Wie komt er het beste uit de zomerstop??

Gestart door Enzo, 12 augustus 2011 - 23:22:18

« vorige - volgende »

Welk team maakt de grootste stap na de zomerstop?

Red Bull
3 (16.7%)
McLaren
12 (66.7%)
Ferrari
2 (11.1%)
Renault
0 (0%)
Mercedes
0 (0%)
Sauber
0 (0%)
Force India
1 (5.6%)
Williams
0 (0%)
STR
0 (0%)
HRT
0 (0%)
Virgin
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

monaco2011

Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 15:48:11
Citaat van: monaco2011 op 27 augustus 2011 - 15:32:02
Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 15:28:14
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:22:39
Helaas zijn de Red Bulls nog steeds onverslaanbaar op de zaterdag. Ik denk dat er weinig veranderd is.
Je kan aan vandaag vrij weinig waarde hechten lijkt mij. Vettel had het geluk/voordeel dat hij na Lewis reed en op een nog snellere baan reed. Lewis was ook ruim seconde sneller dan Webber.
hij zat er 5 seconden achter!!! dat geeft m hooguit een paar duizendste voordeel ;)
Geeft meer voordeel dan je denkt,denk ik. Wij kunnen daar niks over zeggen. Baan kan zo ongelovelijk snel sneller worden, dus zoals ik zei: We kunnen er weinig waarde aan hechten. Behalve dat het wel slim en goed gedaan is van Vettel.
nou, laten we dan zeggen dat het een tiende was, maar toch geen halve seconde?? dat geloof je toch zelf niet?? Lewis was idd 6/10 sneller als Webber, maar Webber verbeterde zn tijd helemaal niet in zn laatste ronde, mede omdat ie last had van verkeer. Dus wat je daar dan mee wilt zeggen begrijp ik niet.

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 27 augustus 2011 - 16:43:55
Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 15:48:11
Citaat van: monaco2011 op 27 augustus 2011 - 15:32:02
Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 15:28:14
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:22:39
Helaas zijn de Red Bulls nog steeds onverslaanbaar op de zaterdag. Ik denk dat er weinig veranderd is.
Je kan aan vandaag vrij weinig waarde hechten lijkt mij. Vettel had het geluk/voordeel dat hij na Lewis reed en op een nog snellere baan reed. Lewis was ook ruim seconde sneller dan Webber.
hij zat er 5 seconden achter!!! dat geeft m hooguit een paar duizendste voordeel ;)
Geeft meer voordeel dan je denkt,denk ik. Wij kunnen daar niks over zeggen. Baan kan zo ongelovelijk snel sneller worden, dus zoals ik zei: We kunnen er weinig waarde aan hechten. Behalve dat het wel slim en goed gedaan is van Vettel.
nou, laten we dan zeggen dat het een tiende was, maar toch geen halve seconde?? dat geloof je toch zelf niet?? Lewis was idd 6/10 sneller als Webber, maar Webber verbeterde zn tijd helemaal niet in zn laatste ronde, mede omdat ie last had van verkeer. Dus wat je daar dan mee wilt zeggen begrijp ik niet.
Stop nou eens keer met alles direct af doen of je het precies weet en at Vettel alles zo super doet. Het kan prima dat de baan achter een coureur sneller word. 1 tiende maar? Dat geloof ik niet dat het zo minimaal is. We weten allebei niet hoe snel de baan opdroogde en sneller werd. Misschien was het wel meer dan 2 seconde sneller achter Hamilton, maar staat Hamilton op nat en Vettel op droog.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Brazilië 2010 vergeten ??
Hülkenberg die de toppers op 'n opdrogende baan op 'n seconde rijdt ??

Het kan dus wel degelijk daaraan gelegen hebben.
Al vindt ik 'n halve seconde tijdswinst in 'n tijdsbestek van 5 seconden ook wel erg veel, is het zeker geen gegeven dat dit niet zo is.