer vind is dat je mij dingen toeschrijft op basis van aannames, want over Monaco schreef ik eerder dat de straf dan wel terecht mag zijn, ik zou hem niet gegeven hebben omdat ik het meer een race-incident vond, zonder dat ik direct een schuldige aanwijs. Maar ik ga ook niet doen alsof Hamilton zijn handen wast in onschuld. Dat is het andere uiterste. Zo zie je maar dat ik subjectiever ben dan jij mij wel eens verwijt.
objectiever bedoel je mag ik hopen?

Wizard


Niels_

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 18:34:50
Maar je kan je ook afvragen: Waarom komt juist Massa altijd in contact met Hamilton, misschien doet hij wel iets fout?
Euhm... dat is toch niet serieus mag ik zo hopen? ???

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 11 oktober 2011 - 22:28:38
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 18:34:50
Maar je kan je ook afvragen: Waarom komt juist Massa altijd in contact met Hamilton, misschien doet hij wel iets fout?
Euhm... dat is toch niet serieus mag ik zo hopen? ???
Waarom niet? Waarom is het Hamilton die de schuldige is in confliscten met Massa?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 22:43:43
Citaat van: Scuderia91 op 11 oktober 2011 - 22:28:38
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 18:34:50
Maar je kan je ook afvragen: Waarom komt juist Massa altijd in contact met Hamilton, misschien doet hij wel iets fout?
Euhm... dat is toch niet serieus mag ik zo hopen? ???
Waarom niet? Waarom is het Hamilton die de schuldige is in confliscten met Massa?
Niet per definitie, maar in Monaco, in Singapore (tijdens de race) en afgelopen zondag wel.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2011 - 22:45:58
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 22:43:43
Citaat van: Scuderia91 op 11 oktober 2011 - 22:28:38
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 18:34:50
Maar je kan je ook afvragen: Waarom komt juist Massa altijd in contact met Hamilton, misschien doet hij wel iets fout?
Euhm... dat is toch niet serieus mag ik zo hopen? ???
Waarom niet? Waarom is het Hamilton die de schuldige is in confliscten met Massa?
Niet per definitie, maar in Monaco, in Singapore (tijdens de race) en afgelopen zondag wel.
Was een race incident, geen schuldige imo. Hamilton en Massa waren allebei niet slim bezig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nee!! Laat dit sarcasme zijn...

0634

Citaat van: Burorri op 11 oktober 2011 - 22:59:45
Was een race incident, geen schuldige imo. Hamilton en Massa waren allebei niet slim bezig.
Massa was idd niet slim bezig, want via de buitenkant kom je er daar niet langs. Maar dat staat verder los van de botsing, daar was Hamilton schuldig aan. Want of het nou slim is van Massa om daar in te halen of niet, hij zit er wel. En dan kan je niet terugsturen naar je lijn.

Hamilton zegt zelf ook dat hij hem niet zag, dat kan natuurlijk, maar dat maakt het niet minder zijn fout. Verder was het geen big deal hoor, en zeker ook geen straf of zo waard, maar Massa treft hier geen blaam.