Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Wizard

Dit topic gaat over A) Formule 1, B) Singapore. Dus.... ;)


_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 25 september 2011 - 04:51:07
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om 5 pagina's te gaan bijlezen, maar als iemand vraagt waarom ik Hamilton een clown vond, lijkt me dat wel duidelijk. Het was totaal niet nodig van Massa in te halen (wat maakt dat nu uit of hij zijn snelle ronde voor of na Massa doet, als hij gewoon enkele seconden tussenlaat?).

Ik zou als Hamilton zijnde ook niet achter Massa willen beginnen. McLaren leek sowieso over de beste kaarten, tov Ferrari, te beschikken tijdens de kwalificatie én het lag in de lijn van de verwachtingen dat Hamilton door die lekke band maar 1 snelle ronde ging rijden. Dan kan je met Massa de tijd van Hamilton verkloten. Het moet niet veel zijn om Alonso voor hem op de startgrid te zetten. Dan is Alonso quasi zeker van het podium, daar hij dit seizoen bijna steevast als beste vertrok.

Het zou me niets verbazen dat het team hem dit ook heeft meegedeeld.

Enzo



Wizard

Hamilton wederom achter Schumacher. Muhahahaha!!

Sabai

#156
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 14:06:45
Hamilton wederom achter Schumacher. Muhahahaha!!
;D ;D ;D idd maar niet lang deze keer


Wizard

Vettel gaat wel erg hard rond. Loopt meer dan een seconde weg van Button. Seb rijdt 53'ers, Button 55'ers.

KVDracer

Voor de tweede keer dit weekend dat Hamilton en Massa het met elkaar aan de stok krijgen. Dit is nu weer stof voor discussie, maar is eigenlijk overduidelijk Hamilton zijn fout.

Schumiiii

Goed zo hammi, alweer van datte, ze mogen hem een bestraffing geven, massa zijne race daardoor verkloot.

Wizard

Lewis, Lewis, Lewis toch. Tsja, ik heb veel kritiek op Lewis gehad maar wat kun je anders als je eerlijk bent? Nu weer. Dit zijn fouten welke een kampioen niet behoord te maken. Alweer te enthousiast. Weg race Lewis, weg race Massa. En Massa zat er best lekker in. :(

Gerard

Oh dear! Weer Lewis vs Massa.. Moet zeggen dat Lewis hier wel fout zat... Jammer!
En onnodig! Hij qwas zo goed bezig de eerste 10 ronden!

Schumiiii


Wizard

Helaas heeft Massa daar niks aan. En een terechte straf natuurlijk.

Schumiiii