Round 15: Formula 1 Grand Prix of Japan, 鈴鹿サーキット Suzuka Sākitto

Gestart door Enzo, 04 oktober 2011 - 01:00:40

« vorige - volgende »

Enzo


T.Nuvolari

Beste beslissing denk ik. De andere plaatsen hebben in het verleden bewezen dat daar zonder DRS valt in te halen.


Gerard

Klopt M@rc , dit vind ik eigenlijk weer zo'n circuit waarbij DRS uberhaubt overbodig is..
Nu zullen de heren elkaar makkelijk voorbij rijden op het rechte stuk, en zien we geen acties meer zoals die van Kimi op Fisico in 2005?

Enzo

Citaat van: Gerard op 06 oktober 2011 - 09:49:59
Klopt M@rc , dit vind ik eigenlijk weer zo'n circuit waarbij DRS uberhaubt overbodig is..
Nu zullen de heren elkaar makkelijk voorbij rijden op het rechte stuk, en zien we geen acties meer zoals die van Kimi op Fisico in 2005?

Nah, Suzuka is een snel maar smal circuit. Inhalen hier is nooit zonder risico.
Denk dat het hem vooral weer in de plaatsing zal zitten, dus niet te lang en niet te kort.

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2011 - 10:08:44
Citaat van: Gerard op 06 oktober 2011 - 09:49:59
Klopt M@rc , dit vind ik eigenlijk weer zo'n circuit waarbij DRS uberhaubt overbodig is..
Nu zullen de heren elkaar makkelijk voorbij rijden op het rechte stuk, en zien we geen acties meer zoals die van Kimi op Fisico in 2005?

Nah, Suzuka is een snel maar smal circuit. Inhalen hier is nooit zonder risico.
Denk dat het hem vooral weer in de plaatsing zal zitten, dus niet te lang en niet te kort.
Testen ze die zones niet bij andere klassen? Want soms heb ik het idee dat ze maar wat doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Gerard op 06 oktober 2011 - 08:25:04
Citaat van: Jozef op 05 oktober 2011 - 22:28:43
Citaat van: Gerard op 05 oktober 2011 - 20:08:55
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2011 - 17:21:44
Citaat van: Gerard op 05 oktober 2011 - 16:45:40
Als tweede niets is, waarom gaat b.v. een Alonso dan nog volop de strijd aan om..... tweede te worden? ???
Tweede worden is heel belangrijk. Puur omdat het veel meer geld in het laatje brengt dan een derde, vierde of lagere plek.... ( en dan heb ik het nog niet eens over de constructeurs)...
Bij de constructeurs wel, maar voor McLaren maakt het niet uit wie van hun rijders het wordt natuurlijk.
wie had dat ooit gedacht?? Lewis was toch het oog-appeltje van Ron Dennis, en degene die ze bij McLaren als nr 1 zagen...

Dat was wat Alonso altijd riep toen hij Hamilton niet kon verslaan ja, maar of het ook echt zo was is nog een andere vraag natuurlijk.
Nou Jozef,Alonso was niet de enige die dat riep, het was/is algemeen bekend! En ook niet gek, McLaren en Lewis zijn al vanaf zijn 12de aan elkaar verbonden...

Anyway... we dwalen af van het topic...
Wat ik me afvroeg... ligt het circuit wel ver genoeg van het rampgebied af? (Fukushima)?

Is de straling op die 600km zo 'laag' dat het absoluut geen kwaad kan?

ik denk wel dat het ver genoeg ligt, of anders gingen ze nooit de gp laten doorgaan. Dus wees blij dat hij doorgaat ;)

0634

@monaco2011

Indirect wel. Het mag geen excuus zijn maar ik denk wel dat hij moeite heeft nu niet voor het wk te kunnen knokken. Maar dat zou in principe niet mogen nee. Dus een excuus heeft hij niet maar wellicht ik denk dat het wel een oorzaak is.

rafael25


Folkert

Citaat van: monaco2011 op 05 oktober 2011 - 22:43:16
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2011 - 22:20:23
Dus zit Lewis in een lastig parket: hij moet zich doorontwikkelen. En juist die ontwikkeling gaat die jaar niet zo vlot.

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Die gast is zo'n puur natuurtalent, geef hem een gelijke wagen aan de RBR en hij zal weer vlammen. Geloof ik heilig in.
die wagen heeft ie dit jaar ook wel gehad. Makkelijk om dat als enige excuus aan te voeren. Juist Lewis zou met zo'n auto die misschien net iets minder is als de concurrentie het verschil moeten maken en niet zn hoofd laten hangen. Ik denk dat zijn problemen ergens anders liggen, als het deze auto is, kan ie beter stoppen.
Over het hele jaar genomen gewoon niet. Was de RBR altijd net te snel en soms veel te snel. En soms was Mclaren sneller, maar over het hele jaar genomen is de RBR veel beter dan de Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)


Sabai

ik denk wel dat het ver genoeg ligt, of anders gingen ze nooit de gp laten doorgaan. Dus wees blij dat hij doorgaat

/quote //

Ik ben ook blij dat de gp er is maar ik denk dat we niet te licht over die ramp moeten denken en er is zeker een risico. De jappaners worden dom gehouden en de waarden die zo genaamd veilig zijn worden telkens verhoogt zodat ze binnen de norm vallen. Hier geld 100% " geld is belangrijker dan mensen"


T.Nuvolari


Niels_

Crash Vettel in FP1! Hij wordt al zenuwachtig. 8)

Als je de crash ziet, zie je ook meteen het nut van een grindbak en waarom die er hoort te zijn. Hopen dat ze nu eindelijk eens doorhebben waarom die achterlijke uitloopstroken op sommige plaatsen totaal overbodig zijn.