Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Scuderia91 op 25 september 2011 - 04:51:07
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om 5 pagina's te gaan bijlezen, maar als iemand vraagt waarom ik Hamilton een clown vond, lijkt me dat wel duidelijk. Het was totaal niet nodig van Massa in te halen (wat maakt dat nu uit of hij zijn snelle ronde voor of na Massa doet, als hij gewoon enkele seconden tussenlaat?).

Daarnaast neem ik mensen die Massa hier nog de schuld in de schoenen willen schuiven helemaal niet serieus meer. Misschien had hij Fernando een duwtje moeten geven? ::)


Ik denk niet dat iemand Massa iets kwalijk neemt hoor. Ik zie alleen niet wat Hamilton fout doet. Je kan hem ongeduldig vinden, maar dat is aan hem. Hij mag daar inhalen. Ik zie het punt niet.

SDG

Citaat van: Gerard op 24 september 2011 - 17:32:40
Oh dear... Hamilton vs Massa.... Ik voel weer een 3 pagina lange discussie hier opkomen... ;D

'Maar' drie pagina's?  ;)

0634

Citaat van: SDG op 25 september 2011 - 08:02:01
Citaat van: Gerard op 24 september 2011 - 17:32:40
Oh dear... Hamilton vs Massa.... Ik voel weer een 3 pagina lange discussie hier opkomen... ;D

'Maar' drie pagina's?  ;)

Lekker toch. Daarvoor is een forum  :).

En dan moet de race nog beginnen!

SDG

Het zal zonder mij zijn, vrees ik. Ik ga een van de wellicht laatste warme dagen van dit jaar aan het strand in Zeeuws-Vlaanderen doorbrengen. De race zie ik vanavond wel als ik thuiskom.  ;)

Gerard

#139
Citaat van: SDG op 25 september 2011 - 08:15:54
Het zal zonder mij zijn, vrees ik. Ik ga een van de wellicht laatste warme dagen van dit jaar aan het strand in Zeeuws-Vlaanderen doorbrengen. De race zie ik vanavond wel als ik thuiskom.  ;)
En je hebt nog gelijk ook SDG! HEERLIJK dat mooie weer!
have fun!
Ik ben wel erg benieuwd oof het Vettel gaat lukken WK te worden, en ik heb het huis vandaag voor mezelf, dus ik ga wel LIVE kijken...
Op dit soort momenten zou het nou wel handig zijn als de race s'ochtends vroeg zou zijn.... Dan had ik de dag nog om van het weer te genieten én de race te kijken... Maajah, ook hier geldt weer... PRIORITEITEN STELLEN ;)

Wizard

Citaat van: Jozef op 25 september 2011 - 02:04:32
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 01:04:22
Citaat van: Burorri op 25 september 2011 - 00:52:04
@Wizard: De pot verwijt de ketel? Sorry kerel, maar hier kan ik geen bananensoep van maken.

Zeker niet een schoolvoorbeeld van de pot die de ketel verwijt. Ben zelf fan van Ferrari maar kan bikkelhard kritiek leveren op Ferrari en de zijne en voel me niet geroepen ieder puntje van kritiek te willen afzwakken. Jij echter wel als het Lewis betreft.

Jij hebt daarentegen weer onmiddellijk de behoefte om er iets persoonlijks met burorri van te maken, wat zo mogelijk nog erger is. ::)

En jij om je er in te mengen, wat nog eens erger is omdat het alleen persoonlijk is. Is het cirkeltje weer rond en kunnen we weer lief doen. :D

Wizard

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 03:55:26
Om het voor de verandering eens over Hamilton te hebben...
Hier zijn interview na de quali, het valt me op dat hij niet eens wist welke startgrid positie hij had.
Het kan hem echt geen bal schelen momenteel, zo lijkt het




Tjeez!

robbert

man man man, ik hoop dat hamilton in de eerste ronde uitvalt zonder iemand anders erbij te betrekken. Gewoon zijn eigen schuld. Dan is die zever over wie de schuld heeft eigenlijk gedaan >:(
Er is daar nu niks gebeurd en toch zoeken jullie een een schuldige van iets dat er niet gebeurd is

Kootje

Zit net ff de uitslag van Q te kijken, en nu valt me op dat er 3 man geen tijd hebben gezet.
Daardoor vroeg ik me ineens af hoe dan de volgorde bepaald wordt ??
Is dat aan de hand van de tijd in Q2 ??

Overigens belachelijk dat dit steeds weer gebeurd.
En 't worden er blijkbaar ook steeds meer die besluiten niet te rijden.
Nog ff en er komt niemand meer buiten voor Q3.

Kootje

Citaat van: robbert op 25 september 2011 - 10:42:55
man man man, ik hoop dat hamilton in de eerste ronde uitvalt zonder iemand anders erbij te betrekken. Gewoon zijn eigen schuld. Dan is die zever over wie de schuld heeft eigenlijk gedaan >:(
Er is daar nu niks gebeurd en toch zoeken jullie een een schuldige van iets dat er niet gebeurd is

Goed gezegd !!!

Al hoop ik niet met je mee dit keer.  ;D

Wizard

Citaat van: robbert op 25 september 2011 - 10:42:55
man man man, ik hoop dat hamilton in de eerste ronde uitvalt zonder iemand anders erbij te betrekken. Gewoon zijn eigen schuld. Dan is die zever over wie de schuld heeft eigenlijk gedaan >:(
Er is daar nu niks gebeurd en toch zoeken jullie een een schuldige van iets dat er niet gebeurd is

Mee eens, hoewel Lewis daarom nog niet hoeft uit te vallen. Ik zie hem liever goed racen en de kritici (inclusief mij) de mond snoeren door een fenomenale race neer te zetten. Is alweer een tijdje geleden dat ik op het puntje van mijn stoel zat te genieten van de stuurmanskunsten van Lewis.

robbert

ja, het was mss inderdaad wat gevaarlijk, maar er is niks gebeurd. Dus geen reden om daarover te blijven zagen. En hopelijk gebeurt er morgen ook niet zoiets en rijden ze mooi braaf achter elkaar, dan hoeft er niet gezeurd te worden over wie nu gevaarlijk reed of niet.

Folkert

Citaat van: robbert op 25 september 2011 - 11:26:49
ja, het was mss inderdaad wat gevaarlijk, maar er is niks gebeurd. Dus geen reden om daarover te blijven zagen. En hopelijk gebeurt er morgen ook niet zoiets en rijden ze mooi braaf achter elkaar, dan hoeft er niet gezeurd te worden over wie nu gevaarlijk reed of niet.
Zou me wel heel erg verbazen als er morgen iets gebeurt, maar verwacht niet eens een optocht.

Ja misschien dat HRT eindelijk finished.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik kan weinig garanties afstaan, maar dat morgen gekke dingen tijdens een race plaatsvinden wil ik middels deze post wel uitsluiten. En het dus garanderen. :)

Kootje

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 11:33:21
Ik kan weinig garanties afstaan, maar dat morgen gekke dingen tijdens een race plaatsvinden wil ik middels deze post wel uitsluiten. En het dus garanderen. :)

Er wordt vast wel ergens geraced morgen.  ;)