Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Wizard

Ik begrijp je punt maar je bent het, neem ik aan, eens met mij dat het ook niet zo kan zijn dat diegene die slachtoffer wordt van jouw fout, (meer) nadeel mag hebben.

Jozef

Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.

monaco2011

Citaat van: Jozef op 26 september 2011 - 19:42:15
Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.
en vooral onrechtvaardig. Vroeger was het misschien racing, ben blij dat ze tegenwoordig dit soort dingen toch aanpakken. En gelukkig hebben de meeste mensen er wel begrip voor

Wizard


T.Nuvolari

Citaat van: Wizard op 26 september 2011 - 19:52:54
Citaat van: Jozef op 26 september 2011 - 19:42:15
Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.

Te makkelijk.

Niks van! Ik volg Jozef hierin, shit happens en zeker in acties zoals die tussen Hamilton en Massa. Beide gaan tot het uiterste en voor mij is het duidelijk dat Hamilton nog probeert Massa niet te raken. Deze actie was van een heel ander kaliber dan bijvoorbeeld zijn 2 voorvalletjes in Monza.

Wizard

Het was geen eens een gevecht. Hamilton nam een poging welke mislukte ten koste van Massa. Nu hoeft Hamilton écht niet aan de schandpaal genageld te worden, maar een straf vind ik begrijpelijk. Toegegeven, als de straf niet was gegeven, had ik er geen punt van gemaakt, maar snap wel dat deze wordt uitgedeeld.

T.Nuvolari

Hamilton zat toch dik genoeg naast Massa om het een gevecht te noemen.

0634


monaco2011

Citaat van: M@rc op 26 september 2011 - 21:51:36
Hamilton zat toch dik genoeg naast Massa om het een gevecht te noemen.
maar de bocht was voor Massa en Hamilton had (en dat wilde ie ook) gewoon weer achter moeten aansluiten bij Massa en opnieuw proberen. Wat Wizard zegt, op zich geen grote schande (al was het wel de zoveelste keer en had hij t zaterdag ook al aan de stok met Massa), maar wel een drive through waard. Dat gebeurt het hele seizoen al voor dit soort dingen. Kunnen we wel keer op keer over gaan klagen, maar misschien moeten we er ons maar gewoon bij neerleggen dat het tegenwoordig zo gaat. Zo lang het maar consequent gebeurt en dat is wat mij betreft wel het geval!

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 26 september 2011 - 19:51:15
Citaat van: Jozef op 26 september 2011 - 19:42:15
Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.
en vooral onrechtvaardig. Vroeger was het misschien racing, ben blij dat ze tegenwoordig dit soort dingen toch aanpakken. En gelukkig hebben de meeste mensen er wel begrip voor
Ben je daarom blij? Het verpest de sport, waar snelheid en gewaagde inhaal acties centraal horen te staan. Ok, het moet niet uit de handlopen, maar wat Lewis deed, gebeurt 100 keer in het jaar en geen strafwaardig. Ze zouden weer terug moeten gaan naar de vroegere jaren, waar inhalen nog wel mocht. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat ook vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 27 september 2011 - 12:15:06
Citaat van: monaco2011 op 26 september 2011 - 19:51:15
Citaat van: Jozef op 26 september 2011 - 19:42:15
Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.
en vooral onrechtvaardig. Vroeger was het misschien racing, ben blij dat ze tegenwoordig dit soort dingen toch aanpakken. En gelukkig hebben de meeste mensen er wel begrip voor
Ben je daarom blij? Het verpest de sport, waar snelheid en gewaagde inhaal acties centraal horen te staan. Ok, het moet niet uit de handlopen, maar wat Lewis deed, gebeurt 100 keer in het jaar en geen strafwaardig. Ze zouden weer terug moeten gaan naar de vroegere jaren, waar inhalen nog wel mocht. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat ook vinden.
tja, als het andersom gebeurt piep je wel anders, da's precies waarom liever niet me jou over dit soort dingen discusieer

