Round 15: Formula 1 Grand Prix of Japan, 鈴鹿サーキット Suzuka Sākitto

Gestart door Enzo, 04 oktober 2011 - 01:00:40

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2011 - 07:27:24
Fraaie opener over een fraai circuit! :)
sluit ik me volledig bij aan! Dit is zo'n race waar ik erg naaruit kijk! En een race waar ik graag voor uiit mn bed kom! Ik ben zeer benieuwd!

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 18:25:57
dus gaat Lewis niet aan de kant, mocht het nodig zijn. Zou echt te debiel voor woorden zijn als het wel gebeurd.
Citaat van: Enzo op 04 oktober 2011 - 18:29:20
Al zouden ze het hem vragen, ik verwacht niet dat Lewis hier gehoor aan zou geven.
Nee, ik verwacht dat beide heren vrij voor eigen kans mogen racen.

Zou ook wat zijn na al die kritiek om ook nog eens van je team te horen dat je in dienst moet gaan rijden, ik denk dat hij dan ontploft!  ;D

Das natuurlijk 'n ander verhaal.
Ik geloof ook niet dat Lewis aan de kant zal gaan, mocht Jeroen's scenario zich ontvouwen.
Maar ik verwacht wel dat ze hem die opdracht zullen geven, of het via 'n pitsstop zullen regelen.
Withmarsh heeft iig toegezegd er alles aan te doen om 'n feestje van Red Bull te voorkomen.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 04 oktober 2011 - 18:45:57
Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 18:25:57
dus gaat Lewis niet aan de kant, mocht het nodig zijn. Zou echt te debiel voor woorden zijn als het wel gebeurd.
Citaat van: Enzo op 04 oktober 2011 - 18:29:20
Al zouden ze het hem vragen, ik verwacht niet dat Lewis hier gehoor aan zou geven.
Nee, ik verwacht dat beide heren vrij voor eigen kans mogen racen.

Zou ook wat zijn na al die kritiek om ook nog eens van je team te horen dat je in dienst moet gaan rijden, ik denk dat hij dan ontploft!  ;D

Das natuurlijk 'n ander verhaal.
Ik geloof ook niet dat Lewis aan de kant zal gaan, mocht Jeroen's scenario zich ontvouwen.
Maar ik verwacht wel dat ze hem die opdracht zullen geven, of het via 'n pitsstop zullen regelen.
Withmarsh heeft iig toegezegd er alles aan te doen om 'n feestje van Red Bull te voorkomen.
kan het me niet voorstellen, daar zit niemand op te wachten. En sowieso gaat die situatie zich ook niet voordoen.
Ik denk dat Vettel Button er gewoon in de 1e bocht (bewust) afrijdt ;)

peanut

Dat lijkt mij heel sterk.
Zoals gezegd, plaats 10 is ook al voldoende.
Nu zie ik vettel niet rustig aan doen met de gedachte dat hij de top 9 voorbij laat gaan op z'n gemakkie maar "gewoon" voor plek 1 gaat.

Enzo

Citaat van: peanut op 04 oktober 2011 - 19:01:22
Dat lijkt mij heel sterk.
Zoals gezegd, plaats 10 is ook al voldoende.
Nu zie ik vettel niet rustig aan doen met de gedachte dat hij de top 9 voorbij laat gaan op z'n gemakkie maar "gewoon" voor plek 1 gaat.

Welkom op het forum Peanut!  :)

Nee, Vettel gaat in stijl proberen te winnen. Ik verwacht ook niks anders van hem, gezien de huidige situatie. 1 punt in 5 races is nagenoeg een zekerheidje. Dus laat de mannen zonder druk lekker knallen op Suzuka en geef ons iets moois om naar te kijken!! 8)

gloudiesaurus

Jep ik verwacht ook dat Vettel voluit gaat, hij wil zeker in stijl wereldkampioen worden, met een overwinning!

