Round 15: Formula 1 Grand Prix of Japan, 鈴鹿サーキット Suzuka Sākitto

Gestart door Enzo, 04 oktober 2011 - 01:00:40

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Meer van dat, net als die nationale vlaggen van vroeger. De F1 mag wat opgefleurt worden, zoalng het geen 'jeanetterij' wordt.

'Jeanetterij' is de les vlaams van vandaag voor de Nederlanders. Maar eerst zelf wat moeite doen.  ;)



Enzo


Wizard

Citaat van: M@rc op 13 oktober 2011 - 22:36:31
Meer van dat, net als die nationale vlaggen van vroeger. De F1 mag wat opgefleurt worden, zoalng het geen 'jeanetterij' wordt.

'Jeanetterij' is de les vlaams van vandaag voor de Nederlanders. Maar eerst zelf wat moeite doen.  ;)



Amai, ge gaat ons toch nie uitmeaken vur Jeanet!! :)

En ja, ik weet wel wat een Jeanetteke is. :D

T.Nuvolari

Tuurlijk niet, mij ma heeft Nederlandse roots en daardoor ik ook dus...
Kan ik het komend EK voetbal toch voor iemand supporteren. :D

Senergy

Citaat van: Scuderia91 op 13 oktober 2011 - 18:37:16
Wel belachelijk trouwens dat dat niet mag. Je gaat toch naar een F1-race om spektakel te zien? Wel, met dit soort simpele dingen entertain je het publiek nu. Het "onnodig verbranden van banden", dat slaat toch helemaal nergens op. Wie zit daar mee in dan?

Pirelli klaagde toch dat ze teveel banden moesten vernietigen  :o
imo is de oplossing, na de race iedereen donuts draaien tot alle banden op zijn, en dan diegene die de meeste donuts kan draaien in Monaco zonder de muur te raken, krijgt nog eens de punten gelijk aan een overwinning, kunnen de nieuwe teams mss ook eens punten verzamelen  :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

 een Jeanet ???   ;D  is er eigenlijk ooit een homofiele F1 coureur geweest? (just asking)
Anyway..
Wat betreft Vettel en zijn burnout/donuts... Laat toch leker gaan!

@ Senergy
Goed idee!! ;D

T.Nuvolari

Citaat van: Senergy op 14 oktober 2011 - 10:33:33
Citaat van: Scuderia91 op 13 oktober 2011 - 18:37:16
Wel belachelijk trouwens dat dat niet mag. Je gaat toch naar een F1-race om spektakel te zien? Wel, met dit soort simpele dingen entertain je het publiek nu. Het "onnodig verbranden van banden", dat slaat toch helemaal nergens op. Wie zit daar mee in dan?

Pirelli klaagde toch dat ze teveel banden moesten vernietigen  :o
imo is de oplossing, na de race iedereen donuts draaien tot alle banden op zijn, en dan diegene die de meeste donuts kan draaien in Monaco zonder de muur te raken, krijgt nog eens de punten gelijk aan een overwinning, kunnen de nieuwe teams mss ook eens punten verzamelen  :D

Wat ik niet snap is dat er dan teams banden liggen sparen. Ook iets wat Pirelli al heeft aangekaart. Alle teams hebben na een GP nog genoeg banden over van elke soort dat sparen niet echt nodig blijkt.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2011 - 22:53:59
Ik kon ooit een Jeanette. Best een lekker wijf.


Ik hoop dat niet mijn oma bedoelt, want die heette ook Jeannette... :D ;D :D ;D

0634

Geen idee. Is je oma rond de 30, blond en goed bedeeld?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2011 - 19:09:50
Geen idee. Is je oma rond de 30, blond en goed bedeeld?


Neuh,


Ze bereikte de "gezegende leeftijd van 92 jaar", zwart haar...maar in een grijs verleden wel goed bedeeld als ik de oude foto's zo bekijk... :P


T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 14 oktober 2011 - 19:17:50
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2011 - 19:09:50
Geen idee. Is je oma rond de 30, blond en goed bedeeld?


Neuh,


Ze bereikte de "gezegende leeftijd van 92 jaar", zwart haar...maar in een grijs verleden wel goed bedeeld als ik de oude foto's zo bekijk... :P

Oedipus is niets tegen jou.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 14 oktober 2011 - 18:44:05
Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2011 - 22:53:59
Ik kon ooit een Jeanette. Best een lekker wijf.


Ik hoop dat niet mijn oma bedoelt, want die heette ook Jeannette... :D ;D :D ;D

Whahahaha!!! Leuk. ;D

Franky R.

Citaat van: M@rc op 14 oktober 2011 - 21:48:27
Citaat van: Franky R. op 14 oktober 2011 - 19:17:50
Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2011 - 19:09:50
Geen idee. Is je oma rond de 30, blond en goed bedeeld?


Neuh,


Ze bereikte de "gezegende leeftijd van 92 jaar", zwart haar...maar in een grijs verleden wel goed bedeeld als ik de oude foto's zo bekijk... :P

Oedipus is niets tegen jou.


;D