Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:24:29
Interview met Massa ;D ' you know' is het enige wat ik verstond tussen het gejank door..
come on Flipje.. LEWIS IS GESTRAFT VOOR Z'N FOUT! wat wil je nog meer??
sukkel

Tsja, deels deels wel met je eens, maar bekijk het eens van de andere kant: Massa kon Alonso prima bijbenen en had zicht op een leuk resultaat. Leuk dat Lewis bestraft is, maar daarmee heb je de verloren tijd nog niet terug. Dat hij daarover onvrede uitspreekt kan ik ergens wel begrijpen. Of had je verwacht dat Lewis een standbeeld zou krijgen in de Ferrari-pits?

Wizard

Citaat van: Kootje op 25 september 2011 - 16:25:50
Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:17:01
Leuke race, verdiende winnaar, mooi actie en inhaalwerk van Lewis! Jammer van zn foutje... Man vd race... Vettel/Button

Bijna geheel met je eens.
Alleen je man van de race niet.

Zonder z'n foutje was 't Lewis geweest, nu ga ik voor DiResta.


Mee eens. Fantastische inhaalrace van Lewis Hamilton. Eindelijk weer eens vuur, enthousiasme vertaald naar resultaat. Dat foutje, hoe dom ik het ook vind, ga ik hem vergeven. Daardoor hebben we kunnen genieten van een prachtige race.

Kootje

Inderdaad ja.
Zonder die fout was er waarschijnlijk weinig aan geweest.
Nu kon ik gewoon wakker blijven, ondanks 'n gigantische kater.  ;D

Enzo

Vettel en Button weer super sterk gereden, zeker t.o.v. hun teamgenoten.
Inhaalactie van de race, Webber op Alonso. Deze Aussi moet hem wel hebben zeggen, in Spa had hij ook al zo'n mooie op Alonso.  8)

Jammer en onnodig van Schumacher, hij was wel snel deze race en denk dat hij voor Di Resta en Rosberg was geeindigd uiteindelijk.... ::)
Was wel een gek moment met het slippertje van Rosberg en Perez en Schumacher er zo dicht op, vind het niet zo dom als sommige hierboven beschrijven eerder een raceincident.

Hamilton wederom te ongeduldig met Massa, maar twijfel of de penalty wel op z'n plaats was. Goed gereden na zijn straf en liet een aantal mooie acties zien.

monaco2011

Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:24:29
Interview met Massa ;D ' you know' is het enige wat ik verstond tussen het gejank door..
come on Flipje.. LEWIS IS GESTRAFT VOOR Z'N FOUT! wat wil je nog meer??
sukkel
alsof hij wat aan die straf heeft. Kan ie eens het tempo van Alonso volgen, krijg je dit. Sneu voor Massa

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 16:38:11
Citaat van: Kootje op 25 september 2011 - 16:25:50
Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:17:01
Leuke race, verdiende winnaar, mooi actie en inhaalwerk van Lewis! Jammer van zn foutje... Man vd race... Vettel/Button

Bijna geheel met je eens.
Alleen je man van de race niet.

Zonder z'n foutje was 't Lewis geweest, nu ga ik voor DiResta.


Mee eens. Fantastische inhaalrace van Lewis Hamilton. Eindelijk weer eens vuur, enthousiasme vertaald naar resultaat. Dat foutje, hoe dom ik het ook vind, ga ik hem vergeven. Daardoor hebben we kunnen genieten van een prachtige race.
het hielp zeker, maar ik denk juist dat het zonder dat foutje leuker en spannender was geweest. De gevechten die Hamilton nu had waren nou niet echt spannend te noemen. En dan hadden we misschien wel een WK gehad vandaag ;)

Wizard


Niels_

Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:24:29
Interview met Massa ;D ' you know' is het enige wat ik verstond tussen het gejank door..
come on Flipje.. LEWIS IS GESTRAFT VOOR Z'N FOUT! wat wil je nog meer??
sukkel
Echt belachelijk dat Hamilton dan nog door jullie bij de beste mensen in de race hoort. Verknoeit compleet de race van Massa, ziet de tijdsverschillen als een accordeon dichtklappen dankzij een safety car en haalt de meeste deelnemers in omdat hij pas nieuwe banden had of de andere wagens gewoon veel trager zijn dan de McLaren.

Sorry hoor, maar Massa heeft alle redenen om hier pissed uit zijn wagen te stappen.

KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 25 september 2011 - 17:30:01
Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:24:29
Interview met Massa ;D ' you know' is het enige wat ik verstond tussen het gejank door..
come on Flipje.. LEWIS IS GESTRAFT VOOR Z'N FOUT! wat wil je nog meer??
sukkel
Echt belachelijk dat Hamilton dan nog door jullie bij de beste mensen in de race hoort. Verknoeit compleet de race van Massa, ziet de tijdsverschillen als een accordeon dichtklappen dankzij een safety car en haalt de meeste deelnemers in omdat hij pas nieuwe banden had of de andere wagens gewoon veel trager zijn dan de McLaren.

Sorry hoor, maar Massa heeft alle redenen om hier pissed uit zijn wagen te stappen.

Hamilton is gewoon de Banaan van het seizoen. Hoeveel mensen hun race  heeft hij intussen al verprutst. Nu bij Massa, in Monaco met Maldonado en hij heeft het nog een paar keer geflikt. En dan zou Massa niet mogen klagen omdat Hamilton een DT straf heeft gekregen. Ik wil zeker meer actie op de baan zien, maar het zijn hier geen bots auto's, dat moeten ze hem blijkbaar nog is uitleggen. Hamilton zal steeds dezelfde fouten blijven maken omdat hij er niet wil uit leren. Op deze manier zie ik eerder Button nog eens  kampioen worden dan hamilton.

Kootje

Wellicht omdat hij ondanks het halen van 'n nieuwe neus en het krijgen van de DT toch nog 'n goed resultaat weet neer te zetten.  ::)

0634

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 16:35:50
Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:24:29
Interview met Massa ;D ' you know' is het enige wat ik verstond tussen het gejank door..
come on Flipje.. LEWIS IS GESTRAFT VOOR Z'N FOUT! wat wil je nog meer??
sukkel

Tsja, deels deels wel met je eens, maar bekijk het eens van de andere kant: Massa kon Alonso prima bijbenen en had zicht op een leuk resultaat. Leuk dat Lewis bestraft is, maar daarmee heb je de verloren tijd nog niet terug. Dat hij daarover onvrede uitspreekt kan ik ergens wel begrijpen. Of had je verwacht dat Lewis een standbeeld zou krijgen in de Ferrari-pits?
nee maar Lewis komt wel terug in de wedstrijd, Massa helemaal niet. Dat is toch opvallend. Kan je wel blijven mekkeren, maar je kan ook gas geven.

0634

Citaat van: Scuderia91 op 25 september 2011 - 17:30:01

Echt belachelijk dat Hamilton dan nog door jullie bij de beste mensen in de race hoort. Verknoeit compleet de race van Massa, ziet de tijdsverschillen als een accordeon dichtklappen dankzij een safety car en haalt de meeste deelnemers in omdat hij pas nieuwe banden had of de andere wagens gewoon veel trager zijn dan de McLaren.

Sorry hoor, maar Massa heeft alle redenen om hier pissed uit zijn wagen te stappen.
Waarom dan? Incidenten gebeuren. Hamilton vecht zicht terug, van Massa is niets meer vernomen.


Enzo

Hier wat mooie plaatjes, het thema is "vliegen over de curbs"!  8)





Niels_

Wat jullie dan allicht niet gezien hebben met die 'fantastische' inhaalmanoeuvres, is dat Massa 7 ronden nadat hij een 2e keer was binnengekomen nadat iemand hem een lekke achterband bezorgde, opnieuw naar binnen ging. Ik weet niet waarom het was en eigenlijk interesseert mij dat ook vrij weinig. Het gaat hier niet om de prestatie van Massa, maar om de klunzigheid van Hamilton.

Daarnaast, diegene die hij inhaalde, waren echt op versleten banden bezig. Di Resta, Sutil en Rosberg reden rondentijden die 3 (of zelfs meer) seconden trager waren dan Hamilton. Of geloven jullie nu echt dat als iemand anders in die wagen had gezeten, dat die niet hetzelfde hadden gekund? ::) Dat Hamilton nog 5e wordt, mag hij vooral danken aan de safety car en de mannen aan de pitmuur.

Het feit dat iedereen hier nu de aandacht wil vestigen op Massa en wil zeggen hoeveel beter Hamilton het heeft gedaan, valt dus totaal niet te vergelijken. Daarnaast is ook bij Alonso duidelijk te zien dat die Ferrari minder snel is dan de McLaren, wat de vergelijking helemaal verwaarloosbaar maakt.