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 12:31:13
Citaat van: Burorri op 27 september 2011 - 12:15:06
Citaat van: monaco2011 op 26 september 2011 - 19:51:15
Citaat van: Jozef op 26 september 2011 - 19:42:15
Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.
en vooral onrechtvaardig. Vroeger was het misschien racing, ben blij dat ze tegenwoordig dit soort dingen toch aanpakken. En gelukkig hebben de meeste mensen er wel begrip voor
Ben je daarom blij? Het verpest de sport, waar snelheid en gewaagde inhaal acties centraal horen te staan. Ok, het moet niet uit de handlopen, maar wat Lewis deed, gebeurt 100 keer in het jaar en geen strafwaardig. Ze zouden weer terug moeten gaan naar de vroegere jaren, waar inhalen nog wel mocht. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat ook vinden.
tja, als het andersom gebeurt piep je wel anders, da's precies waarom liever niet me jou over dit soort dingen discusieer
Als andersoms gebeurt? Als een rijder Lewis er uit rijd met een race incident?
Als het echt een race incident is hoor je mij niet. Misschien als eerste reactie wel, maar naderhand zal ik er niet over zeuren. Heb zelfs race incident van Webber en Hamilton vorig jaar beschouwd als race incident.

Prima dat jes liever niet over dit soort dingen met liever niet met mij discussieert, maar dat ligt ook aan je eigen houding en manier van discussiëren. Je doet nu net of ik de boeman ben en jij het heiligboontje die alles goed doet. 
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 27 september 2011 - 13:06:57
Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 12:31:13
Citaat van: Burorri op 27 september 2011 - 12:15:06
Citaat van: monaco2011 op 26 september 2011 - 19:51:15
Citaat van: Jozef op 26 september 2011 - 19:42:15
Nee, daar ben ik het niet mee eens. That's racing.
en vooral onrechtvaardig. Vroeger was het misschien racing, ben blij dat ze tegenwoordig dit soort dingen toch aanpakken. En gelukkig hebben de meeste mensen er wel begrip voor
Ben je daarom blij? Het verpest de sport, waar snelheid en gewaagde inhaal acties centraal horen te staan. Ok, het moet niet uit de handlopen, maar wat Lewis deed, gebeurt 100 keer in het jaar en geen strafwaardig. Ze zouden weer terug moeten gaan naar de vroegere jaren, waar inhalen nog wel mocht. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat ook vinden.
tja, als het andersom gebeurt piep je wel anders, da's precies waarom liever niet me jou over dit soort dingen discusieer
Als andersoms gebeurt? Als een rijder Lewis er uit rijd met een race incident?
Als het echt een race incident is hoor je mij niet. Misschien als eerste reactie wel, maar naderhand zal ik er niet over zeuren. Heb zelfs race incident van Webber en Hamilton vorig jaar beschouwd als race incident.

Prima dat jes liever niet over dit soort dingen met liever niet met mij discussieert, maar dat ligt ook aan je eigen houding en manier van discussiëren. Je doet nu net of ik de boeman ben en jij het heiligboontje die alles goed doet.
tja, sommige dingen zijn lastig te beoordelen, zoals Webber/Hamilton vorig jaar. Maar Hamilton/Massa vind ik geen race incident. In principe kun je dan alles wel af gaan doen als race incident. Als er duidelijk één schuldige is en de onschuldige wordt zwaar benadeeld, dan snap ik echt niet wat er mis is met straffen. En dat vind ik net zo goed als het om Hamilton gaat als wanneer het om Schumacher of Vettel gaat. Ik kan me van hen ook de nodige DT's herinneren en die vind ik eigenlijk allemaal wel terecht, daar loop ik niet over te klagen? Ik wil met jou best over de regels discussiëren maar liever niet als het om Hamilton gaat, want dan kan ik de discussie van jou kant vantevoren al wel invullen. En als je zoals van t weekend ook nog gaat lopen uitdagen dan houdt het voor mij helemaal op.

Folkert

Met alle repect, Maar is jou meaning lijkt van te voren ook al vast te lichen ALS het over Hamilton of vettel gaat.

Maar help mij is herinneren, hoe daagde ik het uit?
Dit keer heb ik Hamilton ook niet keihard verdedigd? Hij was nu ook zeker fout en het was dom, maar het was geen straf waardig. Foutje van Hamilton. En zoiets moet niet worden afgestraft want het blijven mensen.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Laten we verder on topic blijven en niet teveel uitwijden over elkaars post gedrag.