Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:04:34
Citaat van: Wizard op 24 september 2011 - 23:55:42
Citaat van: Jozef op 24 september 2011 - 19:00:56
Hamilton probeerde al zeker een halve ronde er voorbij te geraken, maar Massa blokkeerde hem de hele tijd. Je moet dus niet zeggen dat Hamilton het maar eerder had moeten doen. Volgens mij wilde Hamilton alle trage auto's voor hem inhalen maar als je een halve ronde opgehouden wordt, tja dan kan dat niet meer he.

Massa en Hamilton verdienen hier allebei evenveel blaam, ze hebben allebei idioot gereden.

Maar er is geen reden om moord en brand te schreeuwen, er is eigenlijk niks gebeurd...

Precies.
Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

Moet wel zeggen dat de heren van de BBC niet altijd een objectieve mening ventileren, zelden eigenlijk... ::)

Wizard

Ondanks dat ik graag naar BBC kijk kan ik niks anders dan mij hier bij aansluiten.


monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 00:12:29
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:04:34
nee, dr is op zich weinig gebeurd, maar dit is wel uniek, niet eerder vertoond!! En als Hamilton (zoals Jozef zegt) ze alle drie had ingehaald al helemaal. Maar goed, volgens mij heb ik mn punt wel gemaakt. Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

Ja, ach. Hoeveel gewicht wil je er aan hangen?
niet veel, maar k vind het wel een vrij kansloze actie. Juist omdat het nergens om gaat. Maar goed, ik ben er wel klaar mee, heb nu betere dingen te doen. Hamilton mag het morgen weer laten zien, hopelijk wordt ie 2e, achter Vettel, voor Button of Webber, dan is dat WK iig maar alvast gedaan ;) Maar als ie zo ongeduldig als vandaag dan moet ik nog maar zien of ie de finish haalt

Wizard

Zal wel meevallen. ;) Althans, daar ga ik gemakshalve wel vanuit. Laten we hopen dat Button goed uit de startblokken komt en we kunnen genieten van een toffe race.

monaco2011

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 00:16:24
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:04:34
Citaat van: Wizard op 24 september 2011 - 23:55:42
Citaat van: Jozef op 24 september 2011 - 19:00:56
Hamilton probeerde al zeker een halve ronde er voorbij te geraken, maar Massa blokkeerde hem de hele tijd. Je moet dus niet zeggen dat Hamilton het maar eerder had moeten doen. Volgens mij wilde Hamilton alle trage auto's voor hem inhalen maar als je een halve ronde opgehouden wordt, tja dan kan dat niet meer he.

Massa en Hamilton verdienen hier allebei evenveel blaam, ze hebben allebei idioot gereden.

Maar er is geen reden om moord en brand te schreeuwen, er is eigenlijk niks gebeurd...

Precies.
Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

Moet wel zeggen dat de heren van de BBC niet altijd een objectieve mening ventileren, zelden eigenlijk... ::)
objectieve meningen bestaan ook niet. Maar goed, als Coulthard en Jordan het eens zijn, wat pas echt een zeldzaamheid is, dan zou ik met toch wel gaan afvragen of ze niet misschien een punt hebben.

0634

#111
Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 23:41:50

nee, ik zeg ook niet dat jij dat zegt, maar Hamilton zegt dat indirect wel natuurlijk.
Euh, je vroeg zelf om een quote van Hamilton ;).


Enzo

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:24:52
Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 00:16:24
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:04:34
Citaat van: Wizard op 24 september 2011 - 23:55:42
Citaat van: Jozef op 24 september 2011 - 19:00:56
Hamilton probeerde al zeker een halve ronde er voorbij te geraken, maar Massa blokkeerde hem de hele tijd. Je moet dus niet zeggen dat Hamilton het maar eerder had moeten doen. Volgens mij wilde Hamilton alle trage auto's voor hem inhalen maar als je een halve ronde opgehouden wordt, tja dan kan dat niet meer he.

Massa en Hamilton verdienen hier allebei evenveel blaam, ze hebben allebei idioot gereden.

Maar er is geen reden om moord en brand te schreeuwen, er is eigenlijk niks gebeurd...

Precies.
Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

Moet wel zeggen dat de heren van de BBC niet altijd een objectieve mening ventileren, zelden eigenlijk... ::)
objectieve meningen bestaan ook niet. Maar goed, als Coulthard en Jordan het eens zijn, wat pas echt een zeldzaamheid is, dan zou ik met toch wel gaan afvragen of ze niet misschien een punt hebben.

Objectieve verslaggeving bedoelde ik ook, maar scherp... ;)
Zeker wat Jordan te melden heeft neem ik zelden serieus, vreemde stuiterbal dat het is.
Valt me gewoon op soms, maar geniet wel van hun uitzendingen verder.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:24:52
objectieve meningen bestaan ook niet. Maar goed, als Coulthard en Jordan het eens zijn, wat pas echt een zeldzaamheid is, dan zou ik met toch wel gaan afvragen of ze niet misschien een punt hebben.

Natuurlijk, een mening is altijd subjectief, maar kan wel neutraal beoordeelt zijn of met een bepaalde voorkeur. Om dat te onderscheiden kun je wel spreken over een objectieve of subjectieve mening.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 23:24:20
Citaat van: Burorri op 24 september 2011 - 22:22:37

Maar wat vond jij dan wat Vettel deed? Dat was pas echt onverantwoord en levensgevaarlijk.

Wat voor reactie verwacht je hierop dan?

