Round 15: Formula 1 Grand Prix of Japan, 鈴鹿サーキット Suzuka Sākitto

Gestart door Enzo, 04 oktober 2011 - 01:00:40

« vorige - volgende »

Sabai

Toffe kwalificatie petje af voor Vettel . En button heeft volgens mij op dit forum gekeken en zijn kwalificatie vebeterd  ;D. En die Lewis wat een piepert is dat doen schummi en Webber hetzelfde als wat hij deed bij massa in de outlap. En nu gaat hij bij de BBC zitten zeggen im not amused about this action. Denk wel dat we weer een gafe race krijgen. Mijn voorspelling button wint en Vettel word tweede Hamilton derde.

Kootje

CitaatEn die Lewis wat een piepert is dat doen schummi en Webber hetzelfde als wat hij deed bij massa in de outlap. En nu gaat hij bij de BBC zitten zeggen im not amused about this action.

Als je voor dit weekend nog van je medecoureurs op je flikker krijgt voor oa die actie, vindt ik het niet meer dan logisch dat je dan NOT AMUSED bent wanneer deze zelfde medecoureurs dit dan wel bij jou flikken.  :o


btw: Wat is er met Rosberg gebeurd ??
        Waarom heeft hij niet gereden in Q ??

0634

Citaat van: Kootje op 08 oktober 2011 - 10:49:55



btw: Wat is er met Rosberg gebeurd ??
        Waarom heeft hij niet gereden in Q ??
Hydraulische problemen.

0634

Citaat van: Sabai op 08 oktober 2011 - 10:19:31
Toffe kwalificatie petje af voor Vettel . En button heeft volgens mij op dit forum gekeken en zijn kwalificatie vebeterd  ;D. En die Lewis wat een piepert is dat doen schummi en Webber hetzelfde als wat hij deed bij massa in de outlap. En nu gaat hij bij de BBC zitten zeggen im not amused about this action.

Tja, hypocrisie regeert F1.

Al is die actie van Schumacher natuurlijk geen beste, zo rechtdoor in de chicane. Webber doet het gewoon goed.

http://i.minus.com/i6SKhSB7xUFSr.gif

KVDracer


Jozef

D'Ambrosio nog eens voor Glock ook, wel nipt maar dat telt ook (hij heeft ook al een paar keer nipt verloren geloof ik). :)

Gerard

Mooie qualy! Zonde van Nico!
en Lewis, ziet ineens een Webber en MS voorbij schieten in de laatste chicane... ??? Verremde Webber zich? Of zat MS te pitten??
Lewis probeert ruimte te creeren tussen JB (VOOR HEM) EN HEMZELF...
anyway.. wederom een mooie pole van Seb!
massa voor alonso... Mag ook in de krant.. ;)

voor de race verwacht ik een mooie strijd vooraan tussen de Macs en Vettel, en achterin een mooie inhaalrace van Rosberg!
Wie gaat winnen??
1 Vettel
2 Button
3 Lewis
4 Alonso
5 Webber
6 Massa
7 Koba 8)
8 Schumacher

Folkert

Moet ineens denken aan Monza 2006, waar Alonso gestraft werd door op houden van Massa :-\ ;D
Wat er tussen Schumacher, Hamilton en Webber gebeurde vind ik beetje apart. Nie tte vergelijken met vorige race, maar wel raar wat er gebeurde.

Trouwens: zie voor het eerst hoe DIReseta er uit ziet.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Burorri op 08 oktober 2011 - 14:12:02
zie voor het eerst hoe DIReseta er uit ziet.  ;D
echt? Nooit eerder gezien?? Oke... Hij is toch al eens eerder voor de camera verschenen.. ???
of was je toen net een luier aan het verschonen?? ;)

Niels_

Citaat van: Burorri op 08 oktober 2011 - 14:12:02
Wat er tussen Schumacher, Hamilton en Webber gebeurde vind ik beetje apart. Nie tte vergelijken met vorige race, maar wel raar wat er gebeurde.
Leek me nochtans simpel: de klok telde af, dus Webber en Schumacher moesten Hamilton voorbij om hun snelle ronde te kunnen inzetten.

Tja, als je dat in Singapore vond kunnen en logisch vond, dan is dit al helemaal logisch. :P

Folkert

Citaat van: Gerard op 08 oktober 2011 - 14:39:53
Citaat van: Burorri op 08 oktober 2011 - 14:12:02
zie voor het eerst hoe DIReseta er uit ziet.  ;D
echt? Nooit eerder gezien?? Oke... Hij is toch al eens eerder voor de camera verschenen.. ???
of was je toen net een luier aan het verschonen?? ;)
Ach, houd op over die luiers :P(al hoewel die er beter uit zien dan Kubica, maar goed :P). JA ik volg niet zo heel veel meer de voorkwalificatie en races previews meer. (dankzij die zelfde luiers:P)
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Kootje op 08 oktober 2011 - 10:49:55
CitaatEn die Lewis wat een piepert is dat doen schummi en Webber hetzelfde als wat hij deed bij massa in de outlap. En nu gaat hij bij de BBC zitten zeggen im not amused about this action.

Als je voor dit weekend nog van je medecoureurs op je flikker krijgt voor oa die actie, vindt ik het niet meer dan logisch dat je dan NOT AMUSED bent wanneer deze zelfde medecoureurs dit dan wel bij jou flikken.  :o


btw: Wat is er met Rosberg gebeurd ??
        Waarom heeft hij niet gereden in Q ??
niet echt vergelijkbaar met vorige week. Wederom Button die de boel aan het ophouden was, al weet ik niet of ie daar veel aan kon doen. Kost Hamilton wel de pole waarschijnlijk

Wizard

Citaat van: Jeroen op 08 oktober 2011 - 09:25:01
http://www.gppits.net/nieuws/suzuka_vettel_klopt_button_nipt_voor_pole/

Spannend vooraan zeg! Los van de titelstrijd kan er morgen een mooie wedstrijd op stapel staan. Het verschil is wel heel klein. Webber moet zich zo langzamerhand wel eens achter de oren gaan krabben. Zesde is in die wagen slecht. Had zeker voor de Ferraris moeten staan.

Inderdaad. Maar wel een superkwalificatie! Dan pas zie je dat Sebas iets extra's kan geven als het nodig en niet alleen wint omdat Red Bull snel is.

Gerard

Het moet inderdaad wel raar lopen wil Seb morgen niet weer winnen en in stijl WK worden :)

Franky R.

Ik verwacht de nodige tegenstand van McLaren (ik hoop dat Lewis zijn boosheid om kan zetten in een positieve motivatie)!




Mijn lijstje;


1. Hamilton (start aan de schone kan)
2. Button
3. Vettel