Poll: Pakt Red Bull alle Pole positions in 2011?

Gestart door Enzo, 30 september 2011 - 17:20:10

« vorige - volgende »

Het einde van het seizoen is in zicht, zal Red Bull alle poles pakken?

Ja
Nee

Enzo

Wat denken jullie? Zit er een nieuw record aan te komen?

robbert

ja volgens mij gaat redbull alles pole positions behalen. Zij zijn de beste !!!!!!

Gerard

Oeh, lastig.. Je zou op basis van voorgaande races 'ja' kunnen zeggen,maar zowel Hamilton als Alonso zijn al meerdere malen zeer dichtbij geweest! Ik zeg 'nee', maar het zou wel zeer uniek zijn als het RBR zou lukken ALLE poles te pakken! omg...

monaco2011

Kan haast niet anders. Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen en na de zomer zijn ze gewoon klasse apart, Vettel wel iig. Maar goed, je weet het nooit, van mij mag iemand anders ook wel eens pole pakken ook al ben ik Vettel supporter.

Enzo

Ik zou het wel gaaf vinden, nu ze al zover zijn moeten ze het ook maar afmaken.
Ongeacht de superioriteit van de Bull, zal het een onwaarschijnlijk sterke prestatie zijn. 8)

Sabai

Ik denk dat het zeker wel mogelijk is dat ze ze allemaal pakken ze hebben me al verrast door ze te pakken op canada en monza en de komende race's zal meer naar rbr zijn al kan india voor een verassing zorgen aangezien dit een nieuw circuit is.

SDG

Ik wil niemand hier ontmoedigen, maar Vettel kan dit seizoen nog altijd twee records verbeteren: dat van het meeste aantal overwinningen in éen seizoen (staat nu op naam van Michael Schumacher, die in 2004 13 races won) en dat van het meeste aantal poles in één seizoen (staat op naam van Nigel Mansell, met 14 poles in 1992).   :)

Kootje

Als je dit 5 races geleden gevraagd had, had ik met NEE geantwoord.
Echter nu .... denk ik dat ze (lees Vettel) wel degelijk 'n goede kans maken dit unicum te verwezenlijken.

0634

Citaat van: SDG op 30 september 2011 - 22:56:03
Ik wil niemand hier ontmoedigen, maar Vettel kan dit seizoen nog altijd twee records verbeteren: dat van het meeste aantal overwinningen in éen seizoen (staat nu op naam van Michael Schumacher, die in 2004 13 races won) en dat van het meeste aantal poles in één seizoen (staat op naam van Nigel Mansell, met 14 poles in 1992).   :)
Beiden gebruikten daar wel minder races voor dan dat Vettel ervoor kan gebruiken.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2011 - 00:07:58
Citaat van: SDG op 30 september 2011 - 22:56:03
Ik wil niemand hier ontmoedigen, maar Vettel kan dit seizoen nog altijd twee records verbeteren: dat van het meeste aantal overwinningen in éen seizoen (staat nu op naam van Michael Schumacher, die in 2004 13 races won) en dat van het meeste aantal poles in één seizoen (staat op naam van Nigel Mansell, met 14 poles in 1992).   :)
Beiden gebruikten daar wel minder races voor dan dat Vettel ervoor kan gebruiken.

Ja dat klopt, sommige records zijn dan ook niks waard.
Evenals de hoeveelheid punten in één seizoen bijvoorbeeld.

SDG

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2011 - 00:55:00
Ja dat klopt, sommige records zijn dan ook niks waard.
Evenals de hoeveelheid punten in één seizoen bijvoorbeeld.

Om toch even de dominantie van Vettel in 2011 te benadrukken, hier het aantal punten dat de eerste vijf in de tussenstand van het WK hadden dit jaar en vorig jaar na veertien races (in 2010 was dat de GP van Italië):

                                        2011                       2010                     
Vettel                                 309                           163           (+146)
Button                                185                           165            (+20)
Alonso                                184                           166            (+18)
Webber                              182                           187               (-5)
Hamilton                             168                           182             (-14)


Wat aantoont hoezeer de concurrenten van Vettel tegen hun resultaat van 2010 aanleunen, hetgeen zijn prestaties van dit jaar nog eens extra in de verf zet.

Vieze baas

Citaat van: monaco2011 op 30 september 2011 - 19:21:06
Kan haast niet anders. Dr komen alleen nog circuits die Red Bull goed liggen en na de zomer zijn ze gewoon klasse apart, Vettel wel iig. Maar goed, je weet het nooit, van mij mag iemand anders ook wel eens pole pakken ook al ben ik Vettel supporter.

Ja red bull is echt sterk uit de zomer gekomen. Ik dacht eigenlijk dat McLaren de snelste was voor de zomerstop na de winst van Button in Hongarije en volgens mij was McLaren ook gelijk of sneller aan Red Bull in Duitsland

Edwin90

Heb ga gestemd, als ze deze vorm door kunnen trekken gaat dat wel lukken. En de afgelopen 2 jaar was Red Bull zowiezo onverslaanbaar in het fly away season.

Folkert

Citaat van: SDG op 01 oktober 2011 - 08:10:33
Citaat van: Enzo op 01 oktober 2011 - 00:55:00
Ja dat klopt, sommige records zijn dan ook niks waard.
Evenals de hoeveelheid punten in één seizoen bijvoorbeeld.

Om toch even de dominantie van Vettel in 2011 te benadrukken, hier het aantal punten dat de eerste vijf in de tussenstand van het WK hadden dit jaar en vorig jaar na veertien races (in 2010 was dat de GP van Italië):

                                        2011                       2010                     
Vettel                                 309                           163           (+146)
Button                                185                           165            (+20)
Alonso                                184                           166            (+18)
Webber                              182                           187               (-5)
Hamilton                             168                           182             (-14)


Wat aantoont hoezeer de concurrenten van Vettel tegen hun resultaat van 2010 aanleunen, hetgeen zijn prestaties van dit jaar nog eens extra in de verf zet.
Laten we de auto ook niet vergeten dat deze auto ook stuk  beter is dan alle auto's van vorig jaar. Vettel verdiend ook veel credits, zeker want hoe hij dit jaar rond rijd is gewoon zeer sterk. Maar Newey en de zijne verdienen ook zeker net zoveel credits als Vettel.  Dit kan komende jaren de combinatie zijn, zoals Schumacher bij Ferrari. Echter enige nadeel voor Vettel is dat zijn concurrentie toch heel wat sterker is dan die van Schumacher. Ik noem een Hamilton, Alonso en een Button.
Maar of zse alles pakken? De kans is groot, zeker met e kwalificatie kwaliteiten van Vettel en RBR.

Toch stem ik nee, want ik hoop dat Hamilton de reeks verbreekt.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Moet ie eerst maar eens op de baan blijven ;D.

Nee, zonder gekheid, ik verwacht alle poles voor RedBull. Zou ook erg knap zijn van het gehele team.