Suzuka is trouwens door Hugenholtz, een Nederlander, ontworpen  :) Hij ontwierp ook Zandvoort (een gedeelte), Zolder,  Nijvel, het stadiongedeelte van Hockenheim, en Jarama...
Toch geen slechte ontwerper als je zo naar die lijst kijkt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 18:25:57

dus gaat Lewis niet aan de kant, mocht het nodig zijn. Zou echt te debiel voor woorden zijn als het wel gebeurd.
Hoezo? Teamorders zijn legaal en al is het maar om de concurrent te irriteren, lijkt het mij logisch als het zou gebeuren. Ik zou het iig wel doen.

Maar ik zie het niet gebeuren hoor: Vettel wordt echt wel kampioen dit weekend!

0634

Citaat van: Wizard op 04 oktober 2011 - 18:20:50

Met welke meerwaarde?? Want de strijd om de tweede plaats is nog niet gestreden en niet geheel onbelangrijk.
Wat is daar de meerwaarde van? Niets. Tweede is niets, zeker niet voor jongens die al kampioen zijn geworden.

En ja, voor Lewis is het jammer, maar omgekeerd zou het ook gebeuren.

0634

Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 18:52:55


kan het me niet voorstellen, daar zit niemand op te wachten. En sowieso gaat die situatie zich ook niet voordoen.
Ik denk dat Vettel Button er gewoon in de 1e bocht (bewust) afrijdt ;)
Zou leuk zijn. Een spraakmakende controverse! ;D

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2011 - 21:27:55
Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 18:25:57

dus gaat Lewis niet aan de kant, mocht het nodig zijn. Zou echt te debiel voor woorden zijn als het wel gebeurd.
Hoezo? Teamorders zijn legaal en al is het maar om de concurrent te irriteren, lijkt het mij logisch als het zou gebeuren. Ik zou het iig wel doen.

Maar ik zie het niet gebeuren hoor: Vettel wordt echt wel kampioen dit weekend!
k zeg ook niet dat het niet mag, maar t zou me wel verbazen. Het kampioenschap is gewoon gedaan, zou het sneu vinden als lewis daarvoor zn overwinning aan Jenson moest geven, zeker als je kijkt hoe het de afgelopen weken/maanden gegaan is. Kan me niet voorstellen dat McLaren dat zou doen. Als je dit wel ok vind, dan zou je ook geen moeite moeten hebben met wat er in Oostenrijk 2002 is gebeurd, toch??

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2011 - 21:31:13
Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 18:52:55


kan het me niet voorstellen, daar zit niemand op te wachten. En sowieso gaat die situatie zich ook niet voordoen.
Ik denk dat Vettel Button er gewoon in de 1e bocht (bewust) afrijdt ;)
Zou leuk zijn. Een spraakmakende controverse! ;D
denk het niet. Iedereen zal dan wel roepen;  zie je wel dat Vettel niet kan racen in verkeer/inhalen ;)

0634

Citaat van: monaco2011 op 04 oktober 2011 - 21:41:41

denk het niet. Iedereen zal dan wel roepen;  zie je wel dat Vettel niet kan racen in verkeer/inhalen ;)
Wordt dan een mooie discussie toch ;)!


Gerard


Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 04 oktober 2011 - 20:11:24
Jep ik verwacht ook dat Vettel voluit gaat, hij wil zeker in stijl wereldkampioen worden, met een overwinning!

Suzuka is trouwens door Hugenholtz, een Nederlander, ontworpen  :) Hij ontwierp ook Zandvoort (een gedeelte), Zolder,  Nijvel, het stadiongedeelte van Hockenheim, en Jarama...
Toch geen slechte ontwerper als je zo naar die lijst kijkt...


Probeer je Tilke in te wisselen voor een Nederlandse ontwerper?  ;D ;D ;D  Veel succes!


;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2011 - 21:30:16
Wat is daar de meerwaarde van? Niets. Tweede is niets, zeker niet voor jongens die al kampioen zijn geworden.

En ja, voor Lewis is het jammer, maar omgekeerd zou het ook gebeuren.

Tweede is niet niets. Tweede betekent dat je je teamgenoot hebt verslagen. En ik denk dat Lewis niks anders wilt dan de kritiek en het uitblijven van presteren om te buigen. Teamorders voegen daar weinig aan toe. Punt is dat de strijd gestreden is, dus zulke gekke trucen halen niks uit. En McLaren is sowieso niet de renstal die teamorders apriceerd.