Man van de race: Italië

Gestart door Kootje, 11 september 2011 - 17:31:41

« vorige - volgende »

De vraag is bekend.

Vettel
8 (32%)
Button
6 (24%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Schumacher
8 (32%)
Massa
0 (0%)
Alguersuari
2 (8%)
DiResta
0 (0%)
Senna
1 (4%)
Buemi
0 (0%)
iemand anders, namelijk:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 24 september 2011 - 17:31:41

Kootje

Hoewel ik aan de ene kant voor Schumacher wil gaan omdat hij wat mij betreft degene was die smaak aan de race gaf in zijn gevecht met Lewis, denk ik niet dat we dit keer om Vettel heen kunnen.

Tegen alle verwachtingen in rijdt hij eigenlijk simpeltjes weg bij de rest van het veld.
Alleen Alonso moest hij heel even voor zich dulden, maar de actie waar hij deze mee op z'n plaats zette, was er wederom een om van te smullen.
Mij zul je iig niet meer horen zeggen dat hij niet kan inhalen of dat hij dat eerst maar eens moet bewijzen.
Dat heeft hij de afgelopen 2 GP's wat mij betreft al gedaan.

0634

Button of Vettel.... Moet ik nog ff over nadenken. Schumacher ook complimenten.

Franky R.

Voor deze ene keer stem ik op Vettel.


Deed wat hij moest doen en pakte Alonso buitenom bij een gangetje van 325!
Schumacher vind ik zeker geen 'man van de race', daarvoor slingerde hij te veel over de baan. En had Lewis ook te weinig topsnelheid om de oudste Duitser op de grid te verschalken.


Dat was wel vermakelijk, maar het had ook weinig met racen te maken! Brawn kwan niets voor niets met de waarschuwing om ruimte te laten...


Hamilton lette te veel om Schumacher en miste de boot bij de herstart volledig! Button bleef weer eens koel en profiteerde van de versleten banden van Schumacher, anders had Jenson ook het gras mogen opzoeken van Schumi!


Eervolle vermelding voor Bruno Senna. Iemand uitremmen, terwijl je door het vuil en stof knalt...Netjes gedaan!

Schumiiii

Schumacher; vorig seizoen naar huis verguids, de ouwe kon het niet meer enz...afgemaakt door iedereen en dan vandaag en alsook vorige race zo'n dingen laten doen? De race werd vooral door deze gemaakt.

0634

Ja toch maar Vettel. Briljante actie.

Verder dikke complimenten voor Schumacher en Button, de smaakmakers van de race.

_Makke_

Hier kan je imo enkel maar voor 1 piloot gaan, Vettel.

Schumiiii

Citaat van: Makke op 11 september 2011 - 20:00:43
Hier kan je imo enkel maar voor 1 piloot gaan, Vettel.

Heeft idd 1 prachtig maneuvre gedaan op alonso maar voor de rest heeft em de beste wagen en maalde gewoon z'n rondjes af.

Wizard

Button. Vanaf een 5de stek opgeklommen naar P2. Iedere gewonnen positie op de baan gepakt. Schumacher, Alonso en Hamilton zijn niet bepaald kleine jongens, als ik dan zie hoe Button deze gasten 'wegzet', prachtig! Afwachten, kijken, en toeslaan.

_Makke_

Citaat van: Schumiiii op 11 september 2011 - 20:23:21
Citaat van: Makke op 11 september 2011 - 20:00:43
Hier kan je imo enkel maar voor 1 piloot gaan, Vettel.

Heeft idd 1 prachtig maneuvre gedaan op alonso maar voor de rest heeft em de beste wagen en maalde gewoon z'n rondjes af.

Ja, Schumacher pakte natuurlijk uit met het ene prachtige manoeuvre na het andere eh...  ???

Ongelooflijk hoe het zicht op de realiteit van sommigen zo vertroebelt wordt omwille van het feit dat ze voor iemand een boontje hebben. Als je de stemmen van Schumacher en Rosberg  in deze topics naast elkaar legt, dan is er volgens mij een duidelijk verschil, een verschil dat in het klassement helemaal niet op te merken valt. Integendeel zelfs.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 20:49:27
Button. Vanaf een 5de stek opgeklommen naar P2. Iedere gewonnen positie op de baan gepakt. Schumacher, Alonso en Hamilton zijn niet bepaald kleine jongens, als ik dan zie hoe Button deze gasten 'wegzet', prachtig! Afwachten, kijken, en toeslaan.

Bwa Button heeft al een aantal knappe acties achter zijn naam staan, maar hier valt het nog wel mee. Hamilton inhalen was een eitje aangezien ie door Schumacher op het gras gedwongen werd. Schumacher kon bij die actie van Button ook niet echt diep gaan, aangezien zijn rubber niet meer in optima forma was. De inhaalactie op Alonso vond ik de knapste van de 3, maar ik had de indruk dat Alonso daar wat lag te slapen. Hij heeft toch al agressiever geantwoord op een aanval.


Wizard

Tsja, maar zo kun je iedere inhaalactie wel willen afzwakken. Het is altijd dat of iemand langzamer is of een -tijdelijk- mindere wagen heeft of een fout maakt. Dat is essentiëel bij inhalen. En Button doet het wel.

T.Nuvolari

Iedereen vooraan was top. Vettel de snelste, Button de subliemste in het passeren, Alonso de snelste in een trager vehicel, Schumacher het breedste blok, Hamilton de volhouder. Heb dus voor Senna gekozen, al was het maar omdat hij het tegendeel bewijst van wat de mensen van hem denken. Iedereen verdient een kans en hij grijpt ze, nu volhouden.

Wizard

Goede keuze. Senna vond ik dan ook niet tegenvallen. Jammer van zijn misstap in Spa, maar dat heeft hij vandaag rechtgetrokken.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 21:16:39
Tsja, maar zo kun je iedere inhaalactie wel willen afzwakken. Het is altijd dat of iemand langzamer is of een -tijdelijk- mindere wagen heeft of een fout maakt. Dat is essentiëel bij inhalen. En Button doet het wel.

Feit. En je moet uiteraard proberen vooraleer je kan profiteren van eventuele zwaktes, maar Button heeft dit seizoen al veel mooiere zaken laten zien. Nop, hij deed niets verkeerd maar deed imho ook helemaal niets speciaals. Tenzij je natuurlijk vind dat Hamilton geen hinder ondervond van zijn uitstapje, Schumachers banden nog in goeie staat waren en Alonso even sterk reageerde als normaal.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 21:16:39
Tsja, maar zo kun je iedere inhaalactie wel willen afzwakken. Het is altijd dat of iemand langzamer is of een -tijdelijk- mindere wagen heeft of een fout maakt. Dat is essentiëel bij inhalen. En Button doet het wel.


Maar dat is dan geen "wegzetten", zoals jij dat noemde...Als Schumi geen tractie-problemen had, dan had ook een Button het gras mogen opzoeken...