Singapore: Man van de race

Gestart door 0634, 25 september 2011 - 16:18:11

« vorige - volgende »

Singapore: Man van de race

Vettel
9 (45%)
Button
2 (10%)
Webber
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Di Resta
7 (35%)
Rosberg
0 (0%)
Massa
1 (5%)
Sutil
0 (0%)
Perez
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 20:27:48
Dat negeer ik helemaal niet. Sterker nog, daar hebben we het uitgebreid over gehad. Over die 70 seconden zelfs in meerdere postings. Dat jij het niet eens met mij bent betekent nog niet dat ik het negeer. Ik kijk er alleen anders tegen aan. Nou prima toch? Zoals eerder gezegd, we hoeven het niet eens te worden. Ik vind Hamiltons race beter dan die van Di Resta en dat is mijn goed recht. Andersom ook.
met negeren bedoel ik dat je dat soort dingen blijkbaar niet meeneemt in je overweging. Als je dat nl wel doet kun je nooit Hamilton nipt achter Vettel als man van de race kiezen. Het enige wat voor Hamilton pleit is dat ie alleen maar auto's in heeft gehaald die geen partij voor m waren. Onverdedigbaar wat mij betreft, zeker gezien de prestaties van enkele anderen. Maar goed, ik ben er ook wel klaar me eigenlijk. Maar ik wil graag dingen begrijpen en dat lukt me in dit geval dus echt niet.

Niels_

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 20:27:48
Ik vind Hamiltons race beter dan die van Di Resta en dat is mijn goed recht.
Dat is je goede recht, maar ik vind het wel onnozel. Hamilton heeft allesbehalve het maximum uit zijn race gehaald, dus vind ik niet dat je hem boven Di Resta kunt plaatsen, die het laatste restje uit zijn Force India perste.

Wizard


Wizard

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 20:32:58
met negeren bedoel ik dat je dat soort dingen blijkbaar niet meeneemt in je overweging. Als je dat nl wel doet kun je nooit Hamilton nipt achter Vettel als man van de race kiezen. Het enige wat voor Hamilton pleit is dat ie alleen maar auto's in heeft gehaald die geen partij voor m waren. Onverdedigbaar wat mij betreft, zeker gezien de prestaties van enkele anderen. Maar goed, ik ben er ook wel klaar me eigenlijk. Maar ik wil graag dingen begrijpen en dat lukt me in dit geval dus echt niet.

Jammer. Maar zo begrijp ik de keuze voor Di Resta niet. Althans, wel dat hij prima presteert, maar meer dan z'n rondjes rijden doet hij niet. Hamilton knokt zich van achter naar voren en dat vind ik complimenten waard. Niet meer dan dat. Want niemand reed een bijzonder geweldige race. Hamilton heeft mij vermaakt.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 20:45:10
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 20:32:58
met negeren bedoel ik dat je dat soort dingen blijkbaar niet meeneemt in je overweging. Als je dat nl wel doet kun je nooit Hamilton nipt achter Vettel als man van de race kiezen. Het enige wat voor Hamilton pleit is dat ie alleen maar auto's in heeft gehaald die geen partij voor m waren. Onverdedigbaar wat mij betreft, zeker gezien de prestaties van enkele anderen. Maar goed, ik ben er ook wel klaar me eigenlijk. Maar ik wil graag dingen begrijpen en dat lukt me in dit geval dus echt niet.

Jammer. Maar zo begrijp ik de keuze voor Di Resta niet. Althans, wel dat hij prima presteert, maar meer dan z'n rondjes rijden doet hij niet. Hamilton knokt zich van achter naar voren en dat vind ik complimenten waard. Niet meer dan dat. Want niemand reed een bijzonder geweldige race. Hamilton heeft mij vermaakt.
dat laatste kan ik nog wel enigzins begrijpen, maar dan hanteer je voor je nr 1 (Vettel) dus een totaal ander criteria als voor je nr 2?? Als je voor je nr 2 dezelfde criteria zou gebruiken als voor nr 1, dan zou daar Button of Di Resta moeten staan.

Wizard

#65
Ik lees dat ik in dit topic lager heb ingezet dan op een ander forum. Om je vraag te beantwoorden haal ik de post hierheen:

Citaat van: IkLaatste 3 punten gaan naar Vettel. Tegen mijn principes, want hij leidt van A tot Z met het beste materiaal, maar dat je het wel even moet doen, bewijst Webber. Vettel is gewoon sterk en foutloos en ditmaal wil ik dat niet negeren.

