Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Kootje

Heb ik weer ...
Mis 1x de kwalificatie, en de gemoederen lopen weer hoog op.  ::)

0634

Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 22:06:35

nou, daar zou ik niet zo zeker van zijn. Dit is echt iets wat onnodig is, maar toch vervelend voor in dit geval Massa.
Hoezo is het vervelend voor Massa? Hij zat niet in zijn snelle ronde. Kost hem niets.


CitaatTja, en die quote dat zegt voor mij al genoeg. Waarom zou Hamilton wel mogen proberen om in te halen en Massa niet mogen blokken??
Dat zeg ik niet. Van mij mag hij.


0634

Citaat van: Burorri op 24 september 2011 - 22:22:37

Maar wat vond jij dan wat Vettel deed? Dat was pas echt onverantwoord en levensgevaarlijk.

Wat voor reactie verwacht je hierop dan?

Vettel deed niets anders dan hard rijden.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 23:23:22
Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 22:06:35

nou, daar zou ik niet zo zeker van zijn. Dit is echt iets wat onnodig is, maar toch vervelend voor in dit geval Massa.
Hoezo is het vervelend voor Massa? Hij zat niet in zijn snelle ronde. Kost hem niets.


CitaatTja, en die quote dat zegt voor mij al genoeg. Waarom zou Hamilton wel mogen proberen om in te halen en Massa niet mogen blokken??
Dat zeg ik niet. Van mij mag hij.
nee, ik zeg ook niet dat jij dat zegt, maar Hamilton zegt dat indirect wel natuurlijk. En jij komt met die quote. Maar goed, ik denk dat Massa met dat blokken alleen ff een signaal af wil geven; 'wacht jij maar gewoon op je beurt', Massa kan zelf ook geen kant op toch? Jij gaat toch ook niet iemand inhalen die stilstaat voor een stoplicht??
En nee, t kost Massa in principe niks, maar in je outlap (en nogmaals, zeker op het einde) zit je niet op dit soort ongein te wachten. Kijk, het stoort Massa natuurlijk niet voor niets, Massa is ook echt niet iemand die altijd loopt te klagen ofzo.

monaco2011

oh ja, trouwens, dat van 2006, zou dat niet in opdracht van het team zijn geweest?? Ferrari/Schumacher had natuurlijk alle belang bij een straf voor Alonso. En sowieso, 2006 is al erg lang geleden, verder klaagt Massa maar weinig heb ik het idee

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 september 2011 - 22:22:37
Maar wat vond jij dan wat Vettel deed? Dat was pas echt onverantwoord en levensgevaarlijk.

Wat heb ik gemist?

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 september 2011 - 17:42:48
Citaat van: Scuderia91 op 24 september 2011 - 17:11:11
Hamilton is echt een clown. Echt dwaas hoe hij daar bij Massa bezig was.
Leg mij het clown gehalte is uit dan. Hamilton is sneller en Massa rijd gewoon enorm traag rond op dat moment. Als er iemand een clown is, is het Massa.

Tuurlijk. Kritiek op Lewis en daar is Burorri....

Wizard

Citaat van: Jozef op 24 september 2011 - 19:00:56
Hamilton probeerde al zeker een halve ronde er voorbij te geraken, maar Massa blokkeerde hem de hele tijd. Je moet dus niet zeggen dat Hamilton het maar eerder had moeten doen. Volgens mij wilde Hamilton alle trage auto's voor hem inhalen maar als je een halve ronde opgehouden wordt, tja dan kan dat niet meer he.

Massa en Hamilton verdienen hier allebei evenveel blaam, ze hebben allebei idioot gereden.

Maar er is geen reden om moord en brand te schreeuwen, er is eigenlijk niks gebeurd...

Precies.

T.Nuvolari


Wizard

Ja. Heb geen gekke dingen gezien. Massa en Lewis hadden hun momentje. Had wel zoiets, er is tijd genoeg Lewis, neem afstand in plaats van aan te dringen, zeker omdat er nog wat rijders voor zaten. Maar goed, zo gedreven als Lewis is, zou en moest hij er voorbij. Massa gaf hem uiteindelijk die ruimte. Beetje zinloos van beide.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 24 september 2011 - 23:55:42
Citaat van: Jozef op 24 september 2011 - 19:00:56
Hamilton probeerde al zeker een halve ronde er voorbij te geraken, maar Massa blokkeerde hem de hele tijd. Je moet dus niet zeggen dat Hamilton het maar eerder had moeten doen. Volgens mij wilde Hamilton alle trage auto's voor hem inhalen maar als je een halve ronde opgehouden wordt, tja dan kan dat niet meer he.

Massa en Hamilton verdienen hier allebei evenveel blaam, ze hebben allebei idioot gereden.

Maar er is geen reden om moord en brand te schreeuwen, er is eigenlijk niks gebeurd...

Precies.
nee, dr is op zich weinig gebeurd, maar dit is wel uniek, niet eerder vertoond!! En als Hamilton (zoals Jozef zegt) ze alle drie had ingehaald al helemaal. Maar goed, volgens mij heb ik mn punt wel gemaakt. Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

T.Nuvolari

Over iets anders. Force India, 2 wagens in Q3 en geen van die 2 die buitenkomt. Ze moeten dringend iets aan de regels doen, fans betalen om 10 wagens te zien knallen.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 00:01:25
Ja. Heb geen gekke dingen gezien. Massa en Lewis hadden hun momentje. Had wel zoiets, er is tijd genoeg Lewis, neem afstand in plaats van aan te dringen, zeker omdat er nog wat rijders voor zaten. Maar goed, zo gedreven als Lewis is, zou en moest hij er voorbij. Massa gaf hem uiteindelijk die ruimte. Beetje zinloos van beide.
op zich ben ik het helemaal met je eens, ik begrijp alleen niet wat Massa hier te verwijten valt. Ik heb helemaal niks met Massa, maar hij kon toch niet nog dichter op Alonso gaan zitten?? En hij hoeft Hamilton toch ook niet zomaar voorbij te laten??
Goed, van mij heb je tot morgen 16:00 geen last meer.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:04:34
nee, dr is op zich weinig gebeurd, maar dit is wel uniek, niet eerder vertoond!! En als Hamilton (zoals Jozef zegt) ze alle drie had ingehaald al helemaal. Maar goed, volgens mij heb ik mn punt wel gemaakt. Bij de BBC maakten ze er trouwens ook al een behoorlijk issue van, dus ga niet allemaal doen alsof dit volstrekt normaal is.

Ja, ach. Hoeveel gewicht wil je er aan hangen?

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 00:12:19
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 00:01:25
Ja. Heb geen gekke dingen gezien. Massa en Lewis hadden hun momentje. Had wel zoiets, er is tijd genoeg Lewis, neem afstand in plaats van aan te dringen, zeker omdat er nog wat rijders voor zaten. Maar goed, zo gedreven als Lewis is, zou en moest hij er voorbij. Massa gaf hem uiteindelijk die ruimte. Beetje zinloos van beide.
op zich ben ik het helemaal met je eens, ik begrijp alleen niet wat Massa hier te verwijten valt. Ik heb helemaal niks met Massa, maar hij kon toch niet nog dichter op Alonso gaan zitten?? En hij hoeft Hamilton toch ook niet zomaar voorbij te laten??
Goed, van mij heb je tot morgen 16:00 geen last meer.

Ik heb geen last van je en verwijt Massa niks. ;)