Vettel deed niets anders dan hard rijden.
Ja inderdaad, levens gevaarlijk.  ;D Dat kan toch niet zomaar kunnen? Iemand die zo hard rijd, die rijd iemand nog ziekenhuis in als hij zo door gaat.

(in de zin van totaal onzinnige argumenten om een coureur in diskrediet te brengen.) Als Hamilton wat fout deed, deed Vettel het ook. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 00:32:34
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:24:52
Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 00:16:24
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:04:34
Citaat van: Wizard op 24 september 2011 - 23:55:42
Citaat van: Jozef op 24 september 2011 - 19:00:56
Hamilton probeerde al zeker een halve ronde er voorbij te geraken, maar Massa blokkeerde hem de hele tijd. Je moet dus niet zeggen dat Hamilton het maar eerder had moeten doen. Volgens mij wilde Hamilton alle trage auto's voor hem inhalen maar als je een halve ronde opgehouden wordt, tja dan kan dat niet meer he.

Massa en Hamilton verdienen hier allebei evenveel blaam, ze hebben allebei idioot gereden.

Maar er is geen reden om moord en brand te schreeuwen, er is eigenlijk niks gebeurd...

Precies.
Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

Moet wel zeggen dat de heren van de BBC niet altijd een objectieve mening ventileren, zelden eigenlijk... ::)
objectieve meningen bestaan ook niet. Maar goed, als Coulthard en Jordan het eens zijn, wat pas echt een zeldzaamheid is, dan zou ik met toch wel gaan afvragen of ze niet misschien een punt hebben.

Objectieve verslaggeving bedoelde ik ook, maar scherp... ;)
Zeker wat Jordan te melden heeft neem ik zelden serieus, vreemde stuiterbal dat het is.
Valt me gewoon op soms, maar geniet wel van hun uitzendingen verder.
Jordan is idd wel een rare snuiter, maar ik kan zn vreemde inzichten meestal wel waarderen.
Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 00:27:50
Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 23:41:50

nee, ik zeg ook niet dat jij dat zegt, maar Hamilton zegt dat indirect wel natuurlijk.
Euh, je vroeg zelf om een quote van Hamilton ;).
ja, da's waar ook. Maar goed, ik was eigenlijk meer benieuwd waarom ie zo nodig Massa voorbij wilde, dat zegt ie dan weer niet. Hij zegt alleen wat Massa deed, niet wat zijn bedoelingen precies waren. Tot morgen!

Wizard

Citaat van: Burorri op 25 september 2011 - 00:41:00
Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 23:24:20
Citaat van: Burorri op 24 september 2011 - 22:22:37

Maar wat vond jij dan wat Vettel deed? Dat was pas echt onverantwoord en levensgevaarlijk.

Wat voor reactie verwacht je hierop dan?

Vettel deed niets anders dan hard rijden.
Ja inderdaad, levens gevaarlijk.  ;D Dat kan toch niet zomaar kunnen? Iemand die zo hard rijd, die rijd iemand nog ziekenhuis in als hij zo door gaat.

(in de zin van totaal onzinnige argumenten om een coureur in diskrediet te brengen.) Als Hamilton wat fout deed, deed Vettel het ook. ;)

Soms kun je kritiek ook naast je neerleggen en niet doorschieten in het fan zijn. Kritiek kan ook wel eens gegrond zijn alsook acceptabel. Door kritiek keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer, teniet te doen, of te willen doen, maak je jezelf ongeloofwaardig. Lang niet alles is per definitie terecht, maar jij wimpelt werkelijk alle kritiek af. Dan mag je je wat mij betreft wel achter de oren krabben en je afvragen in hoeverre je doorschiet in het fan zijn.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 00:38:02
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:24:52
objectieve meningen bestaan ook niet. Maar goed, als Coulthard en Jordan het eens zijn, wat pas echt een zeldzaamheid is, dan zou ik met toch wel gaan afvragen of ze niet misschien een punt hebben.

Natuurlijk, een mening is altijd subjectief, maar kan wel neutraal beoordeelt zijn of met een bepaalde voorkeur. Om dat te onderscheiden kun je wel spreken over een objectieve of subjectieve mening.
ja, dat is zo, maar dan denk ik dat ze juist bij de BBC niet echt voorkeuren hebben ofzo. ik heb niet het idee dat engelsen daar anders worden beoordeeld dan duitsers. k vind juist dat ze voor iedereen enorm veel respect tonen. Maar als er iets fout gaat, dan zijn ze soms ook wel keihard.

Jozef

Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 22:06:35Waarom zou Hamilton wel mogen proberen om in te halen en Massa niet mogen blokken??

Omdat Massa tergend traag reed.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:46:31
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 00:38:02
Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:24:52
objectieve meningen bestaan ook niet. Maar goed, als Coulthard en Jordan het eens zijn, wat pas echt een zeldzaamheid is, dan zou ik met toch wel gaan afvragen of ze niet misschien een punt hebben.

Natuurlijk, een mening is altijd subjectief, maar kan wel neutraal beoordeelt zijn of met een bepaalde voorkeur. Om dat te onderscheiden kun je wel spreken over een objectieve of subjectieve mening.
ja, dat is zo, maar dan denk ik dat ze juist bij de BBC niet echt voorkeuren hebben ofzo. ik heb niet het idee dat engelsen daar anders worden beoordeeld dan duitsers. k vind juist dat ze voor iedereen enorm veel respect tonen. Maar als er iets fout gaat, dan zijn ze soms ook wel keihard.

Ze hebben geen voorkeuren maar beoordelen de Engelsen anders dan de Duitsers? Die mag je uitleggen.