Man van de race: Italië

Gestart door Kootje, 11 september 2011 - 17:31:41

« vorige - volgende »

De vraag is bekend.

Vettel
8 (32%)
Button
6 (24%)
Alonso
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Schumacher
8 (32%)
Massa
0 (0%)
Alguersuari
2 (8%)
DiResta
0 (0%)
Senna
1 (4%)
Buemi
0 (0%)
iemand anders, namelijk:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 24 september 2011 - 17:31:41

Wizard

Citaat van: Kootje op 13 september 2011 - 10:19:05
Citaat van: Enzo op 12 september 2011 - 23:33:15
Schijnt dat Whitmarsh en Button dikke vrienden zijn, beetje zoals Lewis en Ron Dennis waren.
Volgens sommige is Hamilton momenteel niet echt happy bij McLaren.
Wellicht dat een ander team hem gelukkig kan maken?
Zie het niet zo snel gebeuren hoor, maar wie weet...



Zo te zien zal dat andere team geen Ferrari worden.  ::)
Die monteurs kijken niet bepaald vol bewondering naar Lewis.  ;D

Hahaha. :D

Wizard

Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 13:39:09
De ommekeer hierin kwam ongeveer gelijk met het ontslaan van zijn vader...

Huh? Wat heb ik gemist?

Enzo

Citaat van: Wizard op 13 september 2011 - 17:04:58
Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 13:39:09
De ommekeer hierin kwam ongeveer gelijk met het ontslaan van zijn vader...

Huh? Wat heb ik gemist?

Begin vorig jaar nam Hamilton een andere manager, hij wilde geen zakelijke relatie meer met zijn vader.

Jozef

Ik ben het eens met wat Jeroen zegt, maar ik denk ook dat Lewis zich nog steeds genaaid voeld door de eerdere gebeurtenissen in dit seizoen. Enkele discutabele beslissingen van de stewards waar hij absoluut misnoegd over was, vervolgens maakt hij een GRAP over zijn huidskleur die in de rioolpers volledig uit de context wordt gerukt waardoor hij zich ook nog eens met de billen bloot moet gaan verontschuldigen, en er is niemand meer die hem erkenning geeft over zijn rijderskwaliteiten.

Sindsdien rijdt hij alsof hij op hete kolen zit, en zegt hij in interviews niet meer wat hij werkelijk denkt (denk ik dus).

Zet hij nog eens een of twee geweldige prestaties neer, dan krijgt hij wel weer de vleugels van weleer.

Forza F1

Citaat van: Jozef op 15 september 2011 - 02:31:29
...
Zet hij nog eens een of twee geweldige prestaties neer, dan krijgt hij wel weer de vleugels van weleer.

Klopt. Ik hoop dat hij dit jaar nog wat kan winnen.

Hij is één van de leukste F1-piloten om aan het werk te zien. Vol passie en lef. Ik zou niet graag willen dat hij uitgeblust raakt en flets gaat rondrijden als ne zak patatten. Zou verspilling van talent zijn, en zoals we al bij Raikkonen konden zien: DAT IS ECHT JAMMER!  ???

0634

Naah, dat komt wel weer in orde hoor. Hamilton zal nog veel meer winnen en nog een paar titels pakken. Komt helemaal goed met hem.

Wizard

Als het aan Vettel en Alonso ligt, wint Hamilton geen titel meer. We zullen zien. ;)

0634

intrinsiek is hij de beste van allemaal. Komt goed.

Folkert

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 21:39:37
Citaat van: Makke op 11 september 2011 - 21:31:17
Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 21:16:39
Tsja, maar zo kun je iedere inhaalactie wel willen afzwakken. Het is altijd dat of iemand langzamer is of een -tijdelijk- mindere wagen heeft of een fout maakt. Dat is essentiëel bij inhalen. En Button doet het wel.

Feit. En je moet uiteraard proberen vooraleer je kan profiteren van eventuele zwaktes, maar Button heeft dit seizoen al veel mooiere zaken laten zien. Nop, hij deed niets verkeerd maar deed imho ook helemaal niets speciaals. Tenzij je natuurlijk vind dat Hamilton geen hinder ondervond van zijn uitstapje, Schumachers banden nog in goeie staat waren en Alonso even sterk reageerde als normaal.

Dat is niet Buttons probleem . En dat maakt zijn race ook niet minder mooi. Niet iedere inhaalactie kan uit het boekje zijn. Doel van een inhaalactie is een positie te winnen en daarin slaagt Button glansrijk. En niet alleen nu. Ik vind hem een inhaalbeest. Niet voor niks heeft hij de inhaalactie achter zijn naam. En of zijn voorganger nu een mindere auto had, of slechtere banden of van mijn part z'n teelbal verdraaid in zijn string had zitten, terzijde. Zijn inhalen berust niet op toeval maar op kennis en kunde.
Lang geleden dat ik het weer eens met je eens was :P Button weet mij meer en meer te bekoren en laat zien dat hij prima kan aanvallen en inhalen. Verdiend in mijn ogen ook de titel van de race. Vettel had het geluk dat Hamilton werd op gehouden door Schumacher, maar reed verder goed. Maar niet uitzonderlijk.
Hamilton reed rustig en was niet te gretig. Had de pech Schumacher voor zich te hebben(dankzij eigen slaperigheid.)
Alonso redelijk, met mindere Ferrari, maar ook beetje geluk dat Hamilton niet voorbij kwam aan Schumacher.

Schumacher reed goed en vurig, maar ging soms net iets over het randje. Geen straf waard, maar wel een waarschuwing.
Dan blijft Button van de toppers over.

Senna vond ook ook zeer sterk rijde, beter dan ik had verwacht
Trotse vader van Rosalie(L)