Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 10:10:12
Onder vuur lag misschien maar niet zo vaak betrokken bij incidenten.
Misschien in 1 jaar niet zo veel als Lewis, maar Schumacher is zeker vaak bij incidenten betrokken geweest. Dit jaar heeft hij meer dan eens zijn voorvleugel stuk gereden(of vorig jaar).
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Klopt, maar het is niet uitvegroot en toegewijd aan 'lompigheid'. Hamilton heeft de stempel 'te ruw' er aan overgehouden en het is zijn rijgedrag wat ter discussie wordt gesteld. Dat heeft natuurlijk niks te maken met een voorvleugel eraf rijden alleen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 14:14:27
Klopt, maar het is niet uitvegroot en toegewijd aan 'lompigheid'. Hamilton heeft de stempel 'te ruw' er aan overgehouden en het is zijn rijgedrag wat ter discussie wordt gesteld. Dat heeft natuurlijk niks te maken met een voorvleugel eraf rijden alleen.
Er zijn maar enkele incidenten ook van Hamilton te noemen die echt te ruw zijn. Schumacher heeft er meer. Denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Geen idee. Ik ga ze niet tellen en vind ook niet dat Lewis als een kleuter op de vingers getikt hoeft te worden. Los daarvan zijn de incidenten van Schumacher verleden tijd. Hamilton is nu. Maar ben benieuwd hoe men het verhaal gaat brengen en welke rol Lewis acteert. Ergens denk ik dat het, egaal wat hij daar zegt, toch zijn eigen ding doet. En hij is voor die keren dat hij over de schreef ging, gestraft. Dus laat de rest maar lekker vinden wat ze vinden.

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 14:56:50
Geen idee. Ik ga ze niet tellen en vind ook niet dat Lewis als een kleuter op de vingers getikt hoeft te worden. Los daarvan zijn de incidenten van Schumacher verleden tijd. Hamilton is nu. Maar ben benieuwd hoe men het verhaal gaat brengen en welke rol Lewis acteert. Ergens denk ik dat het, egaal wat hij daar zegt, toch zijn eigen ding doet. En hij is voor die keren dat hij over de schreef ging, gestraft. Dus laat de rest maar lekker vinden wat ze vinden.
Jij bracht zelf de incidenten van Schumacher terspraken, dan niet ineens roepen dat dat verleden tijd is. Jij maakte de vergelijking.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Folkert

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 15:48:02
Nee hoor. Lees maar eens terug.
Klopt, sorry daarvoor. Maar jij kwam wel met de stelling dat Schumacher minder betrokken is geweest bij incidenten, maar omdat dat verleden tijd is mag er neit meer over worden gepraat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumiiii

Citaat van: Burorri op 02 oktober 2011 - 15:59:11
Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 15:48:02
Nee hoor. Lees maar eens terug.
Klopt, sorry daarvoor. Maar jij kwam wel met de stelling dat Schumacher minder betrokken is geweest bij incidenten, maar omdat dat verleden tijd is mag er neit meer over worden gepraat.

Het steekt tegen als je altijd in herhaling valt man en zijn zo van die mensen die altijd senna als held naar voor schuiven maar dat deze smerige zaken heeft gedaan dat word snel dood gezwegen, zolang het maar op schumacher zn' kap zitten is ist goed.

0634

Senna werd helemaal niet genoemd in de discussie omdat hij geen deel uit maakt van dit rijdersveld en dus ook niet over Lewis zal klagen. Die haal jij er nu bij.

Wizard

Citaat van: Burorri op 02 oktober 2011 - 15:59:11
Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 15:48:02
Nee hoor. Lees maar eens terug.
Klopt, sorry daarvoor. Maar jij kwam wel met de stelling dat Schumacher minder betrokken is geweest bij incidenten, maar omdat dat verleden tijd is mag er neit meer over worden gepraat.

Oh, excuses. Zo bedoelde ik het niet.

robbert

Citaat van: Burorri op 02 oktober 2011 - 14:34:05
Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 14:14:27
Klopt, maar het is niet uitvegroot en toegewijd aan 'lompigheid'. Hamilton heeft de stempel 'te ruw' er aan overgehouden en het is zijn rijgedrag wat ter discussie wordt gesteld. Dat heeft natuurlijk niks te maken met een voorvleugel eraf rijden alleen.
Er zijn maar enkele incidenten ook van Hamilton te noemen die echt te ruw zijn. Schumacher heeft er meer. Denk ik.

jah, logisch ook é. Hoe lang rijdt schumacher in de formule1 en hoe lang rijdt hamilton in de formule 1.
Nee maar echt waar, ik hoop dat hamilton in de resterende grand prix's veel pech krijgt, dat die discussie over het agressieve rijgedrag van hamilton ophoud.

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 02 oktober 2011 - 20:24:58
Citaat van: Burorri op 02 oktober 2011 - 15:59:11
Citaat van: Wizard op 02 oktober 2011 - 15:48:02
Nee hoor. Lees maar eens terug.
Klopt, sorry daarvoor. Maar jij kwam wel met de stelling dat Schumacher minder betrokken is geweest bij incidenten, maar omdat dat verleden tijd is mag er neit meer over worden gepraat.

Het steekt tegen als je altijd in herhaling valt man en zijn zo van die mensen die altijd senna als held naar voor schuiven maar dat deze smerige zaken heeft gedaan dat word snel dood gezwegen, zolang het maar op schumacher zn' kap zitten is ist goed.
Waar zeg ik dat Senna zijn streken worden goede gepraat? Zijn streken in waren ook gevaarlijk en smerig. Val jij niet net zo goed in de herhaling als je elke keer Schumacher ophemelt?
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

http://www.autosport.com/news/report.php/id/95025

Massa kreeg opdracht in Singapore: "Verknal Hamilton's race zoveel mogelijk

Video:



0634

Ik hoorde het inderdaad. Maar dat doet er verder weinig toe. Hun botsing was sowieso Lewis' schuld.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 03 oktober 2011 - 14:23:56
Ik hoorde het inderdaad. Maar dat doet er verder weinig toe. Hun botsing was sowieso Lewis' schuld.
Dat zeker, maar als je ziet hoe weinig het scheelt kan ik niet echt spreken van schuld. Stom toeval en enorm veel pech voor Massa. Maar de reactie van Massa was wel weer overdreven, hoewel ik het in het heetst van de strijd wel kan begrijpen.
Trotse vader van Rosalie(L)