Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

0634


monaco2011

Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 21:34:57
Da's wel een goed plan trouwens... ;)
of t een goed plan is weet ik niet, maar t is wel een mogelijkheid. Voorbeschouwing vanaf 7 u s morgens.. lig je wel pas rond 10u in bed, dat ga je maandag wel merken dan ;)

Gerard

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2011/09_september/23/110923_hrt_christian_bakkerud.xml

Mooi gebaar en triest van deze jonge sportman!

Gerard


Niels_

Hamilton is echt een clown. Echt dwaas hoe hij daar bij Massa bezig was.

Gerard

Oh dear... Hamilton vs Massa.... Ik voel weer een 3 pagina lange discussie hier opkomen... ;D

gloudiesaurus

Senna verbaasd me iig, Petrov uit Q3 drukker, knap  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 24 september 2011 - 17:11:11
Hamilton is echt een clown. Echt dwaas hoe hij daar bij Massa bezig was.
Leg mij het clown gehalte is uit dan. Hamilton is sneller en Massa rijd gewoon enorm traag rond op dat moment. Als er iemand een clown is, is het Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik zie ook niet zo wat Lewis daar verkeerd doet. Hij zoekt ruimte op de baan en Massa rijdt niet door.

Verder knap van Vettel. Perfecte pole. Kamui in de fout. Was het wel met Eddie jordan eens dat het een krappe chicane is. Maar goed, dat is zo voor iedereen.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 17:49:02
Ik zie ook niet zo wat Lewis daar verkeerd doet. Hij zoekt ruimte op de baan en Massa rijdt niet door.

Verder knap van Vettel. Perfecte pole. Kamui in de fout. Was het wel met Eddie jordan eens dat het een krappe chicane is. Maar goed, dat is zo voor iedereen.
zie je niet wat Lewis fout doet?? volgens mij rijden er voor Massa ook nog gewoon 2 auto's die een gat zoeken. Totaal zinloos, wat maakt het voor Lewis nou uit of ie achter Massa of Alonso een gat moet laten vallen?? totaal onnodig risico nemen is dit, niet alleen voor m zelf, maar ook voor Massa

monaco2011

Citaat van: gloudiesaurus op 24 september 2011 - 17:36:26
Senna verbaasd me iig, Petrov uit Q3 drukker, knap  :)
15e vind ik zelf toch wel wat tegenvallen

0634

Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 17:52:01
Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 17:49:02
Ik zie ook niet zo wat Lewis daar verkeerd doet. Hij zoekt ruimte op de baan en Massa rijdt niet door.

Verder knap van Vettel. Perfecte pole. Kamui in de fout. Was het wel met Eddie jordan eens dat het een krappe chicane is. Maar goed, dat is zo voor iedereen.
zie je niet wat Lewis fout doet?? volgens mij rijden er voor Massa ook nog gewoon 2 auto's die een gat zoeken. Totaal zinloos, wat maakt het voor Lewis nou uit of ie achter Massa of Alonso een gat moet laten vallen?? totaal onnodig risico nemen is dit, niet alleen voor m zelf, maar ook voor Massa

Wat een onzin zeg... Als iemand eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen komt er ook een enorme sneeuwbal op gang he.

Helemaal niets aan de hand. Massa rijdt te langzaam, naar de mening van Lewis en Hamilton wil er langs en gaat erlangs. Nou en? Poeh poeh hee. Daar schrikt Massa niet eens van.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 18:00:49
Citaat van: monaco2011 op 24 september 2011 - 17:52:01
Citaat van: Jeroen op 24 september 2011 - 17:49:02
Ik zie ook niet zo wat Lewis daar verkeerd doet. Hij zoekt ruimte op de baan en Massa rijdt niet door.

Verder knap van Vettel. Perfecte pole. Kamui in de fout. Was het wel met Eddie jordan eens dat het een krappe chicane is. Maar goed, dat is zo voor iedereen.
zie je niet wat Lewis fout doet?? volgens mij rijden er voor Massa ook nog gewoon 2 auto's die een gat zoeken. Totaal zinloos, wat maakt het voor Lewis nou uit of ie achter Massa of Alonso een gat moet laten vallen?? totaal onnodig risico nemen is dit, niet alleen voor m zelf, maar ook voor Massa

Wat een onzin zeg... Als iemand eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen komt er ook een enorme sneeuwbal op gang he.

Helemaal niets aan de hand. Massa rijdt te langzaam, naar de mening van Lewis en Hamilton wil er langs en gaat erlangs. Nou en? Poeh poeh hee. Daar schrikt Massa niet eens van.
En waarom rijdt Massa zo langzaam?? omdat Alonso daar 5 meter voorrijdt!!! totaal, maar dan ook totaal zinloos en zeker 3 bochten voor het einde van de ronde. k weet niet of je Massa zn reactie hebt gehoord, maar die begreep er  ook totaal niks van. Dit soort dingen zijn echt te debiel voor woorden als je t mij vraagt. En idd, als je al in de hoek zit waar de klappen vallen, moet je vooral van dit soort stomme dingen uithalen.

0634

Wat Massa ervan vindt interesseert me weinig. Massa meende ook serieus dat Alonso hem hinderde op Monza 2006. Die wordt blijkbaar al gehinderd als er een blaadje op zijn helm valt. Hamilton zoekt ruimte op de baan, en jij mag vinden dat hij dan maar moet remmen, maar hij zag dat blijkbaar anders. Er is niets verboden aan inhalen in de openingsronde van een kwalificatie lap. Ik zie het probleem niet. Er was niets aan de hand. Hamilton haalt iemand in... Nou zeg.

Gerard

Alle 4 waren ze niet slim bezig... VETTEL rijdt een totaal andere strategie en heeft 2 compleet vrije ronden....  ;)
ik vond het trouwens wel erg jammer dat MS, Sutil en di Resta helemaal niet hebben gereden in Q3... Begrijpelijk mbt de banden,maar voor ons kijkers niet echt leuk... :-\

verwachting voor morgen.... VETTEL EN WEBBER rijden weg en Seb wordt kampioen
er gebeurt nl veel achter hen waardoor Seb ongrijpbaar is voor de r :Dest