Singapore: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 september 2011 - 16:16:19

« vorige - volgende »

Hoe vond jij de race vandaag?

10
0 (0%)
9
1 (6.7%)
8
0 (0%)
7
6 (40%)
6
5 (33.3%)
5
0 (0%)
4
2 (13.3%)
3
1 (6.7%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

monaco2011

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 17:17:54
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 17:15:23
Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 17:09:49
Heb de race een 6 gegeven, het gebrek aan strijd voor de winst maakte het saai voor mij.
op het eind werd het toch nog even spannend

Nah, niet echt. Het was leuk dat McLaren Button nog eens aanspoorde, maar het was tegen beter weten in.
Vettel controleerde de race en was geen moment echt in gevaar.
tja, ik vond het wel (even) spannend. Van 9 naar 3 seconden in een paar rondjes noem ik geen controleren meer. En met Canada in het achterhoofd.

Franky R.

Een magere zeven van mij...Viel trouwnes ook nog in slaap in en vlak na de eerste SC-periode!

Vieze baas

4. Het was echt moeite om de aandacht erbij te houden. De race duurde ook echt 2 uur, met 0 actie behalve lewis die aan het knokken was en Schumacher die even vloog. Vettel was trouwens wel erg sterk

T.Nuvolari

6 dankzij Hamilton, de rest was nu niet zo geweldig om te zien.

rafael25

Een van de saaiste en langste GP's op kalender. Hopelijk krijgen we door KERS en DRS was meer actie te zien dan vorig jaar.

Jozef


Gerard

Zoals de meesten hier.. Een 7.. Niet heel spannend, maar ondanks de volle 2 uur, toch reedelijk boeiend.. En dat is voor 80% te danken aan de McLaren rijders!

Jozef

In het meervoud? Wat heeft Button laten zien dan?

0634

tja, die reed verder goed, maar als de camera de volle twee uur op hem gericht was, was ik ongetwijfeld in slaap gevallen....

SDG

Citaat van: Vieze baas op 25 september 2011 - 23:28:56
4. Het was echt moeite om de aandacht erbij te houden. De race duurde ook echt 2 uur, met 0 actie behalve lewis die aan het knokken was en Schumacher die even vloog. Vettel was trouwens wel erg sterk

Die cijfers van minder dan vijf vind ik altijd nogal ingegeven door onderbuikgevoelens, en zijn iets waar je anders tegenaan kijkt eenmaal je wat afstand genomen hebt van de wedstrijd in kwestie. Zelfs de optochten in Valencia geef ik nog altijd op zijn minst een vijf. Alles daaronder reserveer ik in principe voor races die werkelijk het aanzien en het imago van de Formule 1 omwille van diverse redenen zware schade toebrengen, zoals bv. Imola 1994, Spielberg 2002 of Indianapolis 2005.

Vieze baas

Citaat van: SDG op 26 september 2011 - 21:37:41
Citaat van: Vieze baas op 25 september 2011 - 23:28:56
4. Het was echt moeite om de aandacht erbij te houden. De race duurde ook echt 2 uur, met 0 actie behalve lewis die aan het knokken was en Schumacher die even vloog. Vettel was trouwens wel erg sterk

Die cijfers van minder dan vijf vind ik altijd nogal ingegeven door onderbuikgevoelens, en zijn iets waar je anders tegenaan kijkt eenmaal je wat afstand genomen hebt van de wedstrijd in kwestie. Zelfs de optochten in Valencia geef ik nog altijd op zijn minst een vijf. Alles daaronder reserveer ik in principe voor races die werkelijk het aanzien en het imago van de Formule 1 omwille van diverse redenen zware schade toebrengen, zoals bv. Imola 1994, Spielberg 2002 of Indianapolis 2005.

Dat kan :). Ik zie echter dat de meeste mensen een 7 geven voor deze race en dat kan ik dan weer niet geloven. Dan zul je bij een spektakelrace boven de 10 moeten gaan geven om het in verhouding te houden in mijn optiek.

Schumiiii

Idd, zo ne kutrace en ze geven een 7 terwijl 7 een goeie race betekent terwijl dat dat absoluut niet het geval was.

Kootje

Citaat van: Schumiiii op 28 september 2011 - 19:01:34
Idd, zo ne kutrace en ze geven een 7 terwijl 7 een goeie race betekent terwijl dat dat absoluut niet het geval was.

Maar wel voor Singapore begrippen.

Dat is iig mijn beweegreden om deze race 'n 7 te geven.
Was het Maleisië geweest, waar doorgaans mooie races verreden worden, had ik inde4rdaad niet boven 'n zéér mager 5je uitgekomen.

0634

Citaat van: Schumiiii op 28 september 2011 - 19:01:34
Idd, zo ne kutrace en ze geven een 7 terwijl 7 een goeie race betekent terwijl dat dat absoluut niet het geval was.
Oh, en jij bepaalt wat een ander een goede race vind? Da's toch apart.

Ik vond het een 6.5 waard. Het was geen saaie processie, maar ook geen wedstrijd die me bij zal blijven. Aangezien je geen halve cijfers kan geven rond ik het af naar boven.

Dat jij het een kutrace vond is niet relevant. Als Schumacher op het podium had gestaan had je een 8 gegeven.

Jozef

Ik heb ook een 7 gegeven omdat er nu eenmaal vrij veel te zien was en het ook spannend was. Voor alle posities kon je pas helemaal op het eind zeggen in welke volgorde ze over de streep zouden komen, dankzij de onzekere bandenstrategie na de safety car.