Round 15: Formula 1 Grand Prix of Japan, 鈴鹿サーキット Suzuka Sākitto

Gestart door Enzo, 04 oktober 2011 - 01:00:40

« vorige - volgende »

Wizard

Ik las het! Nu de tweede vrije trainingen aan het volgen. Omdat het kan (op het werk)! :)

Gerard

De McLarens hebben de snelheid er lekker in zeg! Zegt natuurlijk allemaal weer weinig,die vrijdag maar wel lekker!
En Vettel had een uitglijder vanochtend zag op bij Jan de Hoop...


Senergy

Citaat van: Gerard op 07 oktober 2011 - 08:21:16
De McLarens hebben de snelheid er lekker in zeg! Zegt natuurlijk allemaal weer weinig,die vrijdag maar wel lekker!
En Vettel had een uitglijder vanochtend zag op bij Jan de Hoop...

Mja ok ze waren sneller over één ronde, mààr zowel beide RB's en Hamilton werden gehinderd door gele vlaggen tijdens hun snelle rondes, bij de lange runs (VT2) waren de RB's hun rondetijden zowat een seconde sneller dan die van McLaren en Ferarri. Dus ik ben bang dat de RB's weer dominant gaan rondrijden zondag
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!


Enzo

Citaat van: Senergy op 07 oktober 2011 - 12:27:04
Citaat van: Gerard op 07 oktober 2011 - 08:21:16
De McLarens hebben de snelheid er lekker in zeg! Zegt natuurlijk allemaal weer weinig,die vrijdag maar wel lekker!
En Vettel had een uitglijder vanochtend zag op bij Jan de Hoop...

Mja ok ze waren sneller over één ronde, mààr zowel beide RB's en Hamilton werden gehinderd door gele vlaggen tijdens hun snelle rondes, bij de lange runs (VT2) waren de RB's hun rondetijden zowat een seconde sneller dan die van McLaren en Ferarri. Dus ik ben bang dat de RB's weer dominant gaan rondrijden zondag

Dat wilde ik net zeggen... :)

Iemand al iets gehoord over de laatste "Red Bull heeft een illegale vloer roddel"?
Anders bij deze... ;)

Folkert

Citaat van: Enzo op 07 oktober 2011 - 12:56:07
Citaat van: Senergy op 07 oktober 2011 - 12:27:04
Citaat van: Gerard op 07 oktober 2011 - 08:21:16
De McLarens hebben de snelheid er lekker in zeg! Zegt natuurlijk allemaal weer weinig,die vrijdag maar wel lekker!
En Vettel had een uitglijder vanochtend zag op bij Jan de Hoop...

Mja ok ze waren sneller over één ronde, mààr zowel beide RB's en Hamilton werden gehinderd door gele vlaggen tijdens hun snelle rondes, bij de lange runs (VT2) waren de RB's hun rondetijden zowat een seconde sneller dan die van McLaren en Ferarri. Dus ik ben bang dat de RB's weer dominant gaan rondrijden zondag

Dat wilde ik net zeggen... :)

Iemand al iets gehoord over de laatste "Red Bull heeft een illegale vloer roddel"?
Anders bij deze... ;)
Ja Raefael kwam er laatst mee. Maar die auto is het hele jaar toch al "Illegaal" ?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


De enige beelden die ik kan vinden van de crash van Vettel vandaag.

Wizard



JimmySPA

Suzuka helemaal vergeten ik dacht dat Korea de volgende GP was. Weer een meevallertje  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Jozef

Als Button nu pas de jacht opent, is hij daar wel een beetje laat mee me dunkt? ;D

KVDracer

Vettel pakt echt wel alle poles dit seizoen, nu met 9 duizendste verschil!!!! ten opzichte van Button. Maar wat een fout van Halilton door te laat buiten te rijden en een par seconden te laat over de streep te rijden. Jammer van Rosberg zijn technisch probleem, maar ben wel benieuwd voor hem morgen, met al zijn nieuwe banden.


0634

http://www.gppits.net/nieuws/suzuka_vettel_klopt_button_nipt_voor_pole/

Spannend vooraan zeg! Los van de titelstrijd kan er morgen een mooie wedstrijd op stapel staan. Het verschil is wel heel klein. Webber moet zich zo langzamerhand wel eens achter de oren gaan krabben. Zesde is in die wagen slecht. Had zeker voor de Ferraris moeten staan.