Man van de race: Suzuka

Gestart door 0634, 09 oktober 2011 - 10:04:20

« vorige - volgende »

wie was jouw man?

Button
12 (54.5%)
Alonso
3 (13.6%)
Vettel
2 (9.1%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Schumacher
4 (18.2%)
Massa
0 (0%)
Perez
1 (4.5%)
Petrov
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 16 oktober 2011 - 10:04:20

janke

#60
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 13:25:41


Dan hamilton alweer manman, wat die alweer deed bij massa moest alweer een bestraffing zijn geweest maar ze durfden gewoonweg niet terwijl het duidelijk was toch?
?

Dit zal een grap van je zijn. Ze waren beide alweer de verliezers. Tegen hun teammaten al helemaal, aan het einde van de race. Die twee worden zo langzamerhand karikaturen. De net niet wereldkampioen, tegen een kampioen die het net niet meer is.
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 09 oktober 2011 - 23:04:20
Citaat van: M@rc op 09 oktober 2011 - 22:56:19
23 naar 10 is een leuke prestatie in een race met maar 1 uitvaller vind ik.

Ok, de race was degelijk, maar niet 'dik vet uitroepteken' waardig imo.
Het vond hem iets te voorzichtig en gereserveerd rijden, kleurloos bijna.
Hij deed er ook 6 laps over om de Lotussen in te halen, wat ik te lang vind.
Daar moet ie op het rechte stuk gewoon voorbij vliegen in 1 lap.

Ieder zijn mening.  ;)

_Makke_

#62
Citaat van: Wizard op 09 oktober 2011 - 12:37:44
Citaat van: monaco2011 op 09 oktober 2011 - 12:29:43
en jij weet wel dat hij tijd verloor in de pitentree etc??

Ja. Vandaar dat Alonso er uiteindelijk voor kwam.


Geen zin/tijd om alles te lezen, maar ik herinner me dat Hamilton tijdens een pitstop 2 seconden verloor. Die pitstop duurde toen 5sec en een klets. 't Kan zijn dat dat het geval was bij die eerste pitstop, wat dus ook tijdsverlies met zich meebracht. Al zal ie inderdaad nog wel wat tijd verloren hebben bij de pitentree. Je zag dat hij moeite had met de balans, waardoor hij een stuk trager was. Zo traag zelfs dat Alonso er bijna was opgeknalt.

Nu, monaco2011 heeft wel gelijk dat Hamilton nadien nog een pak tijd verloor op het circuit. Gek, want voor zijn pitstop was ie de 2de snelste van het pak. Als ik me niet vergis hield hij Button op 5sec, tot hij te veel hinder begon te ondervinden van de leegloper.

Aja, mijn man van de race is Button. Hij deed het voortreffelijk. Had een 9-tal seconden achterstand op Vettel toen hij in 2de positie kwam en maakte op het circuit die tijd goed. 't Is niet zo dat hij dankzij pitstops voor Vettel kwam te zitten. Volgens mij was Red Bull zelfs steevast de snelste van de 2.

Rosberg is samen met Alonso een goeie 2de.

Schumiiii

Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?

_Makke_

Citaat van: Schumiiii op 10 oktober 2011 - 13:28:19
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?

De cel in met dat crapuul! Hij moest zich schamen. Altijd maar expres tegen Massa inrijden... Een schande is het! De kogel! Wat zeg ik... In vierendelen!

Senergy

Alonso, zonder meer, wat die man uit de Ferarri haalt zit er eigenlijk niet in.
De McLaren en de RB in de beginfase kunnen volgen is al een heuse krachttoer, ervoor eindigen is nog eens een stuk verbazender.

Natuurlijk doet dit allemaal niks af van de prestaties van Button (weergaloos gereden) en Vettel (die heeft laten zien dat die ook wel eens smerig uit de hoek wil komen alsook zijn hoofd erbij te houden en niet te blijven aanvallen)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Schumiiii

Citaat van: Makke op 10 oktober 2011 - 16:12:24
Citaat van: Schumiiii op 10 oktober 2011 - 13:28:19
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?

De cel in met dat crapuul! Hij moest zich schamen. Altijd maar expres tegen Massa inrijden... Een schande is het! De kogel! Wat zeg ik... In vierendelen!

Als gij het zegt.

0634


_Makke_

Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2011 - 19:48:43
Wat is crapuul?

Jij bent dus een Nederlander gok ik? Dat is een woord dat uit het franse woord 'crapule' is ontstaan. Om het in het mooi Nederlands te zeggen, schorremorrie.

0634

Dat ben ik inderdaad. Dank voor de uitleg. Mooi woord trouwens!



Wizard


_Makke_

En meneer is er nog trots op ook!  ;)

Nederlands of Belgisch Limburg?

Niels_

Citaat van: Makke op 10 oktober 2011 - 16:12:24
Citaat van: Schumiiii op 10 oktober 2011 - 13:28:19
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2011 - 00:06:55
Citaat van: Schumiiii op 09 oktober 2011 - 22:01:03
Hamilton moesten ze zeer zeker bestraft hebben, massa deed nikske verkeerds.
En dat van iemand die Schumacher fan is... ;D

Vind jij het normaal wat hamilton deed? Ik niet zenne, die reed express tegen massa aan, niet toevallig met massa alweer. Hoeveel brokken heeft hamilton dit seizoen al niet gemaakt?

De cel in met dat crapuul! Hij moest zich schamen. Altijd maar expres tegen Massa inrijden... Een schande is het! De kogel! Wat zeg ik... In vierendelen!
De eerste keer dat iemand een straf vraagt door aanrijding waarin Hamilton het slachtoffer is, geef ik ook zo'n reactie.