Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Jozef op 25 september 2011 - 19:48:16
Dat Lewis bestraft werd, vind ik trouwens absoluut belachelijk, vanaf nu moet je dus iedereen bestraffen die zijn voorvleugel kapot rijdt tegen een andere auto (dat er wel of niet een lekke band van komt heb je namelijk als coureur niet in de hand en kan dus niet gelden als reden om een straf te geven).

Ik vind dit soort straffen per definitie belachelijk. In de lijn van de FIA was het overigens wel te verwachten.


monaco2011

Citaat van: Jozef op 25 september 2011 - 20:04:35
Als de argumenten op zijn, eindigt de discussie...
wat wil je daarmee zeggen??
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 20:03:08
Citaat van: Jozef op 25 september 2011 - 20:00:43
Dus jij vindt het normaal dat je iemand in een chicane van de baan tikt en de positie behoudt?
oh, dat heb ik dan gemist. Ik dacht dat het om het incident in bocht 1 ging, vlak voor de crash van Schumacher
blijkbaar hadden we het toch wel over hetzelfde. Ik zie het probleem daar niet zo. Perez gaat met een lichte voorsprong de bocht in, maar Rosberg heeft de binnenkant en Perez stuur gewoon in, Rosberg kan geen kant op. Bovendien kunnen beiden gewoon verder, kun je toch moeilijk een drive trough voor geven


0634

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 20:26:54

blijkbaar hadden we het toch wel over hetzelfde. Ik zie het probleem daar niet zo. Perez gaat met een lichte voorsprong de bocht in, maar Rosberg heeft de binnenkant en Perez stuur gewoon in, Rosberg kan geen kant op. Bovendien kunnen beiden gewoon verder, kun je toch moeilijk een drive trough voor geven
Puur raceongeval inderdaad. Niets aan het handje. Verdiend geen enkele straf.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 21:17:19
http://www.gppits.net/magazine/singapore_wonderkind_in_de_verdrukking/

Je vindt hem de beste racer van het veld of je vindt hem een ongeleid projectiel. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Lijkt er niet te zijn...maar die is er wel. Hamilton is nog een ruwe diamant welke geslepen moet worden. De tand des tijds zal hem injecteren met verstand. Met rust. Ervaring is het sleutelwoord. Ondanks dat ik hem vaker een ongeleid projectiel vind, vind ik hem nog steeds één van de beste van het huidige veld. Natuurlijk, ik moet eerlijk zijn, dat gevoel is ietswat gesleten, daarvoor was hij wisselvallig. Zijn seizoen kent hoge pieken maar ook diepe dalen, maar nog steeds zie ik ontzettend veel potentiëel in Lewis. Niet vergeten dat Button in het verleden lang niet zo foutloos was als nu. Ik kan er niks ander van maken dat Lewis niet lekker in zijn vel zit. De kritiek zal onbewust aan hem vreten maar als Lewis lekker in zijn vel zit, dan gaat hij en presteert hij. Vandaag zag hij vuur en liet hij zien het racen niet verleerd te zijn. Het komt wel goed met Lewis.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 21:46:04
Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 21:17:19
http://www.gppits.net/magazine/singapore_wonderkind_in_de_verdrukking/

Je vindt hem de beste racer van het veld of je vindt hem een ongeleid projectiel. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Lijkt er niet te zijn...maar die is er wel. Hamilton is nog een ruwe diamant welke geslepen moet worden. De tand des tijds zal hem injecteren met verstand. Met rust. Ervaring is het sleutelwoord. Ondanks dat ik hem vaker een ongeleid projectiel vind, vind ik hem nog steeds één van de beste van het huidige veld. Natuurlijk, ik moet eerlijk zijn, dat gevoel is ietswat gesleten, daarvoor was hij wisselvallig. Zijn seizoen kent hoge pieken maar ook diepe dalen, maar nog steeds zie ik ontzettend veel potentiëel in Lewis. Niet vergeten dat Button in het verleden lang niet zo foutloos was als nu. Ik kan er niks ander van maken dat Lewis niet lekker in zijn vel zit. De kritiek zal onbewust aan hem vreten maar als Lewis lekker in zijn vel zit, dan gaat hij en presteert hij. Vandaag zag hij vuur en liet hij zien het racen niet verleerd te zijn. Het komt wel goed met Lewis.
ik moet het nog zien. Talent overwint niet altijd zoals Jeroen zegt, daar zijn genoeg voorbeelden van te geven.

Wizard

Volgens mij zegt Jeroen juist dat talent overwint. En daar geloof ik ook in. Momenteel heeft Lewis er moeite mee zijn talent te vertalen in prestatie, maar dat komt nog wel. Hamilton heeft vaak genoeg bewezen dat hij kan racen.