Dus in dit geval heb ik de races belicht onder diverse invalshoeken. Je kunt inderdaad zeggen dat mijn keuze voor Vettel afwijkt van hetgeen wat ik normaal voorzie van punten. Zelden dat ik races als deze een Vettel of Button verkies. Maar omdat Lewis door eigen toedoen achteraan reed, wilde ik hem niet uitroepen tot Man Van De Race.


T.Nuvolari

Di Resta! Beste resultaat gezien zijn materiaal.
Tussen Hamilton, Vettel en Button kan ik niet kiezen, Webber was net niet even goed en Alonso gewoon wat minder.

_Makke_

Di Resta. Al reed Vettel natuurlijk ook fantastisch.

Wizard

Citaat van: M@rc op 26 september 2011 - 00:00:53
Di Resta! Beste resultaat gezien zijn materiaal.
Tussen Hamilton, Vettel en Button kan ik niet kiezen, Webber was net niet even goed en Alonso gewoon wat minder.


Alonso heeft het anders prima gedaan. Wederom een goede start en wist de Red Bull lang voor te blijven. En we weten allemaal hoe snel Red Bull was.

T.Nuvolari

Ik zeg ook niet dat hij het slecht heeft gedaan, vond hem net dat ietsje minder. In mijn perceptie reed hij een nogal onopvallende race, misschien is het dat.  ;)

_Makke_

Citaat van: Wizard op 26 september 2011 - 07:13:54
Citaat van: M@rc op 26 september 2011 - 00:00:53
Di Resta! Beste resultaat gezien zijn materiaal.
Tussen Hamilton, Vettel en Button kan ik niet kiezen, Webber was net niet even goed en Alonso gewoon wat minder.


Alonso heeft het anders prima gedaan. Wederom een goede start en wist de Red Bull lang voor te blijven. En we weten allemaal hoe snel Red Bull was.

Tja, die start van Alonso zijn we ondertussen gewoon eh. Daar kan dus al eens snel overheen gegaan worden. ;)

Nu, ik vond de race van Alonso ook maar wat grijs, natuurlijk door het feit dat de Ferrari onmondig was. Op de rechte stukken leek de Ferrari me wel snel genoeg om die Renault aangedreven Red Bull af te houden.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 26 september 2011 - 07:13:54
Citaat van: M@rc op 26 september 2011 - 00:00:53
Di Resta! Beste resultaat gezien zijn materiaal.
Tussen Hamilton, Vettel en Button kan ik niet kiezen, Webber was net niet even goed en Alonso gewoon wat minder.


Alonso heeft het anders prima gedaan. Wederom een goede start en wist de Red Bull lang voor te blijven. En we weten allemaal hoe snel Red Bull was.
het feit dat Massa tot aan het incident het tempo van Alonso gewoon kon volgen zegt anders ook wel wat. Denk niet dat dit één van Alonso's betere races was.

Wizard

Massa had gewoon een zeer goede race totdat Lewis zijn voorvleugel in de achterband van de Ferrari boorde. Los daarvan hield Alonso wel de vééhéél snellere Red Bull van Mark Webber zowat driekwart race achter zich. Kan niks anders dan hier mijn petje voor af te nemen. Vooral de manier waarop hij dat deed (KERS gebruiken voor de DRS-zone als defence). Dus kan niet zeggen dat hij het iets minder deed. Meer dan dit zit niet in de Ferrari.

Gerard

#73
Tja, wat moet je nou kiezen he?
-Vettel, die met 2 vingers in de neus wederom wint? Gewoon de beste, met afstand, zonder 1 fout..

-di Resta, die een heel mooie prestatie levert door in de Force India P6 te scoren? (of eindigde hij zo hoog door het gestuntel om hem heen? (Massa/Lewis,Schumacher/Perez)

-Button, die een ijzersterke race reed, maar ondanks de 2 uur durende race, toch nog 3 ronden tekort kwam om Vettel te pakken?
Of toch Lewis, die 1 dure fout maakt waardoor hij achterop raakt,maar zich als een leeuw terug vecht?

Ik denk dan toch dat  ik voor di Resta moet gaan
Ik ben van mening dat Paul een puike prestatie heeft neergezet

Wizard

Je bent snel van gedachte veranderd. Net stond er nog Vettel, nu ineens Di Resta. :D