Wie vind jij de beste coureur uit het huidige veld?

Gestart door Wizard, 17 september 2011 - 13:36:18

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Wizard op 20 september 2011 - 22:11:29
Daarin blinkt Button inderdaad niet uit. Maar het maakt hem geen mindere rijder. Hamilton en Alonso zijn de maatstaven van de Formule 1 en je kunt toch niet ontkennen dat Button het veel slechter doet? Hamilton scoort 'linksom', Button 'rechtsom' maar bij de eindstreep doen ze nauwelijks onder voor elkaar. En dat telt.
tja, maar de Hamilton van dit jaar is geen maatstaf denk ik voor de Hamilton van 'vroeger' en die Hamilton van voorgaande jaren is de Hamilton die mensen in het rijtje met Alonso en Vettel zetten. Maar goed, het blijft een beetje gissen. Feit is wel dat Button al ruim 10 jaar in de F1 zit en minder heeft gepresteerd dan die andere 3.

Wizard

Natuurlijk. Vooral in het verleden een rommeltje en daardoor op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Overigens was Button niet een man die meteen bloedsnel was maar iemand die ontzettend gegroeid is in de loop der jaren. Ook dat kan.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 20 september 2011 - 22:24:51
Natuurlijk. Vooral in het verleden een rommeltje en daardoor op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Overigens was Button niet een man die meteen bloedsnel was maar iemand die ontzettend gegroeid is in de loop der jaren. Ook dat kan.
ja, dat kan zeker en da's ook wel duidelijk, maar dat betekend dan denk ik ook dat ie niet het natuurtalent heeft van die andere 3. En ik denk dat Button vooral heel erg gegroeid is in degelijkheid, niet zozeer in snelheid. Hoe dan ook mooi om zo'n coureur erbij te hebben, zeker als een soort van tegenpool van Hamilton in hetzelfde team

Wizard


monaco2011

Citaat van: Wizard op 20 september 2011 - 22:30:06
Laten we daarmee afsluiten. Agree to disagree.
Echt disagree is het geen eens, maar idd volgens mij is het meeste wel gezegd.

T.Nuvolari


Wizard


monaco2011

tja, zei weten wel waar ze t over hebben iig, en ze zullen natuurlijk niet zichzelf gaan noemen. Dus wat blijft er dan nog over??

T.Nuvolari