Round 13: Autodromo Nazionale di Monza

Gestart door Enzo, 05 september 2011 - 23:49:39

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Edwin90 op 13 september 2011 - 18:54:20
Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 12:51:50
Hier wat mooie amateur beelden van Ascari.
Erg veel actie op de baan, echt een mooi punt om te staan als toeschouwer.  8)



Zelfde filmer waarschijnlijk maar dan de andere kant op. Mijn god wat gaat dat hard zeg.
http://www.youtube.com/watch?v=BIL51Ng2Abw&feature=related

Super gaaf!  8)
Monza staat hoog op mijn verlanglijstje.

0634

Citaat van: Edwin90 op 13 september 2011 - 18:54:20
Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 12:51:50
Hier wat mooie amateur beelden van Ascari.
Erg veel actie op de baan, echt een mooi punt om te staan als toeschouwer.  8)



Zelfde filmer waarschijnlijk maar dan de andere kant op. Mijn god wat gaat dat hard zeg.
http://www.youtube.com/watch?v=BIL51Ng2Abw&feature=related
Leuke beelden!

Vieze baas

Viel me op tv ook al op dat het ontzettend hard ging, en dan ook nog 20 cm uit elkaar rijden tijdens de gevechten. erg vet

JimmySPA

Was is en blijft bizar hoe hard het gaat  :D Nu geen Monza filmpjes meer posten anders wil ik er ook heen!!!  :-[

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

monaco2011

Ik kom net terug uit Italië. Monza is echt een aanrader, geweldig park, geweldige sfeer, donderdag pitwalk zodat je alles van dichtbij kunt bekijken, incl de coureurs (heb nog een handtekening van Vettel weten te scoren!). Een weekendticket heb je al vanaf 99 euro, vluchten kun je heel goedkoop boeken en met de auto (wat ik gedaan heb) is het ook goed te doen. Maar goed, dr zijn natuurlijk meer leuke grand prix, maar dit is er iig wel één met historie. En geweldig om na de race onder dat podium te staan ;)

Gerard

Gaaf monaco2011 ! :D
Kan me voorstellen dat het een geweldig gevoel geeft met al die fans onder het podium! Heeft toch wel iets magisch...

robbert

Citaat van: monaco2011 op 19 september 2011 - 13:46:22
Ik kom net terug uit Italië. Monza is echt een aanrader, geweldig park, geweldige sfeer, donderdag pitwalk zodat je alles van dichtbij kunt bekijken, incl de coureurs (heb nog een handtekening van Vettel weten te scoren!). Een weekendticket heb je al vanaf 99 euro, vluchten kun je heel goedkoop boeken en met de auto (wat ik gedaan heb) is het ook goed te doen. Maar goed, dr zijn natuurlijk meer leuke grand prix, maar dit is er iig wel één met historie. En geweldig om na de race onder dat podium te staan ;)

wauw dat moet geweldig zijn om daar te zijn. Heb je foto's ofzo van dit weekend ?

Enzo

Super leuk Monaco2011, nog beeldmateriaal wat je wilt delen?  8)

monaco2011

Citaat van: Enzo op 19 september 2011 - 16:03:13
Super leuk Monaco2011, nog beeldmateriaal wat je wilt delen?  8)
van de donderdag en vrijdag wel, zaterdag en vooral zondag had ik problemen met mn camera. ik zal eens even kijken hoe ik dat met jullie kan delen.

Kootje


Niels_

Mooi, ik kijk al uit naar de de foto's. :) Zal meteen dan ook enkele van mij van Spa eens online gooien.

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 19 september 2011 - 16:58:45
Mooi, ik kijk al uit naar de de foto's. :) Zal meteen dan ook enkele van mij van Spa eens online gooien.

ja dat zou ook leuk zijn :)

0634

Citaat van: monaco2011 op 19 september 2011 - 13:46:22
Ik kom net terug uit Italië. Monza is echt een aanrader, geweldig park, geweldige sfeer, donderdag pitwalk zodat je alles van dichtbij kunt bekijken, incl de coureurs (heb nog een handtekening van Vettel weten te scoren!). Een weekendticket heb je al vanaf 99 euro, vluchten kun je heel goedkoop boeken en met de auto (wat ik gedaan heb) is het ook goed te doen. Maar goed, dr zijn natuurlijk meer leuke grand prix, maar dit is er iig wel één met historie. En geweldig om na de race onder dat podium te staan ;)
Leuk man!

Niels_

Citaat van: robbert op 19 september 2011 - 17:02:18
Citaat van: Scuderia91 op 19 september 2011 - 16:58:45
Mooi, ik kijk al uit naar de de foto's. :) Zal meteen dan ook enkele van mij van Spa eens online gooien.

ja dat zou ook leuk zijn :)
Heb een filmpje waarbij ik binnenkom aan de ingang van les combes en zo langs de kant verder ga richting Bruxelles. Niets speciaals eigenlijk, maar wel mooi om eens te zien als je er nog niet geweest bent misschien. :)

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 20 september 2011 - 00:24:00
Citaat van: robbert op 19 september 2011 - 17:02:18
Citaat van: Scuderia91 op 19 september 2011 - 16:58:45
Mooi, ik kijk al uit naar de de foto's. :) Zal meteen dan ook enkele van mij van Spa eens online gooien.

ja dat zou ook leuk zijn :)
Heb een filmpje waarbij ik binnenkom aan de ingang van les combes en zo langs de kant verder ga richting Bruxelles. Niets speciaals eigenlijk, maar wel mooi om eens te zien als je er nog niet geweest bent misschien. :)

gooi hem er maar op ;)