Round 13: Autodromo Nazionale di Monza

Gestart door Enzo, 05 september 2011 - 23:49:39

« vorige - volgende »

Wizard

Mwa, Red Bull is snel. Want niet alleen Vettel, ook Alonso, Hamilton, Button, Webber, Massa, Schumacher, etc, konden vrij DRS gebruiken. Ik zie Seb hier gewoon winnen.

0634

Ik ook. Al denk ik niet dat hij wint, maar ik zie hem gewoon meedoen om de hoogste plaatsen.

Wizard

Mwa, hij was toch alweer heer en meester. En liet zijn spierballen weer eens zien. Kan niet zeggen dat Lewis kort bij Seb zit. Ik ben benieuwd.

robbert

we zullen de race afwachten, maar ik denk ook dat vettel heer en meester zal zijn in de race. Ferrari zal het moeilijk hebben voor het podium te bemachtigen, want die mclarens zijn supersnel en mercedes is ook niet van de traagste.
En dat in hun thuisrace. Een schande

0634

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 01:00:16
Mwa, hij was toch alweer heer en meester. En liet zijn spierballen weer eens zien. Kan niet zeggen dat Lewis kort bij Seb zit. Ik ben benieuwd.
Mja, maar in kwali is RedBull nou eenmaal dominanter dan in races.

KVDracer

Ik denk niet dat Vettel zal winnen. De anderen hun rechte lijn snelheid ligt veel hoger, waardoor Vettel geen kans maakt als ze in de DRS zone komen. Of hij moet altijd een seconde voorsprong hebben op de rest. Maar ik zie vooral Button, Hamilton en Alonso voor de overwinning gaan.

Sabai

Ik denk dat als Vettel een goede start maakt en een gaatje trekt hij nog wel een goede kans maakt op de overwinning anders denk ik dat de macs gaan winnen,gezien de snelheid die ze hebben in de laatste races . Het zal wel niet zo'n topper als Spa worden maar misschien worden we verast. Rosberg zie ik ook nog wel hoog eindigen als er vroeg een saftycar komt.

robbert

Citaat van: KVDracer op 11 september 2011 - 09:49:01
Ik denk niet dat Vettel zal winnen. De anderen hun rechte lijn snelheid ligt veel hoger, waardoor Vettel geen kans maakt als ze in de DRS zone komen. Of hij moet altijd een seconde voorsprong hebben op de rest. Maar ik zie vooral Button, Hamilton en Alonso voor de overwinning gaan.

ik zou niet te veel wedden op alonso. Die ferrari is echt niet zo snel hoor. Ze zullen het nog moeilijk krijgen met de mercedessen

Wizard

Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 08:21:50
Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 01:00:16
Mwa, hij was toch alweer heer en meester. En liet zijn spierballen weer eens zien. Kan niet zeggen dat Lewis kort bij Seb zit. Ik ben benieuwd.
Mja, maar in kwali is RedBull nou eenmaal dominanter dan in races.

Zeker. Maar Seb heeft nu wel een erg riante voorsprong. Als niks geks gebeurt gaat hij met 2 vingers in de neus winnen.

0634

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 11:36:57
Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 08:21:50
Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 01:00:16
Mwa, hij was toch alweer heer en meester. En liet zijn spierballen weer eens zien. Kan niet zeggen dat Lewis kort bij Seb zit. Ik ben benieuwd.
Mja, maar in kwali is RedBull nou eenmaal dominanter dan in races.

Zeker. Maar Seb heeft nu wel een erg riante voorsprong. Als niks geks gebeurt gaat hij met 2 vingers in de neus winnen.
Daar geloof ik dus niets van. Mark my words. Misschien wint hij wel, dat kan zeker want ik vlak hem niet uit vanwege dat vleugelverhaal, maar met 2 vingers in de neus winnen, geloof ik niets van.

Kootje

Ik zet m'n geld op 'n McLaren.

Seb was dan wel dominant in Q, maar hij heeft 'n hogere downforce op z'n auto zitten.
Dat zal in de race toch nadelig zijn wegens de beperkte mogelijkheden tot gebruik van DRS.
Daarnaast schijnt hij 'n versnellingsbakverhouding te hebben waarbij hij zwaar nadeel zal ondervinden als hij niet bij de start al 'n gat slaat.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 11:53:20
Daar geloof ik dus niets van. Mark my words. Misschien wint hij wel, dat kan zeker want ik vlak hem niet uit vanwege dat vleugelverhaal, maar met 2 vingers in de neus winnen, geloof ik niets van.

Ik hoop dat je gelijk hebt en we een toffe race krijgen te zien. Doorgaans spuugt Monza geen al te mooie races uit dus een Vettel die van A tot Z onbedreigd de race wint, zit ik niet op te wachten.

0634

Nou, of het een mooie race wordt is weer wat anders en dat betwijfel ik ook hoor. Monza is wat dat betreft inderdaad niet hoopgevend...

Kootje

Hopelijk doen de DRS-zones hun werk, ::) maar wel zoals ze bedoeld zijn. ;)