Poll: Pakt Red Bull alle Pole positions in 2011?

Gestart door Enzo, 30 september 2011 - 17:20:10

« vorige - volgende »

Het einde van het seizoen is in zicht, zal Red Bull alle poles pakken?

Ja
Nee

Niels_

Citaat van: monaco2011 op 30 september 2011 - 19:21:06
Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen
Is Abu Dhabi dan een Red Bull circuit?

Enzo

Citaat van: Scuderia91 op 01 oktober 2011 - 15:24:00
Citaat van: monaco2011 op 30 september 2011 - 19:21:06
Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen
Is Abu Dhabi dan een Red Bull circuit?

India is nog een unknow....
Ben wel nieuwsgierig naar dit circuit.

Forza F1

Ik denk het niet. Ze hebben wel de snelste auto, maar ik denk dat het nog wel eens fout zal lopen waardoor ze (helaas) de perfecte 100% score zullen mislopen.

Het is sowieso al een ijzersterke prestatie wat ze tot nu toe laten zien hebben  :)

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 01 oktober 2011 - 15:24:00
Citaat van: monaco2011 op 30 september 2011 - 19:21:06
Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen
Is Abu Dhabi dan een Red Bull circuit?

ja volgens mij wel, want redbull heeft daar de laatste 2 jaar toch ook gewonnen. Is toch zeker geen ferrari-circuit

Wizard

Citaat van: Enzo op 30 september 2011 - 17:20:10
Wat denken jullie? Zit er een nieuw record aan te komen?

Geen idee. De tijd zal het ons leren maar ik acht de kans vrij groot. Dus ga 'ja' stemmen.

Jozef

Ik denk het niet, de titels zijn binnen dus zullen er geen ontwikkelingen meer komen aan de auto's, terwijl ze bij McLaren misschien net wel nog gemotiveerd zijn om er nog even voor te gaan.

Zou wel een fantastische teamprestatie zijn als het hen wél lukt.

T.Nuvolari

#21
Citaat van: Scuderia91 op 01 oktober 2011 - 15:24:00
Citaat van: monaco2011 op 30 september 2011 - 19:21:06
Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen
Is Abu Dhabi dan een Red Bull circuit?

Welk circuit is tegenwoordig geen Red Bull circuit?

Hebben ze dat record van aantal achtereenvolgende poles al niet te pakken bijna? mogen we daar vorig seizoen bijrekenen trouwens? Als dat wel mag hebben ze reeds een 15 op15 gescoord.

Folkert

Citaat van: M@rc op 03 oktober 2011 - 08:10:51
Citaat van: Scuderia91 op 01 oktober 2011 - 15:24:00
Citaat van: monaco2011 op 30 september 2011 - 19:21:06
Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen
Is Abu Dhabi dan een Red Bull circuit?

Welk circuit is tegenwoordig geen Red Bull circuit?

Hebben ze dat record van aantal achtereenvolgende poles al niet te pakken bijna? mogen we daar vorig seizoen bijrekenen trouwens? Als dat wel mag hebben ze reeds een 15 op15 gescoord.
Denk het wel het blijft op 1 volgend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jozef op 03 oktober 2011 - 01:20:18
Ik denk het niet, de titels zijn binnen dus zullen er geen ontwikkelingen meer komen aan de auto's, terwijl ze bij McLaren misschien net wel nog gemotiveerd zijn om er nog even voor te gaan.

Zou wel een fantastische teamprestatie zijn als het hen wél lukt.

Waarom zouden ze bij McLaren nog inversteren in een gestreden jaar? Ik neem aan dat de focus, nu al, bij 2012 ligt.

Niels_

Ik weet niet. Vorig jaar kwam McLaren toch ook behoorlijk sterk voor de dag in Abu Dhabi (F-duct speelde natuurlijk wel een rol). Van Suzuka verwacht ik iig niks van McLaren/Ferrari, maar voor McLaren moeten er nog wel kansen liggen in Abu Dhabi (denk ik (en hoop ik)).

0634

tja, ik zie RedBull gewoon alles winnen vanaf nu. Maar wie weet, soms gaat het ineens minder als de titel binnen is.

rafael25

Citaat van: Scuderia91 op 03 oktober 2011 - 18:04:06
Ik weet niet. Vorig jaar kwam McLaren toch ook behoorlijk sterk voor de dag in Abu Dhabi (F-duct speelde natuurlijk wel een rol). Van Suzuka verwacht ik iig niks van McLaren/Ferrari, maar voor McLaren moeten er nog wel kansen liggen in Abu Dhabi (denk ik (en hoop ik)).

De laatste overwinnen van McLaren in Japan was in  2005, toen Kimi Raikkonen in de laatste ronde Giancarlo Fisichella wist te passeren. :-[
6jaar later hopelijk wint Lewis Hamilton of Button

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 03 oktober 2011 - 18:04:06
Ik weet niet. Vorig jaar kwam McLaren toch ook behoorlijk sterk voor de dag in Abu Dhabi (F-duct speelde natuurlijk wel een rol). Van Suzuka verwacht ik iig niks van McLaren/Ferrari, maar voor McLaren moeten er nog wel kansen liggen in Abu Dhabi (denk ik (en hoop ik)).

Huh? Kan ik mij dan een andere race herinneren? Volgens mij was het juist Alonso die enigszins een beetje in de buurt kon blijven van beide Red Bulls en won Vettel onbedreigd de GP van Suzuka en daarmee zijn eerste wereldtitel.

0634

Citaat van: Wizard op 04 oktober 2011 - 17:22:44
Citaat van: Scuderia91 op 03 oktober 2011 - 18:04:06
Ik weet niet. Vorig jaar kwam McLaren toch ook behoorlijk sterk voor de dag in Abu Dhabi (F-duct speelde natuurlijk wel een rol). Van Suzuka verwacht ik iig niks van McLaren/Ferrari, maar voor McLaren moeten er nog wel kansen liggen in Abu Dhabi (denk ik (en hoop ik)).

Huh? Kan ik mij dan een andere race herinneren? Volgens mij was het juist Alonso die enigszins een beetje in de buurt kon blijven van beide Red Bulls en won Vettel onbedreigd de GP van Suzuka en daarmee zijn eerste wereldtitel.
Vettel won zijn titel niet in Suzuka maar in Abu Dhabi. ;)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2011 - 17:49:44
Citaat van: Wizard op 04 oktober 2011 - 17:22:44
Citaat van: Scuderia91 op 03 oktober 2011 - 18:04:06
Ik weet niet. Vorig jaar kwam McLaren toch ook behoorlijk sterk voor de dag in Abu Dhabi (F-duct speelde natuurlijk wel een rol). Van Suzuka verwacht ik iig niks van McLaren/Ferrari, maar voor McLaren moeten er nog wel kansen liggen in Abu Dhabi (denk ik (en hoop ik)).

Huh? Kan ik mij dan een andere race herinneren? Volgens mij was het juist Alonso die enigszins een beetje in de buurt kon blijven van beide Red Bulls en won Vettel onbedreigd de GP van Suzuka en daarmee zijn eerste wereldtitel.
Vettel won zijn titel niet in Suzuka maar in Abu Dhabi. ;)

Sterker nog, hij kwam door zijn winst in Suzuka pas weer op gelijke hoogte met Alonso.