Gerard

#233
Mooi stk Jeroen, ik ben het wel met je eens.. Waardoor het komt dat Lewis niet lekker in zn vel zit??
ik denk een combinatie van
-Een zeer sterke teamgenoot, waarbij alles lijkt te lukken
- Een te langzame auto
- Domme pech
- En wie weet het 'breken' met zn vader (als manager)
al met al ben ik er zeker ook van overtuigd dat we nog lang zullen genieten van de vechter die Lewis Hamilton heet!

mijn eerdere man vd race, moet ik idd herzien.. Dat is wat mij betreft di Resta!

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 21:51:38
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 21:46:04
Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 21:17:19
http://www.gppits.net/magazine/singapore_wonderkind_in_de_verdrukking/

Je vindt hem de beste racer van het veld of je vindt hem een ongeleid projectiel. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Lijkt er niet te zijn...maar die is er wel. Hamilton is nog een ruwe diamant welke geslepen moet worden. De tand des tijds zal hem injecteren met verstand. Met rust. Ervaring is het sleutelwoord. Ondanks dat ik hem vaker een ongeleid projectiel vind, vind ik hem nog steeds één van de beste van het huidige veld. Natuurlijk, ik moet eerlijk zijn, dat gevoel is ietswat gesleten, daarvoor was hij wisselvallig. Zijn seizoen kent hoge pieken maar ook diepe dalen, maar nog steeds zie ik ontzettend veel potentiëel in Lewis. Niet vergeten dat Button in het verleden lang niet zo foutloos was als nu. Ik kan er niks ander van maken dat Lewis niet lekker in zijn vel zit. De kritiek zal onbewust aan hem vreten maar als Lewis lekker in zijn vel zit, dan gaat hij en presteert hij. Vandaag zag hij vuur en liet hij zien het racen niet verleerd te zijn. Het komt wel goed met Lewis.
ik moet het nog zien. Talent overwint niet altijd zoals Jeroen zegt, daar zijn genoeg voorbeelden van te geven.


Tja,


Als je het pertinent negatief wilt bezien... ::)
En geef dan eens voorbeelden, dan kunnen we het e.e.a. beoordelen.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 21:55:12
Volgens mij zegt Jeroen juist dat talent overwint. En daar geloof ik ook in. Momenteel heeft Lewis er moeite mee zijn talent te vertalen in prestatie, maar dat komt nog wel. Hamilton heeft vaak genoeg bewezen dat hij kan racen.
ja, dat zeg ik toch ook?? Je mag er ook wel in geloven en er is ook nog geen reden om dat niet te doen, maar ik denk niet dat het zomaar direct weer goedkomt met Lewis. Hij heeft zeker de potentie om nog weer eens WK te worden, maar daar heb je wel een enorme toewijding voor nodig, met alleen talent redt je dat niet.


Enzo


Wizard

Hoezo? Volgens mij hebben monaco2011 en ik het zelden aan de stok met elkaar en wijzen onze neuzen regelmatig dezelfde richting uit. Of ik moet mij nu sterk vergissen.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 25 september 2011 - 22:09:15
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 21:51:38
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 21:46:04
Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 21:17:19
http://www.gppits.net/magazine/singapore_wonderkind_in_de_verdrukking/

Je vindt hem de beste racer van het veld of je vindt hem een ongeleid projectiel. Een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Lijkt er niet te zijn...maar die is er wel. Hamilton is nog een ruwe diamant welke geslepen moet worden. De tand des tijds zal hem injecteren met verstand. Met rust. Ervaring is het sleutelwoord. Ondanks dat ik hem vaker een ongeleid projectiel vind, vind ik hem nog steeds één van de beste van het huidige veld. Natuurlijk, ik moet eerlijk zijn, dat gevoel is ietswat gesleten, daarvoor was hij wisselvallig. Zijn seizoen kent hoge pieken maar ook diepe dalen, maar nog steeds zie ik ontzettend veel potentiëel in Lewis. Niet vergeten dat Button in het verleden lang niet zo foutloos was als nu. Ik kan er niks ander van maken dat Lewis niet lekker in zijn vel zit. De kritiek zal onbewust aan hem vreten maar als Lewis lekker in zijn vel zit, dan gaat hij en presteert hij. Vandaag zag hij vuur en liet hij zien het racen niet verleerd te zijn. Het komt wel goed met Lewis.
ik moet het nog zien. Talent overwint niet altijd zoals Jeroen zegt, daar zijn genoeg voorbeelden van te geven.


Tja,


Als je het pertinent negatief wilt bezien... ::)
En geef dan eens voorbeelden, dan kunnen we het e.e.a. beoordelen.
hoezo is dat negatief?? t is vrij neutraal volgens mij. Ik zeg alleen dat ik er nog niet zo zeker van ben.
Voorbeelden?? Uit de F1 bv Raikkonen, Villeneuve, Montoya. In het voetbal zijn er zoveel talenten die goed beginnen, maar later wat terugvallen. Ik heb gewoon wat twijfels over de houding van Hamilton, prestaties uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Als Vettel naast zn schoenen gaat lopen, dan vrees ik voor hem ook het ergste. Niet dat Hamilton echt naast zn schoenen loopt, maar t heeft er wel wat van weg.