Banaan Van De Race: Spa-Francorchamps, België!!

Gestart door Wizard, 28 augustus 2011 - 15:49:53

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van de race, Spa-Francorchamps?

Senna
4 (28.6%)
Glock
1 (7.1%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
8 (57.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Iemand anders? Laat even weten, dan wordt deze toegevoegd.
1 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 11


Kootje

Hamilton

Vergooit op 'n knullige manier 'n zeker podium en evt. zelfs de overwinning.

com


Wizard

Sluit me aan bij de bovenstaande posting. Zeker in deze fase van het kampioenschap...

Eervolle vermelding voor:

Massa: Zo nu en dan heb ik het idee dat hij slapend race.
Senna: Omdat het zijn eerste race was zien we het door de vingers.
Glock: Daar was écht geen gat! Plemp je bolide er dan ook niet in.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 15:56:30
Sluit me aan bij de bovenstaande posting. Zeker in deze fase van het kampioenschap...

Eervolle vermelding voor:

Massa: Zo nu en dan heb ik het idee dat hij slapend race.
Senna: Omdat het zijn eerste race was zien we het door de vingers.
Glock: Daar was écht geen gat! Plemp je bolide er dan ook niet in.


Ook Hamilton gekozen...sorry, maar 1 blik in de linkerspiegel en hij zou rechts zijn blijven rijden.


Maarre...Bruno Senna heeft vorig jaar toch ook gereden? Geen debutant oid. Zijn aanval in bocht 1 was te gedreven. Deed hij ook in Barcelona 2010.


Glock...tja, mss. zag hij wat wij niet zagen?


Massa, kan er niet veel aan doen denk ik...Ook Rosberg zakte na een mooi begin ver weg.

Wizard

Senna wil ik vergeven. Hij gaf zelf aan dat het zijn eerste bocht was met een fullfuel. Zwak excuus of te enthousiast? Moeilijk. Omdat het zijn debuut is (dit seizoen, vreemde auto) wil ik het eenmalig afschilderen als 'foutje bedankt'. De volgende keer zitten we er bovenop...dat spreekt voor zich. ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 16:11:56
Senna wil ik vergeven. Hij gaf zelf aan dat het zijn eerste bocht was met een fullfuel. Zwak excuus of te enthousiast? Moeilijk. Omdat het zijn debuut is (dit seizoen, vreemde auto) wil ik het eenmalig afschilderen als 'foutje bedankt'. De volgende keer zitten we er bovenop...dat spreekt voor zich. ;)


Hm,


Daar zijn de trainingen toch voor? Om aan te voelen wat de auto doet? Maar soit, het is wel een punt!

SDG

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 16:11:56
Senna wil ik vergeven. Hij gaf zelf aan dat het zijn eerste bocht was met een fullfuel. Zwak excuus of te enthousiast? Moeilijk. Omdat het zijn debuut is (dit seizoen, vreemde auto) wil ik het eenmalig afschilderen als 'foutje bedankt'. De volgende keer zitten we er bovenop...dat spreekt voor zich. ;)

Alleen sneu natuurlijk dat hij door zijn actie ook een veelbelovende race van Alguersuari meteen al in de eerste bocht om zeep hielp.


Wizard

Waarom niet Glock? Die heeft veel meer recente ervaring dan Senna. Zelfde actie, veel meer ervaring, dus waarom een 'debutant' zwaarder straffen dan een ervaren coureur?

Folkert

Wel opvallend dat Het Hamilton direct zo zwaar werd aan gerekend. Niet slim, geef ik toe. Maar hij doet gewoon wat iedreen doet als je bijna hele auto voor rijd. Hij kon niet zien dat Koba zo vlak achter hem reed.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Simpel, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

Wizard

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2011 - 16:54:41
Wel opvallend dat Het Hamilton direct zo zwaar werd aan gerekend. Niet slim, geef ik toe. Maar hij doet gewoon wat iedreen doet als je bijna hele auto voor rijd. Hij kon niet zien dat Koba zo vlak achter hem reed.

Jawel. Daarom zitten er spiegels op een auto. Hij verdedigd Kobayashi, dus hij weet dat hij daar zit en komt zoals Niki Lauda dat treffend omschreef, onnodig naar links. Overigens ben ik van mening dat 'Hamilton heeft het niet gezien' tegenargument 1 is. Telkens als Hamilton de fout in gaat zie ik deze zin verschijnen.

Na zijn spin: Hamilton zag Jaime niet aankomen.
Stuurbeweging: Hamilton zag Pastor niet.
Touché: Hamilton heeft Koba niet gezien.

Is Hamilton blind ofwat?

Wizard

Citaat van: Makke op 28 augustus 2011 - 16:57:26
Simpel, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

Zoveel status/aanzien heeft Senna anders niet alsook race-ervaring. Hij wordt van vandaag op morgen in een racewagen gepropt zonder fatsoendelijke voorbereiding en begaat vervolgens een domme fout. Mee eens. Senna zelf gaf aan een beetje verrast te zijn door het meergewicht van een afgetankte wagen. Of dit een slapexcuus is, laat ik in het midden, maar Glock moet toch beter weten? Hij heeft meer recente race-ervaring, zit in een bepaald wedstrijdritme en maakt nota bene dezelfde fout als Senna. Dan vind ik het op z'n minst discutabel dat Senna wordt verkozen boven Glock. En omdat ik weet dat Jeroen daar nog wel eens een goede theorie aan overhoud, vraag ik het hem. Ik ben benieuwd.

Wie is volgens jou de banaan, Makke?

Wizard

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2011 - 17:09:48
Nope, Hamilton is niet blind, jij echter wel. Want je ziet zoals altijd weer dingen die er niet zijn. Ok, hij ziet Koba wel, maar die zit toch wel erg achter Hamilton.

Oh, ik zie dingen die er niet zijn??? Volgens mij geven zelfs de grootste Hamilton-fans ruiterlijk toe dat dit niet héél erg slim was evenals het ander forum waar je je hebt aangemeld. Alleen jij gaat de kritiek weer verdedigen. En dan ben ik blind? Nou, ok. Even goede vrienden. Zijn we vlug klaar.

CitaatMaar jou standaard reactie is ook: Hamilton maakt stuur beweging en moet de andere rijder ook zien, want ik zie het ook.

Aha. Ok. Nou als dit alles is wat je te zeggen hebben kunnen we met deze post afronden.