f1 review 2010 bestellen

Gestart door robbert, 08 september 2011 - 22:06:09

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Ja en dat is voor iedereen op heel Amazon hetzelfde, dus zal jij of iets verkeerd gedaan hebben of je creditcard is niet aanvaard.  ;)

robbert

jawel mijn kaart was aanvaard, en ik kreeg ook een bevestiging dat de dvd besteld is. Maar alleen moest ik geen elektronische handtekening zetten. En dat vind ik verdacht. Maar aangezien de meeste hier al besteld hebben op amazon, zal ik het toch eens proberen en hopen dat ik niet bedot word

T.Nuvolari

Je bedoelt zo'n elektronische handtekening met zo'n kastje van de bank?
Heb ik met Visa of Mastercard nog nooit moeten doen eigenlijk.

gloudiesaurus

Op Amazon wordt je niet bedot hoor.

Anders kun je hem toch ook in Nederland bestellen?
Hier bijv: http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=2992
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: M@rc op 09 november 2011 - 12:47:18
Je bedoelt zo'n elektronische handtekening met zo'n kastje van de bank?
Heb ik met Visa of Mastercard nog nooit moeten doen eigenlijk.
ah, hoe moet je dan betalen? of gebeurt dit dan via een overschrijvingformulier, die meekomt met de levering?

T.Nuvolari

Je vult toch je kredietkaart gegevens in, heb je nog nooit iets met Visa ofzo betaald op internet? Het bedrag komt gewoon op je Visa- of Mastercardrekening en aan het eind van de maand gaat het dan van je rekening. Net hetzelfde, buiten het invullen van de gegevens, dus als in de winkel betalen met je kredietkaart.


robbert

aah gaat dat zo.
Dan ben ik gerust.

robbert

zal hem dus bestellen op amazon, maar heb nog een vraagje. Als ze de dvd leveren, en je bent niet thuis, doen ze hem dan naar de plaatselijke postkantoor? Of hoe doen zij dat dan?
Normaal bij andere leveranciers leveren ze dan de bestellingen bij je postkantoor

T.Nuvolari

Hangt er vanaf van welke verdeler het komt. Ze hebben voor België een depot in Charleroi en dan gebruiken ze taxipost en dan neem ik altijd de supersaver delivery (=gratis), vanuit GB is het via koerier dienst en kost het wel geld. Een enkele dvd past wel in de brievenbus normaal dus zal hij daar ook wel te vinden zijn.

robbert

Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 00:08:38
Hangt er vanaf van welke verdeler het komt. Ze hebben voor België een depot in Charleroi en dan gebruiken ze taxipost en dan neem ik altijd de supersaver delivery (=gratis), vanuit GB is het via koerier dienst en kost het wel geld. Een enkele dvd past wel in de brievenbus normaal dus zal hij daar ook wel te vinden zijn.

ja en gaat die koerierdienst dan ook eerst via charleroi? Of brengen die dan rechtstreeks de levering aan huis? En dus de vraag: Wat als je niet thuis bent?
Want die gaan toch de plaatselijke postkantoren niet weten zijn?

T.Nuvolari

Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 00:08:38
Hangt er vanaf van welke verdeler het komt. Ze hebben voor België een depot in Charleroi en dan gebruiken ze taxipost en dan neem ik altijd de supersaver delivery (=gratis), vanuit GB is het via koerier dienst en kost het wel geld. Een enkele dvd past wel in de brievenbus normaal dus zal hij daar ook wel te vinden zijn.
[/b]

robbert

Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 09:36:57
Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 00:08:38
Hangt er vanaf van welke verdeler het komt. Ze hebben voor België een depot in Charleroi en dan gebruiken ze taxipost en dan neem ik altijd de supersaver delivery (=gratis), vanuit GB is het via koerier dienst en kost het wel geld. Een enkele dvd past wel in de brievenbus normaal dus zal hij daar ook wel te vinden zijn.
[/b]

ok als de f1 review een 1 enkele dvd is, en niet een dubbele dvd als de laatste jaren

SDG

Citaat van: robbert op 11 november 2011 - 19:17:36
Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 09:36:57
Citaat van: M@rc op 11 november 2011 - 00:08:38
Hangt er vanaf van welke verdeler het komt. Ze hebben voor België een depot in Charleroi en dan gebruiken ze taxipost en dan neem ik altijd de supersaver delivery (=gratis), vanuit GB is het via koerier dienst en kost het wel geld. Een enkele dvd past wel in de brievenbus normaal dus zal hij daar ook wel te vinden zijn.
[/b]

ok als de f1 review een 1 enkele dvd is, en niet een dubbele dvd als de laatste jaren

Die doosjes van de dubbelde dvd's zijn even groot als die van de enkele (sedert 2008 verschijnen alle jaaroverzichten op dubbel-dvd).

SDG

O ja, nog even dit: zaterdagavond pas besteld via amazon.co.uk, vandaag al netjes in de brievenbus.  8)


robbert

Citaat van: SDG op 07 december 2011 - 22:44:46
O ja, nog even dit: zaterdagavond pas besteld via amazon.co.uk, vandaag al netjes in de brievenbus.  8)



aah nice, en hoe heb je dan moeten betalen?