f1 review 2010 bestellen

Gestart door robbert, 08 september 2011 - 22:06:09

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: robbert op 07 december 2011 - 23:07:30
Citaat van: SDG op 07 december 2011 - 22:44:46
O ja, nog even dit: zaterdagavond pas besteld via amazon.co.uk, vandaag al netjes in de brievenbus.  8)



aah nice, en hoe heb je dan moeten betalen?

Gewoon gegevens van creditcard ingeven en betaling volgt bij de maandelijkse afrekening.


robbert

Citaat van: SDG op 08 december 2011 - 07:21:04
Citaat van: robbert op 07 december 2011 - 23:07:30
Citaat van: SDG op 07 december 2011 - 22:44:46
O ja, nog even dit: zaterdagavond pas besteld via amazon.co.uk, vandaag al netjes in de brievenbus.  8)



aah nice, en hoe heb je dan moeten betalen?
okido, en werd de dvd geleverd door dhl? Want die kunnen dan de dvd ergens in een depot leveren wanneer ik niet thuis ben?
Gewoon gegevens van creditcard ingeven en betaling volgt bij de maandelijkse afrekening.

SDG

#48
Citaatokido, en werd de dvd geleverd door dhl? Want die kunnen dan de dvd ergens in een depot leveren wanneer ik niet thuis ben?

Geen idee, zat gewoon in de bus. Enne, dit is het jaarBOEK. DVD moet nog officieel uitkomen.  ;)

SDG

CitaatGeen idee, zat gewoon in de bus. Enne, dit is het jaarBOEK. DVD moet nog officieel uitkomen.  ;)

Voor de geïnteresseerden: de MotoGP-jaarboeken worden uitgegeven door dezelfde uitgeverij die ook verantwoordelijk is voor de officiële Formule 1-jaarboeken, wat duidelijk te zien is wanneer je door het boek bladert. De layout en vormgeving van beide reeksen is namelijk nagenoeg identiek aan elkaar.

SDG

De MotoGP-dvd is ondertussen ook in mijn bezit en volgende week komt eindelijk het F1-jaaroverzicht uit.  8)

robbert

ja en je kan hem bestellen op bol.com Dat is pas een betrouwbare site. Zal hem maandag direct bestellen, dat ik hem dinsdag al in huis heb

SDG

Nog nooit problemen gehad met amazon eigenlijk, en ik bestel al jaren artikelen op die manier. Voor het MotoGP-jaarboek heb ik zo evenveel betaald inclusief verzendingskosten dan hetgeen je via de officiële MotoGP-website betaalt exclusief verzendingskosten...

robbert

Citaat van: SDG op 23 december 2011 - 08:52:49
Nog nooit problemen gehad met amazon eigenlijk, en ik bestel al jaren artikelen op die manier. Voor het MotoGP-jaarboek heb ik zo evenveel betaald inclusief verzendingskosten dan hetgeen je via de officiële MotoGP-website betaalt exclusief verzendingskosten...
ik vertrouw het gewoon niet om daar betalingen te doen. Op de site van bol kan je ook de dvd bestellen, en krijg je die sneller dan bij amazon, en je kan betalen via jou elektronische handtekening

SDG

* zucht *

Ik geef het op. Ik ga deze discussie maar laten voor wat ze is. Toch om af te sluiten nog even melden dat ik via Amazon een mailtje gehad heb dat mijn bestelling (DVD F1-jaaroverzicht 2011, totaalprijs 19,15 EUR) zonet verzonden is en woensdag geleverd gaat worden.  ;)

robbert

ik heb hem op bol besteld en vandaag in de bus gekregen. Het is echt goed gemonteerd :)

T.Nuvolari

Citaat van: SDG op 26 december 2011 - 15:37:02
* zucht *

Ik geef het op. Ik ga deze discussie maar laten voor wat ze is. Toch om af te sluiten nog even melden dat ik via Amazon een mailtje gehad heb dat mijn bestelling (DVD F1-jaaroverzicht 2011, totaalprijs 19,15 EUR) zonet verzonden is en woensdag geleverd gaat worden.  ;)

Dat eerste heb ik al langer gedaan.  :D
Dat tweede is zoals altijd... ;)

SDG

Citaat van: robbert op 26 december 2011 - 18:48:05
ik heb hem op bol besteld en vandaag in de bus gekregen. Het is echt goed gemonteerd :)

Inderdaad echt een schitterende dvd. Zelfs al heb je dit jaar alle races gezien, dan nog zie je dingen die je nog niet eerder gezien had.

SDG

Onlangs heb ik ook nog het jaaroverzicht 2011 op DVD van het WRC in huis gehaald. Twee DVD's met een kolossale 7 uur (!) beeldmateriaal voor net iets meer dan 20 Euro. Als dat geen waar voor je geld is...  :)

robbert

Citaat van: SDG op 11 februari 2012 - 10:30:48
Onlangs heb ik ook nog het jaaroverzicht 2011 op DVD van het WRC in huis gehaald. Twee DVD's met een kolossale 7 uur (!) beeldmateriaal voor net iets meer dan 20 Euro. Als dat geen waar voor je geld is...  :)

2dvd voor iets meer dan  20euro???? Waar heb je die dan gehaald?