Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Wizard

Kijk die Lewis eens gaan! Eindelijk weer vuur en inhalen uit de folder. Knap!!

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 15:17:17
En dan ben je een sukkel! :)

Een sukkel is iemand als webber die met zo'n goeie wagen iedere keer geklopt word door z'n teamgenoot en op 31jarige leeftijd meende ik nog steeds geene titel op zak heeft.

Sabai

Citaat van: KVDracer op 25 september 2011 - 15:05:39
Citaat van: Sabai op 25 september 2011 - 15:03:06
Wat een banaan ! ;D

Schumacher of hamilton?

Allebij. Al vond ik het van Lewis wel beetje meevallen hij heeft zich goed herpakt

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 25 september 2011 - 15:25:52
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 15:17:17
En dan ben je een sukkel! :)

Een sukkel is iemand als webber die met zo'n goeie wagen iedere keer geklopt word door z'n teamgenoot en op 31jarige leeftijd meende ik nog steeds geene titel op zak heeft.

Mag je vinden. Ik vind de actie van Schumacher erg lomp en onnodig. Hij is geen rookie die de eerste keer in een F1-wagen stapt. Los daarvan gooit hij een goed resultaat weg. Knullig alsook zonde.

Schumiiii


Wizard

Genoeg amusement gepresenteerd door Lewis Hamilton. Geweldig hoe hij zich heeft herpakt (en natuurlijk een beetje hulp van de SC).

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 15:47:13
Genoeg amusement gepresenteerd door Lewis Hamilton. Geweldig hoe hij zich heeft herpakt (en natuurlijk een beetje hulp van de SC).

Een klein beetje, een race bestaat uit meer dan 1 rijder die een paar mensen inhaalt.
Ik vind het slaapverwekkend.

Wizard

Tuurlijk. Ik ga de race dan ook niet met een 10 beoordelen maar het is Lewis Hamilton die het kijken van de race waard maakt. En dat mag ook eens gezegd worden.

Schumiiii


0634

Citaat van: Schumiiii op 25 september 2011 - 15:25:52
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 15:17:17
En dan ben je een sukkel! :)

Een sukkel is iemand als webber die met zo'n goeie wagen iedere keer geklopt word door z'n teamgenoot en op 31jarige leeftijd meende ik nog steeds geene titel op zak heeft.
Wat zijn wij dan wel niet die nooit de F1 hebben gehaald?

Webber is gewoon een wat mindere rijder dan de toppers. Maar geen sukkel.

0634

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 15:34:13
Citaat van: Schumiiii op 25 september 2011 - 15:25:52
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 15:17:17
En dan ben je een sukkel! :)

Een sukkel is iemand als webber die met zo'n goeie wagen iedere keer geklopt word door z'n teamgenoot en op 31jarige leeftijd meende ik nog steeds geene titel op zak heeft.

Mag je vinden. Ik vind de actie van Schumacher erg lomp en onnodig. Hij is geen rookie die de eerste keer in een F1-wagen stapt. Los daarvan gooit hij een goed resultaat weg. Knullig alsook zonde.

Mee eens. Dom dom dom. Als een keeper die de bal door de handen laat glippen. Rookie fout.

Gerard

Leuke race, verdiende winnaar, mooi actie en inhaalwerk van Lewis! Jammer van zn foutje... Man vd race... Vettel/Button

Gerard

Interview met Massa ;D ' you know' is het enige wat ik verstond tussen het gejank door..
come on Flipje.. LEWIS IS GESTRAFT VOOR Z'N FOUT! wat wil je nog meer??
sukkel

Kootje

Citaat van: Gerard op 25 september 2011 - 16:17:01
Leuke race, verdiende winnaar, mooi actie en inhaalwerk van Lewis! Jammer van zn foutje... Man vd race... Vettel/Button

Bijna geheel met je eens.
Alleen je man van de race niet.

Zonder z'n foutje was 't Lewis geweest, nu ga ik voor DiResta.